Przetargi.pl
WYKONANIE NAWIERZCHNI UL. PARKOWEJ W OSTRÓDZIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ

Gmina Miejska Ostróda ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Mickiewicza 24
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6429400 , fax. 089 6429401
  • Data zamieszczenia: 2009-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ostróda
    ul. Mickiewicza 24 24
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6429400, fax. 089 6429401
    REGON: 00052443000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAWIERZCHNI UL. PARKOWEJ W OSTRÓDZIE WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie nawierzchni ul. Parkowej wraz z infrastrukturą, w tym: - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm - 2.593 m2; - wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm - 1.297 m2; - wykonanie trawników - 1.835 m2; - wykonanie przepustu pod drogą - 22,7 m; - montaż separatora substancji ropopochodnych - 1 szt.; zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4 do siwz), dokumentacją projektową (zał. nr 5 do siwz), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (zał. nr 6 do siwz) oraz projektem umowy (zał. nr 3 do siwz). 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, zgodnie z postanowieniami ust. 1 oraz wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących, w tym: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) obsługa geodezyjna w trakcie realizacji robót; c) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza; d) przygotowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas realizacji robót, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. Nr 177, poz. 1729); e) uporządkowanie i uprzątnięcie, po zakończeniu robót, placu budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzenia robót; Uwaga: Roboty wykonane w roku 2009 Zamawiający opłaci do kwoty 285.000,- PLN. Roboty wykonane w roku 2009 o wartości powyżej kwoty 285.000,- PLN, zostaną opłacone w roku 2010, najpóźniej do dnia 30 czerwca 2010 r. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy opracuje, w uzgodnieniu z Zamawiającym, harmonogram kolejności realizacji robót, który stanowił będzie załącznik do umowy. W przypadku realizacji robót drogowych w zakresie podbudowy w 2010 r. na Wykonawcy spoczywa obowiązek utrzymania ulicy w stanie umożliwiającym przejazd przez cały okres wstrzymania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 285 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30.000,- zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2009-10-30 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): - w formie pieniądza: przelewem na konto: Bank Millennium S.A. I O/Ostróda nr konta: 71 1160 2202 0000 0000 6194 1398; Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2009-10-30 o godz. 10:00. - w innych formach dopuszczonych uPzp (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć u Z-cy Skarbnika p. Wandy Zakrzewskiej (pok. nr 13).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem (wykonanie w ramach jednej inwestycji nawierzchni z kostki polbruk o powierzchni minimum 1.500 m2 wraz z instalacja kanalizacji deszczowej) i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia; - musi wskazać osoby odpowiedzialne za realizację przedmiotu zamówienia, którymi wykonawca dysponuje lub będzie dysponował, w szczególności: - osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy; osoba ta musi: posiadać uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w branży drogowej, należeć do właściwego samorządu zawodowego; - osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót sanitarnych; osoba ta musi: posiadać uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w branży sanitarnej, należeć do właściwego samorządu zawodowego; - osobą, której zamierza powierzyć funkcję kierownika robót elektrycznych; osoba ta musi: posiadać uprawnienia wykonawcze bez ograniczeń w branży elektrycznej, należeć do właściwego samorządu zawodowego; c) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową minimum w kwocie 500.000,- PLN; - musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności minimum na kwotę 1.500.000,- PLN. d) Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty, określonych w § 6 ust. 1 siwz, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 uPzp (zał. nr 2 do siwz). b) Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-3 uPzp (zał. nr 2a do siwz). W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejsze oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). c) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania wspólnej oferty przez kilku wykonawców (konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej), niniejszy dokument musi złożyć każdy wykonawca (członek konsorcjum, wspólnik spółki cywilnej). d) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik budowy, kierownik robót sanitarnych oraz kierownik robót elektrycznych) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zał. nr 7 do siwz). f) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. e, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. g) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane oraz należą do właściwego samorządu zawodowego. h) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. i) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 6 ust. 1 lit. c składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o którym wyżej mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym wyżej mowa zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w § 6 siwz ust. 1 lit. a, b; ust. 3 lit. b, c, f muszą być złożone w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w § 6 siwz ust. 3 lit. d, e muszą być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty, o których mowa w § 6 siwz ust. 1 lit. c, d, e, f, g, h, i; ust. 3 lit. a muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipostroda.24.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach