Przetargi.pl
„WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH I ULICACH W GMINIE CIĘŻKOWICE”

GMINA CIĘŻKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48146285840 , fax. +48146285820
  • Data zamieszczenia: 2023-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA CIĘŻKOWICE
    ul. Tysiąclecia 19
    33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
    tel. +48146285840, fax. +48146285820
    REGON: 851661151
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWYCH NA DROGACH GMINNYCH I ULICACH W GMINIE CIĘŻKOWICE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych i ulicach w Gminie Ciężkowice:a) Droga gminna Bogoniowice Bugaj - 453,00 m2,b) Droga gminna Bruśnik – Pławna - 580,00 m2,c) Droga gminna Pławna – Dział - 390,00 m2,d) Droga gminna Jastrzębia – Słona działka nr 249 -441,00 m2,e) Droga gminna Siekierczyna działka 440 - 390,00 m2,f) Droga gminna Kąśna Górna działka 519 - 442,00 m2,g) Droga gminna Tursko – Zapotocze - 200,00 m2,h) Droga gminna działka 511/9 w Ciężkowicach - 420,00 m2,i) Droga gminna ul. Osiedlowa w Ciężkowicach - 370,00 m2,j) Droga gminna ul. Słoneczna w Ciężkowicach - 180,00 m2,k) Droga gminna ul. Dziubana w Ciężkowicach - 130,00 m2.2. Zakres robót budowlanych obejmuje: a) wykonanie robót budowlanych związanych ze wzmocnieniem istniejącej podbudowy dróg mieszanka kamienną 0 – 31,5 grubości 10 cm oraz mieszanką kamienną 0-63 grubości 15 cm po zagęszczeniu mechanicznym na tak przygotowanej podbudowie położenie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej w jednej warstwie grubości 6 cm po zagęszczeniu mechanicznym,b) wyczyszczenie istniejącej nawierzchni asfaltowej skropieniu emulsją i położenie nawierzchni asfaltowej z mieszanki mineralno bitumicznej asfaltowej w dwóch warstwach grubości 3 i 4 cm po zagęszczeniu mechanicznymc) uzupełnienie poboczy mieszanką kamienna grubości 8 cm.Dokładny zakres ilościowy robót określa załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji Przedmiar robót. Przy odbiorze końcowym robót Zamawiający będzie wymagał wykonania odwiertów kontrolnych na koszt Wykonawcy.Roboty wymienione w/w należy wykonać na odcinkach dróg wskazanych w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SWZ. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg4. Wszelkie materiały pochodzące z rozbiórki stanowią własność Zamawiającego. Wykonawca zapewni transport materiałów pochodzących z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 2 km. 5. Przy odbiorze końcowym robót Zamawiający będzie wymagał wykonania odwiertów kontrolnych na koszt Wykonawcy.6. Szczegółowy opis robót zawierają: a) Zał. nr 1 do SWZ_ Mapy z zakresem prac,b) Zał. nr 2 do SWZ STWIORB:− Zał. nr 2a do SWZ STWIORB nawierzchnie asfaltowe,− Zał. nr 2b do SWZ STWIORB podbudowy z kruszywa,c) Zał. nr 3 do SWZ Przedmiar robót.7. Do wykonania robót należy użyć wyłącznie materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane do przedstawienia Zamawiającemu przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 8. UWAGA: W uzasadnionych ekonomicznie i technologicznie przypadkach, wyłącznie za zgodą Zamawiającego - na etapie realizacji zamówienia – w przypadku ukazania się na rynku materiałów nowocześniejszych, o lepszych właściwościach i parametrach, Zamawiający dopuszcza możliwość ich zastosowania w zamian za materiały zaproponowane w ofercie.Jednak zmiana ta nie może wpływać na zwiększenie ceny realizacji zamówienia, przyjętej przez Zamawiającego w wyniku rozstrzygnięcia przetargu. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - załącznik nr 11 do SWZ.Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia ustala się na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny oferty na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac opisano dalej.Zapłata przez Zamawiającego wynagrodzenia Wykonawcy nastąpi na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy, w terminie określonym w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).2) Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy P.Z.P., tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5) Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 00202. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.3. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.4. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub remontem dróg o nawierzchni bitumicznej o wartości 100 000,00 zł brutto.b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy branży drogowej).Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.W przypadku składania oferty na więcej niż jedną cześć zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby funkcje kierownika budowy pełniła ta sama osoba.Uprawnienia wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach