Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4,0 cm na drodze powiatowej nr 3732E na odcinku Zieleń - Spycimierz o długości 1,23 km - usuwanie skutków powodzi z 2010 roku

Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Łęczycka 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 6782805, 6782806 , fax. 43 6782701
  • Data zamieszczenia: 2011-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Poddębicki w imieniu którego działa Zarząd Powiatu w Poddębicach
    ul. Łęczycka 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 6782805, 6782806, fax. 43 6782701
    REGON: 73093487800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poddebicki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4,0 cm na drodze powiatowej nr 3732E na odcinku Zieleń - Spycimierz o długości 1,23 km - usuwanie skutków powodzi z 2010 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych standard I, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4,0 cm na drodze powiatowej nr 3732E na odcinku Zieleń - Spycimierz o długości 1,23 km, wg normy PN-S-96025. Zakres robót objętych zamówieniem: Prace będą polegały na wykonaniu remontu nawierzchni asfaltowej na drodze powiatowej nr 3732 E na odcinku Zieleń - Spicmierz na odcinku 1,23 km. Remont nawierzchni będzie polegał na ułożeniu 4,00 cm warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego dla ruchu KR - 2. Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4,0 cm (warstwa ścieralna), po uprzednim oczyszczeniu wyrównaniu i skropieniu istniejącej nawierzchni lepiszczem, a także mechanicznym sfrezowaniu nawierzchni bitumicznej na włączeniu z istniejącą nawierzchnią oraz profilowaniu poboczy. Wykonawca zobowiązany jest do: a) opracowania na własny koszt projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót objętych niniejszym zamówieniem, b) oznakowania miejsca robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu i utrzymywania tego oznakowania w należytym stanie przez cały czas ich wykonywania, c) wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wynagrodzenia brutto. Przed złożeniem oferty należy dokonać wizji lokalnej w terenie oraz zapoznać się ze wszystkimi dostępnymi materiałami zawiązanymi z tematem zamówienia. Realizacja robót prowadzona będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej. Roboty należy wykonać zgodnie wymogami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 10 do SIWZ oraz przedmiarem robót ( kosztorysem ofertowym ) - załącznik nr 9 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.500 zł (słownie złotych: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium powinno zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Poddębicach Nr 54 9263 0000 0004 3850 2000 0002. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Poddębicach, ul. Łęczycka 16, 99-200 Poddębice - Wydział Finansów pok. 320, a kserokopię dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poddebicki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach