Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Ochotnica Dolna

Gmina Ochotnica Dolna ogłasza przetarg

  • Adres: 34-452 Ochotnica Dolna, Osiedle Dłubacze
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 262 09 10, , fax. 18 262 09 36
  • Data zamieszczenia: 2019-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ochotnica Dolna
    Osiedle Dłubacze 160
    34-452 Ochotnica Dolna, woj. małopolskie
    tel. 18 262 09 10, , fax. 18 262 09 36
    REGON: 49189258700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ochotnica.pl (BIP)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Ochotnica Dolna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Ochotnica Dolna w skład, którego wchodzą m.in. roboty związane z wykonaniem remontu/modernizacji: podbudów z kruszyw, nawierzchni mas mineralno-asfaltowych, poboczy czy odwodnień na niżej wymienionych drogach: I. Zadanie 1. Remont drogi gminnej K363963 Brzegi w km 0+180 - 0+880 wraz z włączeniami: w km 0+440 (długość włączenia 60 m), w km 0+631 (długość włączenia 155 m), w km 0+750 (długość włączenia 75 m) w miejscowości Tylmanowa Gmina Ochotnica Dolna II. Zadanie 2. Remont drogi gminnej K363973 Obłaz - Makowica w km 0+000-0+900 w miejscowości Tylmanowa Gmina Ochotnica Dolna III. Zadanie 3. Remont drogi gminnej w os. Kudowe w Ochotnicy Dolnej IV. Zadanie 4. Remont drogi gminnej w os Rusnaki w Ochotnicy Dolnej V. Zadanie 5 Remont drogi gminnej w os Nogawki w Ochotnicy Dolnej VI. Zadanie 6. Remont drogi gminnej w os. Forendówki w Ochotnicy Górnej VII. Zadanie 7. Remont drogi gminnej w os. Jaszcze w Ochotnicy Górnej VIII. Zadanie 8. Remont drogi gminnej w os. Janczurowski Potok w Ochotnicy Górnej IX. Zadanie 9. Remont drogi gminnej w os. Janczury w Ochotnicy Dolnej zgodnie z załączonymi do niniejszej siwz dokumentami: - przedmiarem robót, - specyfikacjami technicznymi, - dokumentacją projektową/rysunkami/mapami/zgłoszenia - innymi dokumentami stanowiącymi załączniki do siwz. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również ; -organizacja placu budowy, -zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, -prowadzenie robót budowlanych zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy oraz przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej, -pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, -wykonanie niezbędnych sprawdzeń, badań i pomiarów (np. wykonanie badań geotechnicznych i geodezyjnych obmiarów powykonawczych) -przekazanie wytworzonych odpadów podmiotom posiadającym stosowne zezwolenia na transport i utylizację odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: Zadanie 1: 5.000,00 zł. słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100. Zadanie 2: 5.000,00 zł słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100. Pozostałe zadania nie wymagają wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: a)dowód wniesienia wadium. b)ofertę przetargową (wzór - zał. A) , c)zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d)w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: - szczegółowego kosztorysu ofertowego zawierającego wszystkie pozycje zawarte w przedmiarach robót oraz ewentualne późniejsze wyjaśnienia, - kserokopii uprawnień zawodowych kierownika budowy w specjalności drogowej, poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta, - kserokopii aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzająca przynależność kierownika/ów budowy do Izby, - oświadczeń osób, wykazanych do realizacji zamówienia, które będą pełnić samodzielne funkcje techniczne (drogowe) w budownictwie, o podjęciu obowiązków kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach