Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej ogłasza przetarg
- Adres: 21500 Biała Podlaska, ul. Sidorska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 344 99 00 , fax. 83 344 99 50
- Data zamieszczenia: 2018-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
ul. Sidorska
21500 Biała Podlaska, woj. lubelskie
tel. 83 344 99 00, fax. 83 344 99 50
REGON: 3031070500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie odwodnienia skarp oraz likwidacja zajścia i okienek na terenie Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II W Białej Podlaskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie odwodnienia skarp oraz likwidacja zajścia i okienek na terenie Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II W Białej Podlaskiej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy załączyć: 1.1. Wypełniony formularz ofertowy, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 1.2. O ile nie wynika to ze złożonych dokumentów do oferty należy załączyć pełnomocnictwo potwierdzające umocowanie osoby lub osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy. Zaleca się załączenie wraz z pełnomocnictwem dokumentów potwierdzających umocowanie osoby lub osób udzielających pełnomocnictwa (np.: zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej lub wypis krajowego rejestru sądowego). 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów winno być dołączone do wniosku. 2.2. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. 2.3. Przepisy i wymagania dotyczące niepodlegania wykluczeniu z udziału w postępowaniu stosuje się odpowiednio do każdego Wykonawcy. 2.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczące każdego z tych Wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnika. 2.5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację niniejszego zamówienia zobowiązani będą do zawarcia między sobą umowy cywilno-prawnej. Umowa pomiędzy Wykonawcami ubiegającymi się wspólnie musi być zawarta na czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezwłocznie, po zawiadomieniu o wyborze najkorzystniejszej oferty, Wykonawcy muszą przedstawić Zamawiającemu umowę, opisującą przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji umowy. 2.6. Umowa, o której mowa wyżej musi być podpisana przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. W umowie tej Wykonawcy wyznaczą spośród siebie Pełnomocnika upoważnionego do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich Wykonawców realizujących wspólnie umowę. Pełnomocnik upoważniony będzie także do wystawiania faktur, przyjmowania płatności od Zamawiającego i do przyjmowania poleceń na rzecz i w imieniu wszystkich Wykonawców wspólnie realizujących umowę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynków Świetlic Wiejskich na terenie Gminy Abramów
Dodano: 2024-07-26 - Ratujemy zabytki w gminie Hanna
Dodano: 2024-07-26 - REMONT BUDYNKU BIUROWEGO NADLEŚNICTWA ŁUKÓW. PRZETARG NR 2.
Dodano: 2024-07-25 - Roboty budowlane przy kapliczce Św. Anny w Sielcu wraz z odtworzeniem zniszczonej przynależności zabytku
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja Leśniczówki „Flisy”- przetarg II
Dodano: 2024-07-24 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w m. Gręzówka
Dodano: 2024-07-23 - Przebudowa budynku gospodarczego na stajnię
Dodano: 2024-07-22 - Kompleksowa modernizacja energetyczna wielorodzinnego budynku mieszkalnego położonego przy ulicy Leśnej 3A w Krasnymstawie
Dodano: 2024-07-17 - „Program "OLIMPIA" w gminie Krzczonów - budowa boiska przyszkolnego kamieniem milowym zwiększenia dostępności do infrastruktury sportowej”
Dodano: 2024-07-16 - Modernizacja budynku SP w Kocku z przeznaczeniem na żłobek w Kocku wraz z przebudową placu zabaw
Dodano: 2024-07-16