Przetargi.pl
„Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000242 w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec w km 10 + 494 w m. Męcina wraz z dojazdami".

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-18 3375-831 , fax. 0-18 3375-832
  • Data zamieszczenia: 2019-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Józefa Marka 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 0-18 3375-831, fax. 0-18 3375-832
    REGON: 49189888000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.limanowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa obiektu mostowego JNI 35000242 w ciągu drogi powiatowej nr 1551 K Limanowa - Chełmiec w km 10 + 494 w m. Męcina wraz z dojazdami".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie obiektu mostowego JNI 35000242 w ciągu drogi powiatowej nr 1551K Limanowa - Chełmiec w km 10 + 494 w miejscowości Męcina wraz z dojazdami, obejmującymi odcinek w km 9 + 729,40 – 10 + 729,40. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) przebudowę obiektu mostowego JNI 35000242, 2) przebudowę dojazdów do obiektu mostowego (w tym: wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej wraz z jej poszerzeniem do 6,0 mb i wzmocnieniem geosiatką, regulacja odwodnienia, przebudowa skrzyżowań z drogami gminnymi, wykonanie zatok autobusowych i parkingowych, przebudowa istniejących chodników), 3) wykonanie dokumentacji czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji geodezyjnej w skali 1:500. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został w dokumentacji przetargowej, w szczególności: dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót i wzorze umowy - stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Uwaga ! Dokumentacja projektowa załączona do SIWZ uwzględnia wykonanie chodnika z płyt kamiennych granitowych, krawężników i obrzeży granitowych, podczas gdy do wykonania należy uwzględnić chodnik z kostki brukowej betonowej i obrzeża betonowe. Krawężniki kamienne /granitowe/ pozostają bez zmian. Ponadto należy uwzględnić, ze w stosunku do poprzedniego postępowania (BZ.272.15.2019) uległ zmianie zakres przebudowy drogi dojazdowej w km 10 + 426 – 10 + 557. Zmiana polega na wykonaniu dodatkowej zatoki przystankowej, przejścia dla pieszych wraz z jego oświetleniem oraz fragmentu chodnika. Zmiany te uwzględniono na mapie stanowiącej załącznik do SIWZ oraz uwzględniono w przedmiarze robót. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się ze wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu zamówienia, bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów w tym zapoznania się z zakresem robót mostowych i drogowych w ciągu drogi powiatowej wynikającym z opracowanej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Podczas prowadzonych prac należy zapewnić dojście i dojazd do budynków, ograniczając do niezbędnego minimum uciążliwości spowodowane pracami. 4. Zamawiający wymaga aby: 1) roboty budowlane związane z realizacją zamówienia prowadzone były w wyznaczonym pasie drogowym, bez naruszania własności osób trzecich (w przypadku naruszenia własności osób trzecich Wykonawca poniesie koszty z tytułu wyrządzonych szkód), 2) nawierzchnia bitumiczna (warstwa ścieralna) położona była w ciągu jednolitym całą szerokością jezdni, 3) Wykonawca wykonał badania nośności i zagęszczenia wykonanej podbudowy przed położeniem nawierzchni bitumicznej jezdni oraz badania laboratoryjne pobranych próbek wykonanej nawierzchni bitumicznej i innych materiałów wg. wskazań inspektora nadzoru, przy czym wykonanie badań laboratoryjnych powinno się odbyć w jednostce wskazanej przez Zamawiającego lub zaakceptowanej przez Zamawiającego, jeżeli jednostkę badającą wskaże Wykonawca, 4) Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zamówienia opracował na własny koszt i we własnym zakresie oraz przedstawił Zamawiającemu projekt czasowej zmiany organizacji ruchu na czas realizacji zadania wraz z wszelkimi niezbędnymi uzgodnieniami (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r w sprawie szczegółowych warunków zarzadzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem) oraz zabezpieczył i oznakował miejsce prowadzenia robót, 5) Wykonawca wykonał dokumentację geodezyjną powykonawczą w skali 1:500 wraz z ewentualną aktualizacją użytków gruntowych nieruchomości zajętych pod pas drogowy drogi powiatowej w ilości 3 egz. oraz w formie elektronicznej na nośniku płyta CD. 5. Zamawiający wymaga minimalnego okresu gwarancji na wykonane roboty w wysokości 36 miesięcy, liczonego od dnia odbioru końcowego. Okres gwarancji ponad minimalny okres stanowi kryterium oceny ofert na zasadach określonych w pkt 18.2 Lp. 2 SIWZ. Kryterium nie dotyczy gwarancji na oznakowanie poziome cienkowarstwowe, dla którego Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30 000.00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie to składa każdy z Wykonawców z osobna.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach