Przetargi.pl
Wykonanie obsługi serwisowej (technicznej i informatycznej) systemu do zdalnego monitoringu temperatury krwi i osocza, oraz BTK Monitor M2M w stacjonarnych urządzeniach w siedzibie głównej Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem corocznej walidacji systemu oraz wykonanie na zlecenie Zamawiającego napraw urządzeń oraz rozbudowę i modyfikację systemu

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 087 300 , fax. 322 516 144
  • Data zamieszczenia: 2020-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Raciborska 15
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 087 300, fax. 322 516 144
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie obsługi serwisowej (technicznej i informatycznej) systemu do zdalnego monitoringu temperatury krwi i osocza, oraz BTK Monitor M2M w stacjonarnych urządzeniach w siedzibie głównej Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem corocznej walidacji systemu oraz wykonanie na zlecenie Zamawiającego napraw urządzeń oraz rozbudowę i modyfikację systemu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie obsługi serwisowej (technicznej i informatycznej) systemu do zdalnego monitoringu temperatury krwi i osocza RCKiK Monitor w stacjonarnych urządzeniach w siedzibie głównej Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem corocznej walidacji systemu oraz wykonanie na zlecenie Zamawiającego napraw urządzeń oraz rozbudowa i modyfikacja systemu 1.Wykonawca powinien utrzymywać system do monitorowania RCKIK Monitor w trybie ciągłym tzn, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok. 2.Wykonawca musi posiadać doświadczenie, potencjał i funkcjonować w gotowości do usuwania usterek systemu, które uniemożliwiają jego normalną pracę, w czasie nie krótszym niż 24 godziny od momentu zgłoszenia usterki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51210000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca winien wykazać wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej jednej (1) usługi tożsamej z przedmiotem zamówienia , wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Pod pojęciem wykonane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością zamówieniu stanowiącemu przedmiot zamówienia należy rozumieć zamówienie polegające na usłudze wdrożenia systemu monitoringu temperatury krwi i osocza w stacjonarnych urządzeniach chłodniczych w jednostkach RCKiK lub innych podmiotach leczniczych o wartości jednostkowego zamówienia nie mniejszej niż: 100 000,00 złotych brutto, zrealizowane, tj. zakończone przez Wykonawcę. Podając wartość usługi, Wykonawca: w przypadku usługi wykonanej w całości - wpisuje kwotę brutto za całość tego zamówienia; w przypadku usługi będącej w trakcie realizacji (nadal wykonywanej) -wpisuje kwotę brutto za zrealizowaną część zamówienia (załącznik nr 10 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 5 do SIWZ Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych wynikających z art.13 lub art.14 RODO – Załącznik nr 8 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach