Przetargi.pl
Wykonanie oceny zgodności Projektów Małej retencji nizinnej i Małej retencji górskiej z wymaganiami wynikającymi z Ramowej Dyrektywy Wodnej zgodnie z Zaleceniami MIR, MŚ i GDOŚ z dnia 5 lutego 2014 r.

Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, piętro 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 70 82 , fax. 22 318 70 98
  • Data zamieszczenia: 2014-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Koordynacji Projektów Środowiskowych
    ul. Stawki 2, piętro 20
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 70 82, fax. 22 318 70 98
    REGON: 14073858500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckps.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oceny zgodności Projektów Małej retencji nizinnej i Małej retencji górskiej z wymaganiami wynikającymi z Ramowej Dyrektywy Wodnej zgodnie z Zaleceniami MIR, MŚ i GDOŚ z dnia 5 lutego 2014 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: - dla części I: Wykonanie oceny zgodności Projektu Małej retencji nizinnej z wymaganiami wynikającymi z Ramowej Dyrektywy Wodnej zgodnie z Zaleceniami MIR, MŚ i GDOŚ z dnia 5 lutego 2014 r.; - dla części II: Wykonanie oceny zgodności Projektu Małej retencji górskiej z wymaganiami wynikającymi z Ramowej Dyrektywy Wodnej zgodnie z Zaleceniami MIR, MŚ i GDOŚ z dnia 5 lutego 2014 r. Zamówienie obejmuje wykonanie oceny zgodności projektu MRN/MRG z wymogami RDW poprzez wykonanie ekspertyz lub zbiorczych opracowań dla zadań wskazanych przez Zamawiającego oraz ich Autoryzację zgodnie z Zaleceniami, której końcowym efektem powinno być uzyskanie zaświadczeń RDOŚ o zatwierdzeniu ekspertyz. Zadania, dla których należy wykonać ocenę zgodności z wymogami RDW należą do przedsięwzięć, dla których przeprowadzono ocenę oddziaływania na środowisko i które jednocześnie leżą na JCWP, lub mogą potencjalnie wpływać na JCWP. W ramach postępowania przed właściwym organem administracji Wykonawca będzie reprezentować inwestora, tj. Nadleśnictwa. Zamawiający dopuszcza wykonanie oceny zgodności w postaci opracowań zbiorczych, które będą zawierały ocenę dla kilku zadań jednocześnie i które będą przedłożone do RDOŚ w celu Autoryzacji. Liczbę ekspertyz i sposób dokonania oceny zaleca się uzgodnić z właściwym RDOŚ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla części I - 2 500,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące pięćset i 00/100), dla części II - 1 500,00 PLN (słownie złotych: tysiąc pięćset i 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 2. 1 pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy: w Banku Ochrony Środowiska S.A. nr 97154011572115668084150012 z dopiskiem WADIUM - Nr zamówienia: DZ.2710.21.2014, ze wskazaniem części zamówienia). 2. 2 poręczeniach bankowych; 2. 3 poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 2. 4 gwarancjach bankowych; 2. 5 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2. 6 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo - kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej -oryginał wadium-, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty) i musi ono obejmować cały okres związania ofertą. 4. W treści dokumentu musi znajdować się nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium we wszystkich przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w ppkt. 2.1 rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 6.1 Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 6.1.1 odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.1.2 nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6.1.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 6.2 Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/ckps_warszawa
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach