Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni placu zabaw przy ul. Bohaterów Kaszubskich we Władysławowie oraz przy ul. 1000-lecia P.P. 2 we Władysławowie

Gmina Władysławowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84-120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
    ul. gen. J. Hallera 19
    84-120 Władysławowo, woj. pomorskie
    tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
    REGON: 19167541600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni placu zabaw przy ul. Bohaterów Kaszubskich we Władysławowie oraz przy ul. 1000-lecia P.P. 2 we Władysławowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Wymiana istniejącej nawierzchni na placu zabaw przy ul. Boh. Kaszubskich we Władysławowie (działka nr 427/7 obręb 05 Władysławowo). Zamówienie obejmuje rozbiórkę oraz utylizację istniejącej nawierzchni poliuretanowej (wraz z podbudową, obrzeżami betonowymi 5 cm, ekobordem, palisadą drewnianą), oraz wymianę na nową nawierzchnię bezpieczną poliuretanową wraz z nową podbudową i montażem obrzeży betonowych. Istniejące urządzenia placu zabaw i małą architekturę, na nowej wymienianej nawierzchni, należy zdemontować na czas robót oraz ponownie zamontować. DANE LICZBOWE INWESTYCJI: - powierzchnia nawierzchni 609,2 m² (powierzchnia bezpieczna poliuretanowa). Szczegółowy opis i zakres zamówienia określono w dokumentacji wykonawczej dla części 1, stanowiącej Załącznik do SIWZ. Część 2: Wykonanie nawierzchni bezpiecznej na placu zabaw przy ul. 1000-lecia P.P. 2 we Władysławowie z uwzględnieniem wymiany elementów zabawowych na nowe (wskazanych w dokumentacji projektowej). Zamówienie obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni żwirowej placu zabaw na nawierzchnię poliuretanową jednolitą - laną wraz z nową podbudową. Istniejące urządzenia placu zabaw przeznaczono do demontażu i ponownego montażu z regulacją wysokościową z uwzględnieniem wymiany niektórych elementów zabawowych na nowe. W miejscu istniejącego obrzeża drewnianego należy wykonać obrzeże gumowe . DANE LICZBOWE INWESTYCJI - powierzchnia nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej: 354,23 m² Szczegółowy opis i zakres zamówienia określono w dokumentacji wykonawczej dla części 2, stanowiącej Załącznik do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1: 5 000,00 zł Część 2: 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy złożyć wraz z formularzem oferty: a. oświadczenie dot. podwykonawców - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale b. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale c. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Rozdziale 5 SIWZ, wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz oświadczenia. Oświadczenie należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. d. zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, o których mowa w Rozdziale 5 ust. 1 SIWZ. Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Oświadczenie należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez podmiot trzeci. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. e. odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez udzielającego pełnomocnictwa (w przypadku składania oryginału) lub w przypadku kopii przez osobę poświadczającą notarialne zgodność z oryginałem. f. opis materiałów i produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale 3 ust. 3 SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej, wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. opis. Opis należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.. g. oryginał dokumentu wadialnego (w przypadku gwarancji). 2. Oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenie (lub poświadczenie za zgodność z oryginałem) należy podpisać ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach