Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku sportowym

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 21400 Łuków, ul. Łąkowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 257 982 100 , fax. 025 7982100
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Łąkowa 8
    21400 Łuków, woj. lubelskie
    tel. 257 982 100, fax. 025 7982100
    REGON: 3028988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: .e-zdm.lukow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa Miasta Łuków

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni poliuretanowej na boisku sportowym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni poliuretanowej na boisku sportowym wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej – Załącznik Nr 6 na „Budowie ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego dz. ewid. 7561/29 ul. Wołodyjowskiego i ul. Wilczyńskiego w m. Łuków” do 31.08.2018 r. 2. Podbudowa z kruszywa łamanego oraz warstwa wyrównawcza kamienna jest w zakresie Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot robót z materiałów własnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przedmiotowy warunek zostanie za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wg wzoru Załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2.Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo inny dokument potwierdzający udostępnienie Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminy zamówienia, okres gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających należyte wykonanie robót budowlanych przedstawionych w załączniku nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach