Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2013-08-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
wykonanie ocieplenia ścian fundamentowych w budynku użytkowym usytuowanym na działce nr 573/1, obręb 12 przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Ocieplenie ścian fundamentowych budynku przychodni i apteki przy ul. Radzymińskiej 16 w Białymstoku, dz. nr geod. 573/1 Przygotowanie terenu pod budowę -oznakowanie terenu robót, -wyznaczenie terenu zaplecza w porozumieniu z inwestorem II. Docieplenie cokołu budynków - rozebranie ścianki dociskowej do głębokości 1,40m/ dot. bud apteki/, - tymczasowe odprowadzenie wód opadowych z rur spustowych poza wykop - zbicie z cokołu płytek przyborskiego, - oczyszczenie powierzchni ścian, z uzupełnieniem ubytków tynkiem cementowym z odgrzybieniem i izolacją powłokową 2 x, - mocowanie płyt styroduru / polistyren estrudowany / gr. 10 cm na zaprawie klejowej, - mechaniczne mocowanie płyt za pomocą kołków w ilości 5 szt/ 1m?. ponad opaską - wtopienie siatki z włókna szklanego o gramaturze 145g/m?, - malowanie podkładem tynkarskim i ułożenie tynku mozaikowego gr. 1,5 mm. Kolor wyprawy tynkarskiej wg. próbnika NCS - S 0505-Y - zabezpieczenie izolacji w gruncie folią kubełkową III. Wymiana stolarki okiennej - wymiana okienek piwnicznych szt. 3 oznaczonych o na planie sytuacyjnym IV. Wymiana drzwi - wymiana aluminiowych drzwi wejściowych, oznaczonych strzałką na planie sytuacyjnym. V. Schody, podesty - zbicie płytek gresu ze schodów i podestu, - montaż metalowych wycieraczek przed wejściami szt. 3 - ułożenia lastryka płukanego na podestach i schodach wejściowych - malowanie olejne krat i balustrad, Roboty ziemne i inne - rozebranie opaski z kostki brukowej i płyt chodnikowych - wykopy wąsko przestrzenne w gruncie kat. III, odkopanie fundamentów do gł. 1,5 m na odcinkach uzgodnionych z inwestorem, - zaspanie wykopów z ubiciem ziemi warstwami i zasianiem trawy - ułożenie opaski przy budynku z kostki betonowej i płytek chodnikowych, - wywóz gruzu. 3. Gwarancja i rękojmia na wykonane roboty wraz z materiałami w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz ocieplenia na okres 60 miesięcy oraz na pozostałe roboty wraz z materiałami na okres 60 miesięcy od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 5. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 6. Prace wykonywane będą na obiekcie czynnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 77 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VIII SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację pomieszczeń 107-111 na I piętrze - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-07 - Modernizacja pomieszczeń Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację II piętra i sali konferencyjnej na parterze - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-01-28 - Klimatyzacja w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Suwałkach - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2015-10-01 - Modernizacja pomieszczeń 101-104 Ratusza Miejskiego - wykonanie klimatyzacji pomieszczeń
Dodano: 2015-05-25 - Modernizacja pomieszczeń w Zespole Szkół nr 1 na potrzeby Suwalskiego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli w Suwałkach
Dodano: 2015-05-11 - Modernizacja pomieszczeń 101-104 Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację.
Dodano: 2015-04-23 - Modernizacja pomieszczeń 101-104 Ratusza Miejskiego z wyposażeniem w klimatyzację
Dodano: 2015-04-01 - Remont łazienki w Internacie
Dodano: 2015-03-12 - Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku (część XXXI).
Dodano: 2014-12-30 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANO-REMONTOWYCH W SIEDZIBIE PODLASKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR W ŁOMŻY ORAZ W SIEDZIBACH PODLEGŁYCH BIUR POWIATOWYCH
Dodano: 2014-10-06