Przetargi.pl
WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI NA TERENIE GIMNAZJUM NR 3 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. ŁOKIETKA 3

Miasto Inowrocław ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, ul. F. D. Roosevelta 36
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3555250 , fax. 52 3555233
  • Data zamieszczenia: 2012-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Inowrocław
    ul. F. D. Roosevelta 36 36
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3555250, fax. 52 3555233
    REGON: 00059636900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAWIERZCHNI Z KOSTKI BETONOWEJ WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZĄCYMI NA TERENIE GIMNAZJUM NR 3 W INOWROCŁAWIU PRZY UL. ŁOKIETKA 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu przy ul. Łokietka 3, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: I) w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej - nawierzchnie z kostki betonowej: projektowana nawierzchnia z kostki betonowej typ K4 na istniejącej podbudowie. Na warstwie utwardzonej nawierzchni należy wykonać podsypkę cementowo-piaskową o zróżnicowanej grubości od 3-6 cm w zależności od stopnia nierówności istniejącej nawierzchni; kostkę układamy na tak przygotowanej podbudowie grubości 8 cm oraz 6 cm w miejscach wskazanych jako chodnik (oznaczona kolorem czerwonym wejście do budynku); chodnik od strony wschodniej należy wykonać ze spadkiem max 5% (podjazd dla niepełnosprawnych). Rzędne nawierzchni należy zachować z uwzględnieniem dotychczasowych spadków; przed budynkiem zaprojektowano 10 miejsc parkingowych 5 od strony południowej oraz 5 od strony wschodniej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu rys nr 1; zaprojektowano spadek poprzeczny od budynku 2% w celu odprowadzenia wód opadowych; krawężniki drogowe 12x15x100 cm należy wykonać na ławie fundamentowej B-15; obrzeża trawnikowe projektuje się jako 8x30x100; istniejące studzienki okienne należy zlikwidować poprzez zamurowanie, zasypanie oraz wprowadzenie wentylacyjnych kanałów do piwnic; projektowana pochylnia zewnętrzna nie zadaszona o nachyleniu 5%, szerokości 120 cm i długości do spocznika 6 m. Ściana pochylni wraz z krawężnikami rampy, wykonana z betonu B20. Rampa zaprojektowana jako podjazd o jednym biegu równoległym, do frontowej fasady budynku GIMNAZJUM w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia głównego (po jego lewej stronie). Posadzka wykonana z kostki brukowej typ POLBRUK grubości 6 cm, na podkładzie betonowym grubości 12 cm z betonu B15 oraz ubitym piasku; projektuje się balustrady z pochwytami dla niepełnosprawnych z rur f 50 mm ze stali czarnej. Balustrady należy zabezpieczyć przed korozją przez cynkowanie gotowych elementów. Całość należy pomalowane farbą na ocynk w kolorze szarym. II) W zakresie branży instalacyjnej - sanitarnej (I etap): odprowadzenie wód deszczowych z dachu istn. budynku szkoły poprzez zaprojektowaną dodatkową rurę spustową o średnicy 150mm; wymianę istniejącego odcinka kanalizacji sanitarnej wraz z istniejącą studnią; doprowadzenie instalacji zewnętrznej wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na potrzeby maszyny do odświeżania lodu (rolby); wymianę odcinka istniejącego przewodu cyrkulacyjnego od węzła cieplnego do łącznika szkoły na terenie Gimnazjum nr 3 przy ul. Władysława Łokietka 3-5 w Inowrocławiu. III) Wykonanie dokumentacji powykonawczej inwentaryzacyjnej - geodezyjnej. W ramach niniejszego postępowania zakres prac do realizacji w branży instalacyjnej - sanitarnej (I etap - rok 2012) został wyodrębniony z dokumentacji projektowej, zgodnie z rys. nr 1 pn. Projekt zagospodarowania terenu. Realizacja pozostałego zakresu prac w branży instalacyjnej - sanitarnej została założona w II etapie prac, planowanym do realizacji w 2013 r. (w ramach odrębnego zamówienia publicznego pn. Kompleksowy remont i przebudowa istniejącego szkolnego boiska i bieżni sportowej wraz z pracami towarzyszącymi na terenie Gimnazjum nr 3 w Inowrocławiu przy ul. Łokietka 3). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa; Załącznik Nr 4 do SIWZ Przedmiar robót. Wymagany okres gwarancji na: wykonane roboty (materiały oraz robociznę) wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Każdy z wykonawców winien dokonać oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków panujących na obiekcie. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.inowroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach