Przetargi.pl
Wykonanie obiektów małej retencji w celu zwiększenia możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałaniu suszy w ekosystemach leśnych na terenie Nadleśnictwa Turek

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, ul. Chopina 70
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2785441 , fax. 063 280300
  • Data zamieszczenia: 2009-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Turek
    ul. Chopina 70 70
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2785441, fax. 063 280300
    REGON: 31051289800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poznan.lasy.gov.pl/turek
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie obiektów małej retencji w celu zwiększenia możliwości retencyjnych oraz przeciwdziałaniu suszy w ekosystemach leśnych na terenie Nadleśnictwa Turek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie stanowi jedną całość. Jedynie ze względów organizacyjnych przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części zwanych pakietami i ponumerowanych od 1 do 4. Pakiet nr 1 : Wykonanie obiektów małej retencji na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu tureckiego, gminy Dobra - w leśnictwie Linne zawarte w zadaniach: 1. Zadanie nr 1 - budowa 3 zastawek(obiekty 01_02, 01_04, 01_05) i 1 przepustozastawki (obiekt 01_03) oraz modernizacja 1 zastawki(obiekt 01_01) i modernizacja rowu (obiekt 01_06) - obiekty zlokalizowane na działce nr 5182, obr. Stefanów 2. Zadanie nr 12 - modernizacja 4 śródleśnych zbiorników retencyjnych (rozlewisk): obiekt 12_01 na działce nr 5189 obr.Chrapczew; obiekt 12_02 na działce nr 5205 obr.Linne; obiekt nr 12_03 na działce nr 5203/01 obr.Linne; obiekt 12_04 na działce nr 5212/2 obr.Linne Pakiet nr 2 : Wykonanie obiektów małej retencji na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu tureckiego, gminy Tuliszków - w leśnictwie Grzymiszew zawarte w zadaniu: 1. Zadanie nr 15 - modernizacja 2 śródleśnych zbiorników retencyjnych (rozlewisk): obiekt 15_1 na działce nr 5035 oraz obiekt nr 15_2 na działce nr 5012 Pakiet nr 3: Wykonanie obiektów małej retencji na terenie województwa wielkopolskiego, powiatu tureckiego, gminy Turek - w leśnictwie Wrząca, zawarte w zadaniu: 1. Zadanie nr 11 - budowa zastawki (obiekt nr 11_01) oraz modernizacja rowu (obiekt nr 11_02) - zlokalizowane na działce nr 5154/2, obr. Wrząca Pakiet nr 4 : Wykonanie obiektów małej retencji na terenie województwa łódzkiego, powiatu poddębickiego, gminy Uniejów - w leśnictwie Uniejów, zawarte w zadaniu: 1. Zadanie nr 5 - budowa zastawki (obiekt nr 05_01) na działce nr 5262/4 obr.Hipolitów; modernizacja/budowa przepustozastawki (obiekt nr 05_02) na działce nr 5264; budowa przepustozastawki (obiekt nr 05_03) na działce nr 5266; budowa przepustozastawki (obiekt nr 05_04) na działce nr 5267/3; budowa przepustozastawki (obiekt nr 05_05) na działce nr 5268/1; modernizacja rowów (obiekty nr 05_05, 05_06, 05_07, 05_08) obr.Kolonia Wielenin Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę obejmującą całość prac do wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości - 9.000,00zł. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium: a)w pieniądzu- sposób przekazania: na konto zamawiającego: 76-1090-1229-0000-0000-2201-9173 b) lub w jednej z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Kwestie dotyczące wadium reguluje art. 45 i 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym zatrudniają co najmniej 1 osobę z odpowiednimi uprawnieniami, tj. posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w zakresie i specjalności stosownej do przedmiotu zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5) wykonywali w okresie ostatnich 5 lat usługi jak w przedmiocie zamówienia, na kwotę co najmniej 100 tysięcy złotych brutto. 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony z postępowania, a złożona przez niego oferta będzie traktowana jako oferta odrzucona. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków. Zamawiający odrzuca ofertę, która: jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust.2 pkt3 PZP jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert zawiera błędy w obliczeniu ceny w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny o której mowa w art. 87ust.2 pkt3 PZP jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Dokumenty wymagane: 1. formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia wykonawcy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Pełnomocnictwo ( w formie pisemnej i w oryginale) do reprezentacji konsorcjum dla ustanowionego pełnomocnika. - Pełnomocnik konsorcjum przyjmuje do realizacji zadania wynikające z art. 304, § 1 bądź § 3 ustawy z dnia 26 czerwca 1979 r. Kodeks Pracy - pracodawca lub przedsiębiorca nie będący pracodawcą jest obowiązany zapewnić bezpieczne i higieniczne warunki pracy, o których mowa w art. 207§ 2, osobom fizycznym wykonującym pracę na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę, a także osobom prowadzącym w zakładzie pracy lub miejscu wyznaczonym przez pracodawcę na własny rachunek działalność gospodarczą. - Oferta winna zawierać dokumenty potwierdzające udział każdego podmiotu w postępowaniu dla każdego partnera z osobna (dział IX, ust. 1, pkt 2, 3, 4, 5, 6, 7), pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Dokumenty dodatkowe 4. Inne dokumenty: 4.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca z wykorzystaniem załącznika nr 5 - wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem załącznika nr 6 - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat usług, jak w przedmiocie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców (z wykorzystaniem załącznika nr 7) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wymaganych wykazów ( osób, maszyn i urządzeń) należy dołączyć : a. aktualne dopuszczenie do pracy wykazanego sprzętu specjalistycznego, jeżeli wykazany sprzęt podlega dozorowi technicznemu i zarejestrowany jest w Urzędzie Dozoru Technicznego 4.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 50 000,00 zł. 5. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę / osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Kopia potwierdzana za zgodność z oryginałem musi być poświadczona na każdej stronie zawierającej treść.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.poznan.lasy.gov.pl/turek
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach