Przetargi.pl
Remont ogrodzeń kompleksów przy ul. Warszawskiej 10 i przy ul. Gdańskiej 147 oraz remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Warszawskiej 10 i bud. nr 67 w kompleksie przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2014-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont ogrodzeń kompleksów przy ul. Warszawskiej 10 i przy ul. Gdańskiej 147 oraz remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Warszawskiej 10 i bud. nr 67 w kompleksie przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont ogrodzeń kompleksów przy ul. Warszawskiej 10 i przy ul. Gdańskiej 147 oraz remont pomieszczeń w budynku nr 1 w kompleksie przy ul. Warszawskiej 10 i bud. nr 67 w kompleksie przy ul. Gdańskiej 147 w Bydgoszczy z podziałem na następujące części: CZĘŚĆ I. Remont ogrodzenia wewnętrznego w kompleksie wojskowym w Bydgoszczy przy ul. Warszawskiej 10 (Roboty ogólnobudowlane) Roboty remontowe ogólnobudowlane obejmują między innymi: rozebranie ogrodzenia z siatki w ramach kątownika oraz fundamentu (cokołu) betonowego o grubości do 20 cm, wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi na odległość 10 km oraz utylizacja gruzu, postawienie nowego ogrodzenia z drutu (panelowego) cynkowanego ogniowo, pomalowanego farbą fasadową proszkową w kolorze zielonym na cokole betonowym, sprzedaż złomu (słupki stalowe, siatka w ramach z kątownika). Główny przedmiot zamówienia CPV - 45340000 - 2 (Instalowanie ogrodzenia) CZĘŚĆ II. Remont ogrodzenia ceglanego z przęsłami stalowymi (roboty ogólnobudowlane: murarsko, ślusarsko, malarskie) kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 147 (Roboty ogólnobudowlane). Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi : oczyszczenie z brudu, glonów, roślinności ceglanego muru ogrodzenia, poprzez nałożenie specjalnych past oraz ich zmycie wodą o dobranym do stanu muru ciśnieniu, usunięcie malowideł (grafiti oraz zamalowania farbami), mechaniczne usunięcie nawarstwień, wykwitów których nie można usunąć poprzez zmycie, zabezpieczenie poprzez spryskanie części ogrodzenia (w tym betonowe płyty) preparatem niszczącym glony, zazielenia, przemurowanie spękanych filarków cegłą z rozbiórki, oraz nową o takich samych wymiarach, wyglądzie, kolorystyce i parametrach technicznych, uzupełnienie ubytków i złuszczeń w cegłach i betonowych wykończeniach cokołu, filarków i słupów (betonowe pokrywy) specjalistycznymi zaprawami, masami, wymiana cegieł najbardziej zniszczonych na nowe o takich samych wymiarach, wyglądzie, kolorystyce i parametrach technicznych, wymiana najbardziej zniszczonych, montaż brakujących betonowych wykończeń cokołu, słupów i filarków ( betonowe pokrywy), wykucie i oczyszczenie części spoin (fug), uzupełnienie zaprawą specjalistyczną spoin (fug) w miejscach gdzie są one wykruszone, zniszczone lub jest ich brak, ujednolicenie kolorystyczne cegieł oraz miejsc naprawianych, oczyszczenie i wypełnienie zaprawą specjalistyczną spoin na połączeniu czap betonowych przykrywających cokół, utrzymanie w czystości terenu (szczególnie chodnika przyległego do płotu), wykonanie ekranów zabezpieczających (osłaniających) na czas czyszczenia bram wjazdowych na kompleks, demontaż przez wycięcie w licu słupa (filarka) przęseł metalowych, wykucie w słupach i filarkach elementów kotwiących pozostałych po zdemontowanych przęsłach, czyszczenie strumieniowo ścierne przęseł oraz bram wjazdowych do drugiego stopnia czystości (stan wyjściowy powierzchni B), naprawa bram (wymiana fragmentów przerdzewiałej blachy, naprawa -wymiana zamka, prostowanie prętowych elementów bramy, drobna naprawa i regulacja zawiasów oraz elementów zamknięcia bram i furtki, uzupełnienie brakujących elementów w przęsłach (np.: groty na zakończeniu prętów, fragmenty prętów pionowych o długości do 20cm), prostowanie skrzywień końcówek prętów, nawiercenie otworów w poziomych elementach przęsła w celu jego umocowania do nowych elementów kotwiących w słupach i filarkach, wykonanie nowych elementów kotwiących z płaskownika grubości 15 mm wysokości 20 mm i długości około 180-200 mm z otworem (fasolka) oraz jego umocowanie przy pomocy specjalistycznych zapraw w wykutych gniazdach (miejsca poprzedniego mocowania przęseł) - ilość elementów 6sztprzęsło, jednokrotne miniowanie farbą chlorokauczukową, dwukrotne malowanie bram i przęseł farbą nawierzchniową chlorokauczukową w kolorze grafitu, montaż pomalowanych przęseł - mocowanie do elementów kotwiących nitami lub śrubami zrywanymi (wg uzgodnienia z Inspektorem nadzoru), wygrodzenie tzw działki roboczej pasa drogowego po dokonaniu stosownych uzgodnień z Zarządem Dróg Miejskich i Komunikacji przed rozpoczęciem robót, utylizacja odpadów i gruzu. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000- 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) CZĘŚĆ III. Remont części pomieszczeń (roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne) z wymianą stolarki okiennej na PCV w budynku nr 1 kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Warszawskiej 1 (Roboty ogólnobudowlane, instalacyjne i elektryczne). Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, podokienników drewnianych i stalowych, otworów w ściankach działowych, zerwanie posadzek: z masy lastrykowej, cementowej, rozebranie: posadzek z płytek terakota, okładziny ściennej z płytek, ścianek działowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych, wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, ułożenie: posadzek płytkowych (gres) na klej oraz licowanie ścian płytkami ceramicznymi, roboty malarskie (zmycie, naprawa, miejscowe szpachlowanie, zagruntowanie i malowanie dwukrotne farbą emulsyjną ścian i sufitów, malowanie farbą olejną: lamperii, stolarki drzwiowej, instalacji co. i wodnokanalizacyjnej), wykonanie ścianek (przegród LTT) systemowych w pomieszczeniach sanitariatu, wymiana stolarki okiennej z obsadzeniem podokienników oraz drzwiowej z montażem progów i listew osłaniających, miejscowe uzupełnienia tynku, drobne wymurowanie ścian, wywóz i utylizacja odpadów i gruzu. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania instalacji wewnętrznej wraz z osprzętem, wykonanie próby i badań pomiarowych. Roboty sanitarne obejmują: wymianę wyeksploatowanych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (demontaż i montaż rurociągów, osprzętu i elementów tzw. białego montażu), wymianę fragmentu instalacji co (przyłącza do grzejników, zawory grzejnikowe, grzejniki stalowe), próby szczelności instalacji co, zamontowanie instalacji wentylacyjnej , obudowanie elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45453000 - 7 (roboty remontowe i renowacyjne) CPV - 45430000 - 0 (pokrywanie podłóg i ścian) CPV - 45442100 - 8 (roboty malarskie) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) CPV 45331000 - 6 (Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne) CZĘŚĆ IV Roboty remontowe ogólnobudowlane pomieszczeń, roboty dekarsko - blacharskie dachu, wymiana stolarki okiennej w budynku nr 67 kompleksu wojskowego w Bydgoszczy przy ul. Gdańskiej 147 (Roboty ogólnobudowlane) Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: wykucie z muru ościeżnic drewnianych, podokienników drewnianych i stalowych, otworów w ściankach działowych, zerwanie posadzek: z tworzyw sztucznych, z masy lastrykowej, cementowej, rozebranie: posadzek z deszczułek i płytek terakota, obicia ścian (drewnianych, z desek nieotynkowanych, z płyt spilśnionych), obicia słupów z desek, okładziny ściennej z płytek, ścianek działowych, elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm, podsufitki z płyt pilśniowych, zamurowanie otworów drzwiowych, przymurowanie ścianek działowych na zaprawie cementowo - wapiennej, wykonanie przesklepień (nadproży) w ściankach działowych nad otworami, uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie izolacji cieplnej z wełny mineralnej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pionowych i poziomych, wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki, przybicie do podłogi płyt MFP w celu wyrównania poziomów posadzek, zmycie, zeskrobanie starej farby na ścianach i sufitach, ługowanie starych powłok olejnych na ścianach, gruntowanie, przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie, wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi, olejnymi, ułożenie: posadzek płytkowych (gres) na klej oraz licowanie ścian płytkami ceramicznymi, posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych, cokołów, wymiana elementów schodów (stopnie, podstopnice) z obłożeniem stopni, spocznika wykładziną TERKETT, malowanie farbami olejnymi: rur wodociągowych i gazowych, grzejników, krat i balustrad, stolarki drzwiowej, wykonanie ścianek (przegród LTT) systemowych w pomieszczeniach sanitariatu, osadzenie ościeżnic, skrzydeł drzwiowych, wymiana stolarki okiennej z obsadzeniem podokienników oraz drzwiowej z montażem progów i listew osłaniających, roboty dekarsko - blacharskie polegające na demontażu kominów wolnostojących, starych elementów pokrycia dachowego, rur spustowych oraz niektórych elementów więźby dachowej (deskowanie), wstawienie nowych elementów dachu (przybicie płyt MFP, rynny dachowe z blachy ocynkowanej, pokrycie dachu papą termozgrzewalną), wykonanie podjazdu betonowego do budynku, montaż okratowania okiennego oraz obsadzenie wycieraczki w podłożu betonowym, wywóz i utylizacja odpadów i gruzu. Roboty elektryczne obejmują: roboty w zakresie demontażu i wykonania instalacji wewnętrznej wraz z osprzętem, wykonanie próby i badań pomiarowych. Roboty sanitarne obejmują: wymianę wyeksploatowanych instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej (demontaż i montaż rurociągów, osprzętu i elementów tzw. białego montażu), wymianę fragmentu instalacji co (przyłącza do grzejników, zawory grzejnikowe, grzejniki stalowe), próby szczelności instalacji wodociągowej i co, zamontowanie instalacji wentylacyjnej , obudowanie elementów konstrukcji płytami gipsowo - kartonowymi. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45000000 - 7 (roboty budowlane) Dodatkowe przedmioty zamówienia CPV - 45311000 - 0 (roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych) CPV - 45331000 - 6 (Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych) CPV - 45332000 - 3 (roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: a) część I - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100); b) część II - 4.800,00 zł (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100); c) część III - 6.300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100); d) część IV - 20.800,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy osiemset złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 61 1010 1078 0106 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium sprawa nr 26/ZP/RB/INFR/2014 - część (wpisać nr części) Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, bez odsetek oraz nie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach