Gmina Miasto Biłgoraj ogłasza przetarg
- Adres: 23-400 Biłgoraj, Plac Wolności 16
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6869600 , fax. 84 6869665
- Data zamieszczenia: 2015-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Biłgoraj
Plac Wolności 16 16
23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6869600, fax. 84 6869665
REGON: 95036902000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie nawierzchni ulic: Szwajcarskiej, Grota - Roweckiego, Rychtera Żegoty, Witosa oraz łącznika drogi serwisowej przy Al. Jana Pawła II z ul. Matejki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotowe zadanie będzie składało się z 2-ch równolegle wykonywanych części objętych oddzielnymi dokumentacjami projektowymi: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zadania pn. Wykonanie nawierzchni ulic: Szwajcarskiej, Grota - Roweckiego, Tadeusza Rychte-ra-Żegoty, Witosa oraz łącznika drogi serwisowej przy Al. Jana Pawła II z ul. Matejki Część I Zadanie 1. Wykonanie nawierzchni ul. Szwajcarskiej. Zadanie 2. Wykonanie nawierzchni ul. Gen. Grota-Roweckiego i Tadeusza Rychtera-Żegoty. Część II Zadanie 1. Wykonanie nawierzchni ul. Wincentego Witosa. Zadanie 2. Wykonanie nawierzchni łącznika drogi serwisowej przy Al. Jana Pawła II z ul. Jana Matejki. Charakterystyka zadania inwestycyjnego. Przedmiot zamówienia stanowi przebudowa ulic: Szwajcarskiej, Gen. Grota-Roweckiego, Tadeusza Rychtera-Żegoty, Wincentego Witosa oraz łącznika drogi serwisowej przy Al. Jana Pawła II z ul. Jana Matejki w Biłgoraju. W ramach zadania przewiduje się: przebudowę istniejących dróg poprzez wyko-nanie nowej nawierzchni, wykonanie poszerzeń jezdni, poboczy oraz regulację pionową studzienek dla urządzeń podziemnych. 1. Zakres zamówienia obejmuje roboty w branży drogowej w n/w zakresie: 1) ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE, w tym: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych (włazy kanałowe, zawory wodociągo-we) 2) ROBOTY DROGOWE, w tym: - roboty ziemne - podbudowy oraz pobocza - nawierzchnia drogi - Zjazdy, furtki (ul. Tadeusza Rychtera-Żegoty oraz Gen. Grota-Roweckiego) 3) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: - Ustawienie lustra drogowego (ul. Tadeusza Rychtera-Żegoty) - Odwodnienie - wpust deszczowy (ul. Wincentego Witosa oraz ul. Gen. Grota-Roweckiego) - Plantowanie i humusowanie skarp - Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Szczegółowy opis znajduje się w dokumentacji technicznej zamówienia. Wymagane warunki gwarancji na wykonane roboty i wbudowane urządzenia: Okres gwarancji - min. 5 lat od daty odbioru końcowego Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem określeń/oznaczeń o których mowa w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1- 3 PZP, należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie lub równoważny, równoważne opisywanym. Towary materiały urządzenia rozwiązania równoważne w stosunku do towarów materiałów urządzeń rozwiązań opisanych w dokumentacji przetargowej za pomocą wskazań określonych w art. 29 ust 3 i art. 30 ust 1-3 ustawy PZP to towary materiały urządzenia rozwiązania o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej. Przyjmuje się, że wszelkie towary materiały urządzenia rozwiązania opisane w sposób jw., określają minimalne parametry techniczne, jakościowe i użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary materiały urządzenia rozwiązania oferowane, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego; Wykonawca, który powołuje się na towary materiały urządzenia rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego poprzez załączenie stosownych dokumentów. Złożone przez Wykonawcę dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Część nr 1.- 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Część nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). 2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto bankowe Zamawiającego, prowadzone w Banku PKO BP O/Biłgoraj, Nr konta bankowego 72 1020 5385 0000 9202 0004 2549 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać Wadium - Nawierzchnie ulic: Szwajcarska, Grota -Roweckiego, Rychtera - Żegoty, Witosa, Łącznik Matejki - część nr 4 W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3 ppkt 2)-5) SIWZ muszą zawierać określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 5 PZP. Kserokopię dokumentów potwierdzających wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, natomiast oryginał gwarancji poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy. 5 W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6 Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12 7 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9 Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesienie wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielanej gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- modernizacja, aranżacja i wyposażenie oddziału - Muzeum Martyrologii Pod Zegarem ul. Uniwersytecka 1 w Lublinie.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Rybczewicach
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja drogi gminnej Nr 107351L od km 0+006 do km 0+306 w granicach istniejącego pasa drogowego, na działce nr1524 w miejscowości Tarnawka Pierwsza.
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi gminnej nr 106944 L w miejscowości Sporniak - I etap
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa boiska sportowego Klubu Sportowego WŁÓKNIARZ
Dodano: 2016-07-26 - Remont chodników w ciągu dróg wojewódzkich znajdujących się na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Zamościu
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa ulicy Sienkiewicza w Krasnymstawie
Dodano: 2016-07-25 - Budowa budynku remizy OSP w Ujściu wraz z obiektami towarzyszącymi - etap III
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi gminnej Nr 107349L od km 0+005 do km 1+529 w granicach istniejącego pasa drogowego na działce nr 768 w miejscowości Tarnawka Druga.
Dodano: 2016-07-22 - Przebudowa drogi powiatowej nr 2943L Księżpol - Obsza łączącej dwie drogi wojewódzkie nr 849 i nr 863 - ETAP II
Dodano: 2016-07-21