Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Nowy Wiśnicz.

Gmina Nowy Wiśnicz ogłasza przetarg

  • Adres: 32-720 Nowy Wiśnicz, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 850 912 , fax. 146 850 911
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Wiśnicz
    ul. Rynek 38
    32-720 Nowy Wiśnicz, woj. małopolskie
    tel. 146 850 912, fax. 146 850 911
    REGON: 54887300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowywisnicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Nowy Wiśnicz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Nowy Wiśnicz. 2.Zamówienie zostało podzielone na III części / zadania: 1)Część I : „Remont drogi gminnej nr 580280 K Nowy Wiśnicz - Olchawa w km 0+000-1+770 oraz w km 2+199 do 2+290 wraz z remontem przepustów w km 0+632, 0+670, 0+811, 1+285.” 2)Część II: „Remont drogi gminnej nr 580279 K Nowy Wiśnicz – Miejskie Pola ul. Matejki na dł 684 mb” 3) Część III: „Wykonanie nawierzchni asfaltowych na terenie gminy Nowy Wiśnicz”. Zadanie obejmuje: 1) Remont drogi wewnętrznej po dz. nr 151/4 i 189/1 w m. Łomna na dł. 51 mb 2) Remont drogi gminnej nr 580299 K Nowy Wiśnicz – ul. Słoneczna na dł. 40 mb 3) Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze wewnętrznej po dz. nr 3360/5, 3362/4 w m. Królówka na dł. 62 mb 4) Wykonanie nawierzchni asfaltowej na dz. nr 389 w m. Wiśnicz Mały. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót do wypełnienia przez Wykonawcę – stanowiące załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) dla Części I - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; 2) dla Części II - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie; 3) dla Części III - Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ofertę stanowi wypełniony „Formularz oferty”– wg załącznika do SIWZ oraz kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót - załączniki do SIWZ. 2. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenia wymagane postanowieniami w Rozdz. VII pkt. 1; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami w Rozdz. VIII pkt. 2., w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopi potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem Oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 3.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach