Wójt Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 05-110 Jabłonna, ul. Modlińska 152
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7677322 , fax. 022 7677324
- Data zamieszczenia: 2009-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy
ul. Modlińska 152 152
05-110 Jabłonna, woj. mazowieckie
tel. 022 7677322, fax. 022 7677324
REGON: 00053630900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.jablonna.ibip.pl/public/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni utwardzonych na dojściach, dojazdach i parkingach przy budynku socjalnym. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie powierzchni utwardzonych przeznaczonych pod dojścia piesze do budynku i pod dojazdy do miejsc parkingowych dla samochodów osobowych , zgodnie z Planem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik do pozwolenia na budowę budynku mieszkalnego wielorodzinnego na działce nr Ew. 857/13 i 857/3 przy ul. Piaskowej w Jabłonnie, gm. Jabłonna. 1. Projektowana ilość miejsc parkingowych 2X4= 8 stanowisk, w tym 1 miejsce dla osoby niepełnosprawnej. Warstwa ścieralna projektowanych miejsc parkingowych z płyt ażurowych , otwory wypełnione żwirem, wg. Przekroju konstrukcyjnego ( w załączeniu). 2. Projektowana komunikacja ( zjazd ) na teren działki na której został wybudowany budynek mieszkalny wielorodzinny od ul. Piaskowej i ul. Niwnej. Warstwa ścieralna projektowanych zjazdów i projektowanej jezdni z kostki betonowej wibroprasowanej, wg. Przekroju konstrukcyjnego ( w załączeniu). 3. Wykonanie podbudowy pod miejsca parkingowe i projektowaną jezdnię , wg. Przekroju konstrukcyjnego ( w załączeniu). 4. Powierzchnia dojść ,dojazdów i innych utwardzeń terenu - 580 m2. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy - Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych; 2. Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3. Zdolność techniczna - Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 3. Potwierdzenie posiadanych uprawnień - Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie drogownictwa oraz zaświadczenie o przynależności do właściwej IIB; 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 5. Oświadczenie z art. 22 i 24,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonna.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa siłowni zewnętrznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w parku na osiedlu Gołębiów II, przy ul. Mroza oraz przy Publicznym Gimnazjum nr 11 w Radomiu
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2016-03-18 - Wykonanie nawierzchni epoksydowo - poliuretanowych zlokalizowanych na stadionie PGE Narodowym w Warszawie
Dodano: 2016-03-09 - Robota budowlana pn. wykonanie opaski wokół budynku nr 5 przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie wraz z dojściem i wymianą drzwi zewnętrznych.
Dodano: 2015-09-25 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-09-17 - Remont nawierzchni ogródka na terenie Przedszkola nr 36 przy ul. Nowy Świat 41a w Warszawie - I etap (znak sprawy ZP-72/15)
Dodano: 2015-07-23 - Częściowy remont nawierzchni placu zabaw na terenie Przedszkola nr 16 przy ul. Górskiego 5a oraz Przedszkola nr 72 przy al. Solidarności 72a w Warszawie (znak sprawy ZP- 56/15)
Dodano: 2015-06-16 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-03-19 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ NA POWIĘKSZENIE MIEJSC PARKINGOWYCH PRZY BUDYNKACH NR 53, 57 I 58 WRAZ Z WYKONANIEM W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYKONAJ
Dodano: 2015-02-23 - Wykonanie remontów uszkodzonych chodników przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
Dodano: 2015-02-16