Przetargi.pl
Wykonanie odciągów wentylacji miejscowej w postaci okapów znad autoklawów w pomieszczeniu przyjmowania szkła brudnego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul.Warszawskiej 109

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii ogłasza przetarg

  • Adres: 10-072 Olsztyn, ul. Szarych Szeregów 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5241450 , fax. 089 5241477
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Szarych Szeregów 7 7
    10-072 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5241450, fax. 089 5241477
    REGON: 00009266300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.wiw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odciągów wentylacji miejscowej w postaci okapów znad autoklawów w pomieszczeniu przyjmowania szkła brudnego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul.Warszawskiej 109
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie odciągów wentylacji miejscowej w postaci okapów znad autoklawów w pomieszczeniu przyjmowania szkła brudnego w Zakładzie Higieny Weterynaryjnej w Olsztynie przy ul.Warszawskiej 109
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Są uprawnieni do wykonywania określonej działalności lub czynności zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych, a także spełniają pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6.Wykonawca musi zapewnić realizację robót we wskazanym w siwz terminie 7.Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty budowlane, liczone od dnia ostatecznego odbioru całości przedmiotu zamówienia oraz zobowiązać się do nieodpłatnej naprawy ewentualnych usterek i wad w okresie gwarancyjnym 8.Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego. Określonymi w siwz i jego załącznikach 9.Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. 10.Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. UWAGA! W przypadku składania oferty przez kilku Wykonawców (oferta wspólna): a/ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, b/ przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie, c/ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty przetargowej (załącznik nr 4 do siwz). Zawierający oświadczenie Wykonawcy: - że dysponuje osobami posiadającymi wymagane kwalifikacje do wykonania zamówienia - o akceptacji warunków umowy -do siwz (projekt umowy - załącznik nr 6 do siwz). - o posiadaniu podstawowego sprzętu wymaganego do realizacji zamówienia, - o pozostaniu związanym ofertą - o wykonaniu zamówienia w terminie wymaganym przez Zamawiającego - o zdobyciu koniecznych informacji potrzebnych do właściwego przygotowania oferty - o dokonaniu wizji lokalnej na terenie budowy - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w siwz i przyjęciu ich bez zastrzeżeń. 2.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 3.Aktualne zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego zakładu ubezpieczeń społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualny dokument uprawniający Wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z rejestru prowadzonego przez sąd lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej) wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Wykonawców (oferta wspólna) lub Wykonawca prowadzący działalność w formie spółki cywilnej - dotyczy to każdego z Wykonawców lub każdego podmiotu gospodarczego działającego w ramach spółki cywilnej. 5.Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, 6.Umowa spółki z ograniczoną odpowiedzialnością odpis umowy lub uchwała wspólników w przedmiocie określonym art. 230 Kodeksu spółek handlowych (Dz.U. nr 94 z roku 2000 z późn. zmianami), 7.Wskazanie osoby posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, która będzie odpowiedzialna za wykonanie przedmiotu zamówienia. W załączeniu należy przedstawić poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie uprawnień budowlanych oraz przynależności do właściwych izb zawodowych . 8.Aktualną (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9.Oryginał pełnomocnictw, o których mowa w części XI pkt. 7specyfikacji, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 10.Wykonany na podstawie przedmiarów robót kosztorys ofertowy (sporządzony metodą uproszczoną wg zasad opisanych w części XII siwz) zawierający ceny jednostkowe poszczególnych robót w kolejności ujętej w przedmiarach .(stanowiący załącznik do formularza oferty) oraz wykaz materiałów z ich cenami. Wykonawca powinien sporządzić kosztorys ofertowy po dokonaniu wizji lokalnej na terenie budowy oraz w oparciu o przedmiary robót. Kosztorys ofertowy musi zawierać wyodrębnione składniki ceny kosztorysowej do sporządzenia kosztorysów ofertowych - przetargowych i mogących wystąpić robót dodatkowych lub zamiennych: -stawki roboczogodziny bezpośredniej, -kosztów pośrednich, -zysku -kosztów zakupu do materiałów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.wiw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach