Przetargi.pl
Wykonanie nowych elementów mostu w Unisławiu Śląskim dz. nr ewid.  308

Gmina Mieroszów ogłasza przetarg

  • Adres: 58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 30 30 188, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mieroszów
    pl. Niepodległości 1
    58-350 Mieroszów, woj. dolnośląskie
    tel. 74 30 30 188, , fax. -
    REGON: 89071826000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mieroszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nowych elementów mostu w Unisławiu Śląskim dz. nr ewid.  308
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remontu mostu drogowego nad ciekiem Ścinawka w ciągu drogi gminnej w m. Unisław Śląski. Nośność obiektu po remoncie zostanie przywrócona do klasy C zgodnie z PN-85/S-10030. Komunikacja na obiekcie Odtworzono jezdnię o dwóch pasach ruchu 2x2,4=4,80m oraz pobocza betonowe o szerokościach 0,65m od strony dolnej wody (DW) i 0,70m od strony Górnej Wody (GW). Przyczółki Należy odsłonić przyczółki od strony wolnej i odziemnej do poziomu co najmniej 50cm poniżej poziomu dna cieku. Od strony wolnej skuć 8,0cm powierzchni korpusu i skrzydeł. Wykonać otwory gł. 150mm i średnicyØ16mm w rozstawie naprzemiennym 20cm (po wysokości i szerokości). Na zaprawie niskoskurczowej w korpusie i skrzydłach osadzić pręty zbrojeniowe Ø12mm i L=170mm. Na zakotwionych prętach zamontować siatkę zbrojeniową z prętów Ø10mm o oczkach 10x10cm. Po oczyszczeniu powierzchni betonować mieszanką klasy min. B35.Od strony gruntu skuć w-wę 2,0cm tylnej ściany korpusu i skrzydeł. Po oczyszczeniu nałożyć w-wę naprawczą PCC gr. 2,0cm.W górnej powierzchni korpusu przyczółka należy wykonać otwory dla zbrojenia łączącego z ustroju nośnego o Ø30mm na głębokość 25cm.Na górnej powierzchni skrzydeł należy wykonać w-wę wyrównawczo-spadkową z pochyleniem do skarpy. Wszystkie części odziemne należy zabezpieczyć izolacją Abizol R + 2P.Jako zasypkę inżynierską stosować mieszankę Po+Ps o wskaźniku zagęszczenia Is>1,0. Przed ułożeniem w-wy podbudowy na dojazdach do mostu należy wykonać w-wę gruntu stabilizowanego cementem za przyczółkami gr. 30cm i dlg. 2,0m na szerokości jezdni ze spadkiem podłużnym w kierunku od obiektu. Grunt pod w-wą stabilizacji powinien posiadać wskaźnik Is≥1,0. Stożki skarpowe należy odtworzyć nadając im pochylenie 1:1. Umocnienie stożków i skarp przyległych wykonać kamieniem łamanym gr. 10cm na podbudowie cem.-piask. gr. 10cm. Podłoże gruntowe pod umocnienie należy zagęścić do Is>1,0 Mury oporowe Fundament. Przed wykonaniem płyty fundamentowej należy wykonać w-wę wyrównawczą z betonu klasy B10 gr.10cm. W trakcie wykonywania robót fundamentowych należy wykonać szczelną obudowę wykopu oraz nabieżąco pompować wodę poza obszar robót. Posadowienie należy wykonać na gruncie o min. Id>0,7. W przeciwnym wypadku należy wykonać wymianę gruntu na mieszankę Po+Ps o gr. min. 70cm i zagęścić do Is≥1,0. Zaprojektowano monolityczną płytę fundamentową gr. 45cm, z betonu klasy min. B20 zbrojoną dołem prętami Ø16mm stalą gatunku 18G2-b (klasy A-II). Rozstaw osiowy prętów zbrojeniowych w obydwu kierunkach wynosi 150mm.Połączenie fundamentu z gabionami zaprojektowano poprzez zabetonowanie stalowych prętów zbrojeniowych Ø32mm i L=1000mm w rozstawie poprzecznym 0,5m. Rozstaw podłużny prętów wynosi1,0m. Kosze kamienne (gabiony). Zaprojektowano nowe mury oporowe z gabionów w miejscu istniejących kamiennych. Zastosowano kosze z drutu stalowego ocynkowanego Ø2,7mm o wymiarach oczek 8x10cm. Wymiary poprzeczne pojedynczych gabionów wynoszą 40x50cm oraz 100x100cm. Kosze należy wypełnić gruboziarnistym kruszywem łamanym o frakcji 80-250mm i ciężarze objętościowym min. 22,0 kN/m3.Na styku koszy gabionowych z gruntem należy ułożyć geowłókninę. Przeciwległe ściany i przepony koszy należy ściągnąć ze sobą za pomocą drutu Ø3-5mm. Przylegający grunt należy umocnić kamieniem łamanym gr. 10cm ułożonym na podbudowie cem.-piask. gr. 10 cm. Podłoże (zasypka inżynierska) zagęścić do wskaźnika Is>1,0 Ustrój nośny Zaprojektowano zespoloną stalowo-żelbetową konstrukcję nośną. Dźwigary główne stanowią kształtowniki stalowe typu Ip 340 o L=5700mmm ze stali klasy 18G2A (o wytrzymałości 490MPa) w rozstawie osiowym 4940mm, natomiast poprzecznice i podłużnice przewidziano z kształtowników typu Ipn 260. Elementy rusztu połączone są ze sobą śrubami M16x50 klasy 5.8. Jako łączniki zespalające zaprojektowano trzpienie wiotkie Ø14mm i L=120mm ze stali konstrukcyjnej klasy 18G2A. Do połączeń łączników z rusztem stalowym stosować elektrody typu EB1.46. Rozstaw łączników zgodnie z rysunkami konstrukcyjnymi projektu. Płytę pomostu zaprojektowano z betonu klasy B40 zmiennej gr. 140-195mm. Płyta posiada spadek w kierunku podłużnym o wartości 0,3% - spadek podłużny należy wykonać poprzez nadanie spadku górnej powierzchni płyty nośnej. Szerokość całkowita płyty wynosi 6,55m, natomiast dłg. płyty 3,60m.Zaprojektowano zbrojenie główne płyty prętami Ø20mm w rozstawie 100mm. Wymiary prętów są wymiarami zewnętrznymi. Jako zbrojenie stosować stal klasy A-IIIN gatunku B500SP. Przed ułożeniem zbrojenia należy osadzić pręty łączące w korpusie przyczółka Ø20mm na gł. 25cmna zaprawie niskoskurczowej. Przed betonowaniem płyty pomostu należy zamontować kotwy talerzowe w rozstawie osiowym naprzemiennym 75cm. Podparcie ustroju nośnego Zaprojektowano pobocza wyniesione betonowe, z obydwu stron obiektu, ograniczone deską gzymsową oraz krawężnikiem kamiennym mostowym. Pobocza mają spadek w kierunku osi mostu owartości 4% i podłużny zgodnie z niweletą drogi na obiekcie. Pobocza za projektowano z betonu klasyB40 gr. 235mm. Zbrojenie poboczy stanowią pręty stalowe Ø12mm ze stali klasy A-IIIN. Pobocza posiadają zaokrąglenia w planie, które należy wykonać zgodnie z rysunkami. Przed betonowaniem poboczy należy zamontować kotwy słupków balustrad. Alternatywnie możliwy jest montaż słupków balustrad za pomocą kotew chemicznych. Krawężniki Zaprojektowano krawężnik kamienny mostowy o wymiarach poprzecznych 20x20cm i L=6,0m każdy. Krawężnik należy układać na ławie z zaprawy niskoskurczowej gr. 50-60mm. Na styku pobocza betonowego i krawężnika należy wypełnić szczelinę o wymiarach przekroju poprzecznego 20x40mmmasą trwale plastyczną. Przed i za obiektem przewidziano krawężniki zanikające na odcinkach po 2,0m. Podparcie ustroju nośnego Zaprojektowano podparcie bezpośrednie ustroju nośnego na korpusie przyczółka z wykorzystaniem przekładki 2x papa termozgrzewalna na lepiku. Łącznikami są pręty zbrojeniowe Ø20mm w rozstawie300mm osadzone w korpusie na głębokość 25cm, na zaprawie niskoskurczowej i wyprowadzone do ustroju nośnego. Izolacja pozioma ustroju nośnego Zaprojektowano izolację wodochronną ustroju nośnego z podwójnej w-wy papy termozgrzewalnej na szerokości 6,55m i długości płyty pomostu L=6,0m. Nawierzchnia na obiekcie Jezdnia. Jezdnia posiada przekrój daszkowy o wartości 2% oraz przeciwspadki przy krawężnikach o szerokości 20cm i wartości 8% Zaprojektowano konstrukcję nawierzchni jezdni z w-wy wiążącej gr. 4cm z asfaltu twardolanego ułożonej na podwójnej w-wie izolacji papy termozgrzewalnej. Na w-wie wiążącej przewidziano ułożenie w-wy ścieralnej SMA 12/8 gr. 5cm Pochylenie jezdnię należy dostosować do odcinków na dojazdach do obiektu. Pobocza przed i za obiektem należy dowiązać do istniejącego terenu. Balustrady Z obydwu stron obiektu zaprojektowano stalowe balustrady o wysokości H=1,1m i długości6,0m. Balustrady posiadają wypełnienie w postaci pionowych szczeblinek. Balustrady należy zabezpieczyć antykorozyjnie. Dobór kolorystyki balustrad pozostawiono do dyspozycji Inwestorowi. Umocnienia Zaprojektowano umocnienia przylegającego terenu kamieniem łamanym gr. 10cm układanym na podbudowie cem.-piask. gr. 10cm. Grunt pod podbudowę zagęścić do Is>1,0. Zaprojektowano obrzeża betonowe umocnień z prefabrykatów o wymiarach pojedynczego elementu 8x30x100cm. Koryto rzeki Dno koryta cieku pod obiektem mostowym należy zabezpieczyć przed zanieczyszczeniem elementami demontowanego ustroju nośnego na czas trwania robót na obiekcie. W trakcie robót na obiekcie koryto cieku powinno być drożne. Po wykonaniu robót remontowych dno cieku oraz odcinki przylegające do obiektu po 5,0m z każdej strony należy oczyścić i odtworzyć do stanu pierwotnego. Urządzenia obce Na czas trwania robót remontowych należy zabezpieczyć istniejący przewód sieci wodociągowej Ø210mm zlokalizowany od strony GW. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach