Przetargi.pl
Wykonanie niżej wymienionych zadań: Część 1 - Budowa bieżni lekkoatletycznej ul. Warszawska - dzielnica Stare Miasto - BO; Część 2 - Modernizacja ogrodzenia przy SP 21 ul. Sabinowska 7 w Częstochowie - BO.

Gmina Miasto Częstochowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Śląska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343707100 , fax. +48343707170
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Częstochowa
    ul. Śląska 11/13
    42-217 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343707100, fax. +48343707170
    REGON: 15139900200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie niżej wymienionych zadań: Część 1 - Budowa bieżni lekkoatletycznej ul. Warszawska - dzielnica Stare Miasto - BO; Część 2 - Modernizacja ogrodzenia przy SP 21 ul. Sabinowska 7 w Częstochowie - BO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niżej wymienionych zadań: Część 1 - Budowa bieżni lekkoatletycznej ul. Warszawska - dzielnica Stare Miasto - BO; Część 2 - Modernizacja ogrodzenia przy SP 21 ul. Sabinowska 7 w Częstochowie - BO. 1. Zakres prac dla części 1 obejmuje: 1.1. Zakres 1 (bez montażu piłkochwytów): a) drobne prace rozbiórkowe (fragmenty nawierzchni); b) roboty ziemne; c) montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci); d) wykonanie bieżni lekkoatletycznej; e) wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu; f) odtworzenie trawników. 1.2. Zakres 2 (całość): a) drobne prace rozbiórkowe (fragmenty nawierzchni); b) roboty ziemne; c) montaż elementów małej architektury (ławki, kosze na śmieci); d) montaż piłkochwytów; e) wykonanie bieżni lekkoatletycznej; f) wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu; g) odtworzenie trawników. UWAGA! Część 1 należy wycenić zgodnie z rysunkiem o nazwie rysunek zamienny plan sytuacyjny A-01. W dokumentacji technicznej w pkt. I.3.2 str. 4 widnieją zapisy, że należy wykonać skocznię do skoków w dal. Zamawiający rezygnuje ze skoczni do skoków w dal, co zostało uaktualnione na rysunku zamiennym plan sytuacyjny A-01 oraz ujęte w zamieszczonych przez Zamawiającego przedmiarach. Ponadto przedmiary robót zostały podzielone jako pakiet podstawowy (zakres 1) i rozszerzony (zakres 2). UWAGA! W zależności od cen ofert i możliwości finansowych, zamawiający zdecyduje, który zakres będzie brany pod uwagę przy realizacji zamówienia, a do oceny złożonych ofert zamawiający przyjmie zakres 1 lub zakres 2 przy założeniu maksymalnego wykorzystania posiadanych środków finansowych. 2. Zakres prac dla części 2 obejmuje: a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni; b) rozbiórkę istniejącego ogrodzenia; c) przesadzenie krzewów; d) usunięcie drzew (nie wymagają decyzji administracyjnej); e) roboty ziemne; f) regulację wysokościową elementów infrastruktury; g) wykonanie ogrodzenia frontowego i wewnętrznego; h) wykonanie nawierzchni wraz z podbudową i obramowaniem; i) ustawienie elementów małej architektury; j) wyrównanie i oczyszczenie przyległego terenu; k) odtworzenie trawników. UWAGA! Zdemontowane przęsła istniejącego ogrodzenia (dot. części 2) wykonawca pozostawia Użytkownikowi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego. W przypadku, gdyby wykonawca nie posiadał dostępu do internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja projektowa będzie udostępniana (wypożyczana) wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) 3 700,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące siedemset 00/100) - dla części 1; b) 4 200,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące dwieście 00/100) - dla części 2.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Druk OFERTA musi ponadto zawierać oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 3) Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w punkcie 6.2. SIWZ, złożony w oryginale, sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4) Dowód wpłaty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach