Przetargi.pl
Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego

Powiat Pruszkowski ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7381400 , fax. 022 728 92 47
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Pruszkowski
    ul. Drzymały 30 30
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7381400, fax. 022 728 92 47
    REGON: 01326714400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pruszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów uszkodzonych chodników oraz nawierzchni z kostki betonowej przy drogach powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego, w zakresie: a) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (bez materiału) - 60 m2, b) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (z wymianą płyt) - 450 m2, c) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 35x35x5 z wymianą płyt na płytki z wypustkami na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 10 m2, d) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (bez materiału) - 60 m2, e) remont cząstkowy chodników z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (z wymianą płyt) - 450 m2, f) remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem z uzupełnieniem podbudowy (bez materiału) - 180 m2, g) wymiana nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (z materiałem) - 900 m2, h) przestawienie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej (bez materiału) - 200 mb, i) wymiana krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej (z materiałem) - 220 mb, j) wymiana krawężników betonowych na krawężniki kamienne wystające 20x25 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wykonaniem ławy pod betonowej z oporem i rowka pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x40 cm w gruncie kat. III-IV - 10 mb, k) przestawienie obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (bez materiału) - 260 mb, l) wymiana obrzeży betonowych 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (z materiałem) - 240 mb, m) regulacja pionowa studzienek telefonicznych - 10 szt., n) regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych - 15 szt., o) regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych - 30 szt. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem opisuje Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik A do SIWZ. Podane ilości (szt./mb/m2) są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększania bądź zmniejszenia podanych ilości wg bieżących potrzeb z zachowaniem warunku nie przekroczenia wartości umowy. Wykonawca przystąpi do realizacji etapu zamówienia w czasie określonym w formularzu ofertowym. Każdorazowe rozpoczęcie realizacji zadania następować będzie w ciągu maksymalnie 72 godzin (minimalny czas przystąpienia do prac wynosi 6 godzin) od zlecenia przez Zamawiającego, a czas jego realizacji wynosi 21 dni. Przez przystąpienie do prac rozumie się faktyczne wejście w teren i rozpoczęcie prac. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego niż 6 godzin czasu przystąpienia do prac, do porównania złożonych ofert zostanie przyjęty minimalny czas określony w SIWZ, tj. 6 godzin, natomiast w umowie uwzględniony będzie czas przystąpienia do prac zgodny ze złożoną ofertą. W przypadku zaoferowania czasu przystąpienia do prac dłuższego niż 72 godziny, oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332506
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem ważności oferty jest wniesienie przez Wykonawcę WADIUM o wartości 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas przystąpienia do prac od momentu zgłoszenia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat.pruszkow.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach