Przetargi.pl
Cyfrowa konsoleta mikserska

Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA ogłasza przetarg

  • Adres: 10-206 Olsztyn, ul. Radiowa 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130 , fax. (089) 5267586
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Radio - Regionalna Rozgłośnia w Olsztynie "RADIO OLSZTYN" SA
    ul. Radiowa 24 24
    10-206 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 5267586, 5264434 w. 130, fax. (089) 5267586
    REGON: 51022658300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ro.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: radiofonia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cyfrowa konsoleta mikserska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa cyfrowej konsolety mikserskiej wraz z oprogramowaniem, zwanej dalej konsoletą, stanowiącej wyposażenie zespołu emisyjnego (reżyserka + studio) wraz z jej zainstalowaniem, skonfigurowaniem, uruchomieniem oraz przeszkoleniem realizatorów i obsługi technicznej. Konsoleta powinna składać się z co najmniej: - 24 tłumików, grupowanych w oddzielnych modułach, po co najmniej 6 tłumików w każdym, - 8 wejść analogowych, mikrofonowo/liniowych mono, - 16 wejść analogowych, liniowych mono, - 16 wejść cyfrowych AES/EBU stereo (wszystkie z SRC), - 16 wyjść analogowych, liniowych mono, - 16 wyjść cyfrowych AES/EBU stereo, - 16 wejść i 16 wyjść portów sterowania GPIO, - 16 szyn Mix-Minus (każda definiowana jako stereo lub mono), - 4 szyn AUX (każda definiowana jako stereo lub mono, przed lub po tłumiku), - 4 szyn subgrup (każda definiowana jako stereo lub mono), - 3 stereofonicznych sum głównych, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia monitorów odsłuchowych w reżyserce, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia monitorów odsłuchowych w studiu, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia słuchawek w reżyserce, - wyjścia stereofonicznego do podłączenia słuchawek w studiu, - modułu odsłuchu i interkomu w reżyserce, - pulpitu studyjnego z modułem odsłuchu i interkomu w studiu, - monofonicznego odsłuchu PFL/Talkback w reżyserce. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą również: - połączenie kablowe konsolety z pulpitem studyjnym, - oprogramowanie systemowe i konfiguracyjne, Elementy konsolety powinny być umieszczone w dostarczonym przez wykonawcę meblu technologicznym (konstrukcji nośnej), tak aby całość spełniała wymagania ergonomiczne dla stanowiska pracy realizatora. Konsoleta powinna być fabrycznie nowa i wyprodukowana nie wcześniej niż w 2009 roku. Konsoleta powinna być objęta co najmniej 36-miesięczną gwarancją jakości. Wymagania dotyczące parametrów technicznych, konstrukcji i funkcjonalności zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323424202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5.000 (pięć tysięcy) zł. Wadium wnosi się w jednej lub kilku następujących formach: 1.Pieniądzu, wpłata przelewem na konto w PKO BP O/Olsztyn nr 83 1020 3541 0000 5402 0011 2078. W tym przypadku za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego; 2.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.Gwarancjach bankowych; 4.Gwarancjach ubezpieczeniowych; 5.Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej bądź ubezpieczeniowej koniecznym jest aby gwarancja obejmowała odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja musi obejmować cały okres związania ofertą. Jeżeli gwarancja nie spełni któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymagań, zamawiający wykluczy wykonawcę z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki (art. 22 ust. 1 pzp): 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Uwaga: Warunkiem koniecznym uznania niniejszego warunku za spełniony jest zrealizowanie przez wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech dostaw, z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem, cyfrowych konsolet mikserskich o wartości (bez podatku od towarów i usług) nie mniejszej niż 150 tys.zł każda; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania powyższych warunków będzie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2.1.W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zamawiający uzna, że spełniają oni warunki udziału w postępowaniu wymienione w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 pzp, jeżeli spełniają je łącznie. Natomiast warunek, o którym mowa w art.22 ust. 1 pkt 4 pzp musi być spełniony przez każdego z wykonawców. 2.2.Od wykonawców, którzy dla spełnienia warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy będą korzystali z udostępnionego przez inne podmioty potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia pisemnego zobowiązania tych podmiotów. 3.Wykazu, według załącznika nr 3 do SIWZ, zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw, z zainstalowaniem, skonfigurowaniem i uruchomieniem, cyfrowych konsolet mikserskich o wartości (bez podatku od towarów i usług) nie mniejszej niż 150 tys.zł, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia są, między innymi: referencje, protokół odbioru, potwierdzenie zapłaty). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są wskazać pełnomocnika, stosownie do postanowień art. 23 ust. 3 ustawy, a ponadto każdy z nich powinien załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w punktach 6.1.1. oraz 6.1.2. SIWZ. Do dokumentów, składanych przez wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty muszą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja, rozumiana jako okres udzielonej gwarancji jakości przekraczający 36 miesięcy
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ro.com.pl, zakładka BIP
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach