Przetargi.pl
„Wykonanie odwodnienia z dociepleniem ścian piwnic budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.”

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2020-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie odwodnienia z dociepleniem ścian piwnic budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.1 Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: wykonanie odwodnienia z dociepleniem ścian piwnic budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: • wykonanie izolacji pionowej wraz z przeponą poziomą ścian piwnic; • wykonanie ocieplenia ścian piwnic, pow. docieplenia 300 m2; • modernizacja murków oporowych, dna studzienek okiennych; • wykonanie drenażu wokół budynku • wykonanie przyłącza instalacji wód drenażowych do sieci kanalizacji deszczowej 2. OPIS ROZWIĄZAŃ PROJEKTOWYCH: • Rozbiórka istniejącego betonowego murku oporowego studzienek okiennych wraz z wywozem gruzu na wysypisko śmieci i składowanie; • Odcinkowe odkopywanie ścian piwnicznych i fundamentu części podpiwniczonej do poziomu -1,8m; • Odcinkowe odkopywanie fundamentu części niepodpiwniczonej do poziomu -1,5m; • Rozbiórka ciągu kanałów wentylacji zewnętrznej ścian wykonanych z cegły wraz z wywozem gruzu na wysypisko śmieci i składowanie; • Wykonanie podsypki piaskowej gr 20cm pod osadzenie prefabrykowanych murków studzienek okiennych; • Wykonanie podsypki cementowo-piaskowej gr 10cm pod osadzenie prefabrykowanych murków studzienek okiennych; • Osadzenie prefabrykowanych murków studzienek okiennych z L150x95x15 cm, dł. 100 cm, , stal:70 [kg/m3], masa: 0,91t ; • Oczyszczenie mechaniczne ścian z brudu i czyszczenie powierzchni ścian od zewnątrz bezrozpuszczalnikowym koncentratem krzemionkującym; • Uzupełnienie ubytków w ścianie szlamem mineralnym uszczelniającym; • Wykonanie fasety od zewnątrz w połączeniu ściany z ławą z zaprawy szpachlówką uszczelniająca o wysokiej odporności na siarczany; • Wykonanie elastycznej polimerowej powłoki grubowarstwowej na ścianach zewnętrznych; • Wykonanie izolacji termicznej ze styropianu ekstradowanego gr 6cm.; • Wykonanie izolacji pionowej ścian od zewnątrz z trójwarstwowej folii kubełkowej - maty ochronnej z funkcją oddzielającą; • Ułożenie rur drenarskich wokół budynku z zabudową studni i wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej; • Wykonanie dna studzienek okiennych z kostki brukowej z hydrofugą (gr 6cm); • Skucie tynków wewnętrznych w piwnicach do poziomu 0,5m nad posadzką i w miejscach zawilgoconych; • oczyszczenie powierzchni ścian od wewnątrz bezrozpuszczalnikowym koncentratem krzemionkującym do poziomu 0,5m nad posadzką i w miejscach zawilgoconych; • Szlamowanie ściany od wewnątrz poprzez naniesienie sztywnego, mineralnego szlamu uszczelniającego o wysokiej odporności na siarczany do poziomu 0,5m nad posadzką i w miejscach zawilgoconych; • Wykonanie fasety od wewnątrz w połączeniu ściany z ławą z zaprawy szpachlówką uszczelniająca o wysokiej odporności na siarczany; • Zakładanie mineralnego szlamu uszczelniającego na ścianach od wewnątrz do poziomu, gruntowanie i uzupełnianie skutych tynków; • Odtwarzanie posadzek i malowanie ścian oraz wymiana rynien i rur spustowych w budynku na stalowe ocynkowane powlekane; Szczegółowy zakres robót objętych postepowaniem określają: dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ - branża budowlana - Projekt budowlano-wykonawczy wykonania odwodnienia z dociepleniem ścian piwnic budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25 (przedmiar robót, projekt budowlano – wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych ) Kody przedmiotu zamówienia według CPV: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45112500-0 Usuwanie gleby 45233200-1 Roboty w zakresie rożnych nawierzchni 45223810-7 Konstrukcje gotowe 45223200-8 Roboty konstrukcyjne 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45431000-7 Kładzenie płytek 45432000-4 Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45410000-4 Tynkowanie 45320000-6 Roboty izolacyjne 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45232452-5 Roboty odwadniające 45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 3. CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU – STAN ISTNIEJĄCY Przedmiotowy budynek I Liceum Ogólnokształcącego znajduje się w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25, ściany powyżej poziomu terenu oraz dach zostały docieplone, wymieniona została również stolarka okienna i drzwiowa. Nie została wykonana izolacja ścian poniżej terenu, czego wynikiem jest znaczne zawilgocenie ścian piwnicznych, brak opaski odwadniającej również przyczynia się do wchłaniania przez ściany wilgoci oraz wody szczególnie w porach wiosennych, jesiennych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XII. Wymagania dotyczące wadium. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaścietysiecyzłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Mikołowskim Banku Spółdzielczym w Mikołowie , na rachunek: nr 27 8436 0003 0000 0026 7850 0001 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 30.06.2020 r. do godz.12:00 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w taki sposób aby bez jej zdekompletowania można było dokonać zwrotu tego dokumentu. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów 7.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; 12.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1,oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3,co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie opisuje warumku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowym sporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 1.2 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt II ppkt 3.1.1 i 3.1.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego (przykładowy wzór zobowiązania w załączniku nr 4 do SIWZ) 1.3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.4 Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom , w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.1 SIWZ. 1.5 W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w punkcie 1.1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt 2.1 należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4.Jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niż upoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie) w formie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopii poświadczonej notarialnie. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosowne pełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach