Przetargi.pl
Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Góra Puławska – ulica Radomska

Gmina Puławy ogłasza przetarg

  • Adres: 24100 Puławy, ul. Dęblińska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 874 121 , fax. 818 874 122
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puławy
    ul. Dęblińska 4
    24100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 818 874 121, fax. 818 874 122
    REGON: 54912800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odcinka sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Góra Puławska – ulica Radomska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Przebudowa i modernizacji kanalizacji sanitarnej w ul. Radomskiej w miejscowości Góra Puławska (gmina Puławy). W ramach inwestycji zostanie przebudowana istniejąca kanalizacja sanitarna w ul. Radomskiej, poprzez odcięcie odcinka sieci na wysokości działki 318/6 zbierającego ścieki z działek od nr 318/4 do 316/4, ścieki zostaną skierowane do pompowni ścieków P17 (nowa pompownia w miejscu pompowni istniejącej przewidzianej do likwidacji). W celu spięcia ww. odcinka istniejącej kanalizacji z pompownią P17, zaprojektowano odcinek sieci o długości 48,5m oraz dodatkowe przyłącze do dz. nr 960/3. Pozostała ilość ścieków z istniejącego systemu kanalizacyjnego zostanie skierowana do przepompowni ścieków P15 poprzez nowobudowany odcinek sieci DN200 o długości 284,5m. Na istniejącej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wybudowana zostanie studnia rozprężna DN800, do której w perspektywie mają zostać skierowane ścieki transportowane z miejscowości Sadłowice. Pompownia P15 zostanie poddana modernizacji poprzez wymianę pomp oraz montaż instalacji dozującej preparaty zapobiegające zagniwaniu ścieków. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: - kanału sanitarnego głównego z rur PE RC 200 – 308,5 mb; - kanału sanitarnego głównego z rur PVC 200 – 24,5 mb; - kanału sanitarnego przyłącze z rur PVC 160 – 6,5 mb; - kanału tłocznego z rur PE RC 110 – 0,5 mb; - studni rewizyjnych DN 1000 – 5 kpl.; - studni rewizyjnych DN 400 – 5 kpl.; - studni rozprężnej DN 800 – 1 kpl; - demontażu istniejącej oraz wykonanie nowej pompowni ścieków P17; - modernizacji przepompowni ścieków P15 poprzez wymianę pomp wraz z montażem zestawu dozującego chemię antyodorową. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje także: a) organizację i zagospodarowanie placu budowy, b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy, c) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem postępowania, d) pełną obsługę geodezyjną w trakcie realizacji zadania (wytyczenie trasy w terenie oraz inwentaryzacja powykonawcza), e) ewentualne inne nie wymienione prace konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, f) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu. Ponadto w trakcie realizacji robót do obowiązków Wykonawcy będzie należało: a) opracowanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; b) poniesienie kosztów zajęcia pasa drogowego (droga gminna Nr 107953L - według obowiązujących stawek) oraz przywrócenie pasa drogowego po wykonanych robotach zgodnie z warunkami określonymi przez Wójta Gminy Puławy, c) uzyskanie ewentualnych innych, stosownych decyzji – niezbędnych przy realizacji zadania. d) realizacja zaleceń z protokołu Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej Starostwa Powiatowego w Puławach; e) powiadomienie administratorów istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego o terminie rozpoczęcia robót; f) odtworzenie nawierzchni terenów, na których prowadzone będą roboty, ze szczególnym uwzględnieniem terenów właścicieli prywatnych. Przed każdorazowym rozpoczęciem prowadzenia robót na terenie prywatnym Wykonawca sporządzi protokół wejścia na działkę prywatną przy udziale właściciela posesji. Protokół powinien zawierać wszystkie elementy opisujące stan istniejący niezbędne do odtworzenia terenu po przeprowadzeniu robót budowlanych wraz z dokumentacją fotograficzną. Odbiór odtworzenia terenu następuje protokólarnie przy udziale właściciela posesji. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania przestrzega zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców – w związku z powyższym, jeżeli w jakimkolwiek miejscu dokumentacji przetargowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe, producenci bądź dostawcy materiałów, Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w tych dokumentach. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości udowodnienie równoważności spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty składane wraz z ofertą: a) kosztorys ofertowy; b) pisemne zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej Wykonawca polega do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – oryginał (jeżeli dotyczy); c) pełnomocnictwo do reprezentacji - oryginał lub notarialnie potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia (jeżeli dotyczy). Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia (na wezwanie Zamawiającego i w terminie wskazanym w wezwaniu) w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach