Przetargi.pl
Wykonanie odbudowy mostu w ciągu drogi gminnej /koło Ciężczaka/ przez potok /Bystry/ w miejscowości Ratułów

Gmina Czarny Dunajec ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48182613540 , fax. +48182613530
  • Data zamieszczenia: 2017-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarny Dunajec
    Józefa Piłsudskiego 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. +48182613540, fax. +48182613530
    REGON: 491892162
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie odbudowy mostu w ciągu drogi gminnej /koło Ciężczaka/ przez potok /Bystry/ w miejscowości Ratułów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia wykonanie odbudowy mostu w ciągu drogi gminnej /koło Ciężczaka/ przez potok /Bystry/ w miejscowości Ratułów. Podstawowe parametry techniczne mostu: - długość całkowita : Lc = 18,69 m, - szerokość całkowita: Bc = 5,71 m, - kąt skrzyżowania osi projektowanego mostu z osią potoku: 79 stopni, - konstrukcja nośna: jednoprzęsłowa wolnopodparta w postaci dźwigarów stalowych INP 400 zespolone z żelbetową płytą pomostu o gr. min 18cm i długości Lt = 12,00 m, - nośność mostu: klasa obciążenie C wg PN-85/S-10030 tj. 30 ton Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) rozbiórka części istniejących obiektów, d) podpora nr 1, e) podpora nr 2, f) ustrój nośny, - ruszt stalowy, - betonowa płyta pomostu, g) wyposażenie; - chodniki i bezpiecznik, - urządzenia dylatacyjne, - izolacje, - łożyska, - wykonanie gzymsu, h) umocnienie brzegów rzeki i terenu pod obiektem, i) chodniki na dojazdach (dojścia do obiektu), j) dojazdy do mostu oraz nawierzchnia na obiekcie, - wykonanie nasypów, - podbudowa z kruszywa naturalnego + płyty najazdowe, - podbudowa z kruszywa łamanego, - nawierzchnie, - bariery ochronne stalowe, - most objazdowy. Uwagi: - Obowiązkiem wykonawcy przed przystąpieniem do realizacji robót, będzie wykonanie i uzgodnienie we własnym zakresie projektu tymczasowej organizacji ruchu oraz zamontowanie niezbędnego oznakowania na czas realizacji robót (w ramach niniejszego zamówienia). - Wszelkie elementy metalowe pochodzące z rozbiórki istniejącego obiektu, mają zostać przez Wykonawcę zezłomowanie a uzyskany przychód, ma zostać przekazany na konto Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 11 do SIWZ - Przedmiar robót, w załączniku nr 12 do SIWZ - dokumentacja projektowa oraz w załączniku nr 13 do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221100-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy pzp, każdy oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium. Wielkość kwoty wadium wynosi: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wykonanego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz.1158, z późn. zm.). W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem: WADIUM – Most w miejscowości Ratułów – znak: RB.271.3.2017 na konto nr: 56-8792-0008-0000-0000-2828-0018, BS w Czarnym Dunajcu, tak aby w dniu i o godzinie otwarcia ofert, wpłata wadium znajdowała się na ww. rachunku Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza, Zamawiający zaleca dokonanie wpłaty na rachunek bankowy minimum 2 dni robocze przed terminem składania ofert, aby kwota wadium została zaksięgowana na rachunku Zamawiającego przed datą i godziną złożenia oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniądza, do oferty należy załączyć oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego; b) niepieniężnej, do oferty należy dołączyć: - oryginał tego zabezpieczenia przy czym wymaga się by dokument ten nie był trwale połączony z ofertą; - oraz kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Szczegółowe wymogi odnośnie wadium zawarto w pkt. 11 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach