Przetargi.pl
Usuwanie awarii powodziowych przepustów na terenie Nadleśnictwa Krucz - etap II,

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz ogłasza przetarg

  • Adres: 64-720 Lubasz, Krucz 28
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2551825 , fax. 067 2551878
  • Data zamieszczenia: 2011-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Krucz
    Krucz 28 28
    64-720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2551825, fax. 067 2551878
    REGON: 57006441200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usuwanie awarii powodziowych przepustów na terenie Nadleśnictwa Krucz - etap II,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie zadań: 1. Leśnictwo Garncarskibród, oddz. 178g - usuwanie awarii powodziowej letniej - odbudowa przepustu. 2. Leśnictwo Garncarskibród, oddz. 157d, 257i - usuwanie awarii powodziowej letniej - odbudowa przepustów. 3. Leśnictwo Goraj, oddz. 109m/111d - usuwanie awarii powodziowej letniej - odbudowa przepustu. 4. Leśnictwo Goraj, oddz. 107g - usuwanie awarii powodziowej letniej - odbudowa przepustu wraz z odcinkiem rowu. 5. Leśnictwo Goraj, oddz. 107j - usuwanie awarii powodziowej letniej - odbudowa przepustu. 6. Leśnictwo Tarnowiec, oddz. 123c - usuwanie awarii powodziowej letniej - odbudowa przepustu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i wiedzą techniczną. Zakres robót objęty przetargiem obejmuje prace objęte w dokumentacjach technicznych, branżowych, przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych, wyszczególnionych w niniejszej specyfikacji oraz wynikłych w trakcie realizacji prac. Uwagi oraz zalecenia wykonawcze ujęte w dokumentacji technicznej stanowią integralną część wymogów, jakie będą stawiane na etapie wykonawstwa. Szczegółowy zakres wykonania robót zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. W przypadku kolizji przedstawionych danych, pierwszeństwo posiada SIWZ, następnie kosztorysy ofertowe - przedmiar robót. Wykonawca przygotowuje komplet dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego i przekazuje w ramach odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452470000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 3.000 złotych słownie : trzy tysiące złotych. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : BGŻ S.A. O.Czarnków Nr rachunku : 85 2030 0045 1110 0000 0078 6700 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Przepusty - etap II Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 1. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 2. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 3. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.lasy.gov.pl/web/krucz http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_krucz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach