Przetargi.pl
Realizacja I etapu zamierzenia budowlanego pn. Zagospodarowanie terenu byłego boiska Parys - Centrum Aktywności Lokalnej (CAL) w formule "zaprojektuj i wybuduj”

MIASTO RYBNIK ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 324392302 , fax. 324224124
  • Data zamieszczenia: 2023-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO RYBNIK
    ul. Bolesława Chrobrego 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 324392302, fax. 324224124
    REGON: 276255430
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja I etapu zamierzenia budowlanego pn. Zagospodarowanie terenu byłego boiska Parys - Centrum Aktywności Lokalnej (CAL) w formule "zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa zadania: Realizacja I etapu zamierzenia budowlanego pn. Zagospodarowanie terenu byłego boiska Parys - Centrum Aktywności Lokalnej (CAL) w formule "zaprojektuj i wybuduj”.2. Opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z realizacją zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja ww. zamierzenia budowlanego obejmującego w pierwszej kolejności opracowanie dokumentacji projektowej, a następnie budowę na jej podstawie (oraz na podstawie uzyskanego pozwolenia na budowę) obiektu, opisanego szczegółowo w programie funkcjonalno-użytkowym.2.1 Podstawa opracowania dokumentacji projektowej. Wytyczne charakteryzujące przedmiot zamówienia w zakresie zagospodarowania terenu, jak również układu funkcjonalnego w zakresie obiektów kubaturowych, zawarto w opracowaniu pn. koncepcja architektoniczna Centrum Aktywności Lokalnej na terenie dawnego boiska „Parys” z lipca 2022 r., stanowiącym załącznik do PFU / SWZ. 2.2 Zakres zamierzenia budowlanego realizowanego w ramach I etapu:a) w części dotyczącej opracowania dokumentacji projektowej:- dwa budynki w konstrukcji drewnianej, o różnej funkcji, ale o tej samej powierzchni zabudowy wynoszącej 262,40 m2,- instalacje wewnętrzne (wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej, elektryczne i teletechniczne, ogrzewania, wentylacji mechanicznej),- wyposażenie stałe i ruchome,- przyłącza zewnętrzne (wody, kanalizacji sanitarnej, elektroenergetyczne),- zagospodarowanie terenu o powierzchni 14.400 m2, w tym:- nawierzchnie utwardzone (otoczenie budynków, place, ścieżki, stanowiska postojowe dla samochodów),- nawierzchnie bezpieczne, poliuretanowe (placyki zabaw, kort tenisowy),- nawierzchnia z trawy naturalnej (boisko do piłki nożnej),- nawierzchnia asfaltowa (pumptrack),- elementy rekreacyjne (ognisko, tężnia, kurtyna wodna),- piłkochwyty (za liniami końcowymi boiska),- elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery - urządzenia zabawowe,- zieleń ozdobna (zachowanie / pielęgnacja istniejącego drzewostanu, pielęgnacja krzewów, nowe nasadzenia), b) w części dotyczącej wykonania robót:- budowa dwóch budynków drewnianych,- wykonanie instalacji wewnętrznych w budynkach,- wykonanie przyłącza wodociągowego i elektroenergetycznego,- zabudowanie szczelnego, bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe (jako pierwszy etap budowy przyłącza kanalizacji sanitarnej),- wykonanie nawierzchni utwardzonej w najbliższym otoczeniu budynków, - wyplantowanie terenu i założenie trawnika w najbliższym otoczeniu budynków,- dostawa i montaż koszy na śmieci (zestaw do segregacji odpadów). 2.3 Podstawowe obowiązki Wykonawcy realizującego przedmiot umowy:a) uzyskanie materiałów wyjściowych do projektowania, w tym w szczególności mapy do celów projektowych, wyników badań podłoża gruntowego, warunków technicznych przyłączenia do sieci wodociągowej, kanalizacyjnej i elektroenergetycznej,b) opracowanie i uzgodnienie z rzeczoznawcami do spraw wymagań higieniczno-sanitarnych oraz zabezpieczeń przeciwpożarowych projektu budowlanego w zakresie projektu zagospodarowania działki i projektu architektoniczno-budowlanego, stanowiącego podstawę złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę do organu administracji architektoniczno-budowlanej,c) opracowanie projektu budowlanego w zakresie projektu technicznego,d) ustanowienie kierownika budowy,e) wykonanie prac objętych przedmiotem zamówienia, f) przygotowanie dokumentacji odbiorowej, w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, protokołów z badań, pomiarów i prób szczelności wykonanych instalacji, protokołów z odbioru przyłączy, wyników badania wody, protokołu skuteczności wentylacji mechanicznej,g) zgłoszenie gotowości do odbioru przedmiotu zamówienia.3. Termin realizacji zamówienia: do 140 dni od dnia zawarcia umowy, w tym:a) uzyskanie materiałów wyjściowych oraz opracowanie pierwszej części projektu budowlanego (tj. projektu zagospodarowania działki i projektu architektoniczno-budowlanego), stanowiącego podstawę do złożenia wniosku o wydanie pozwolenia na budowę: do 30 dni od dnia zawarcia umowy,b) opracowanie drugiej części projektu budowlanego (tj. projektu technicznego): do 60 dni od dnia zawarcia umowy,c) realizacja robót budowlanych: do 140 dni od dnia zawarcia umowy, w tym zgłoszenie gotowości i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej na 7 dni przed zakończeniem terminu realizacji robót budowlanych.4. W związku z wymaganiami ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:1) zraszania wodą terenu budowy w okresach suszy.2) stosowania zabezpieczeń pylistych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie).3) transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów.4) stosowania gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach. Ponadto, Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów opuszczających plac budowy pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.Przypomina się również, że:1) Wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania.2) organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował taborem samochodów ciężarowych przystosowanych do obioru odpadów typu gruz oraz przywozu materiałów budowlanych.5. Termin usunięcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materiały i zabudowane urządzenia, licząc od dnia odbioru końcowego (w przypadku zaoferowania krótszego okresu gwarancji, oferta zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść będzie niezgodna z warunkami zamówienia). Przyjmuje się, że okres rękojmi odpowiada okresowi gwarancji i rozpoczyna się od daty odbioru końcowego i przekazania w użytkowanie całego przedmiotu umowy.7. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.8. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1. Zgodnie z założeniami koncepcji architektonicznej stanowiącej podstawę realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, obiekt będzie dostępny i przystosowany do użytkowania przez osoby z niepełnosprawnościami.9. Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy: 1) wykonanie robót ogólnobudowlanych,2) wykonanie robót instalacyjnych,3) wykonanie robót wykończeniowych.W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112700-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach