Przetargi.pl
WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ NA BOISKU SPORTOWYMI WELOFUNKCYJNYM PRZY ULICY DEOTYMY 15A W SŁUPSKU

Gimnazjum Nr 1 w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Deotymy 15a
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8424631 , fax. 059 8424671
  • Data zamieszczenia: 2013-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 1 w Słupsku
    ul. Deotymy 15a 15a
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8424631, fax. 059 8424671
    REGON: 77126987700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gim1.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ NA BOISKU SPORTOWYMI WELOFUNKCYJNYM PRZY ULICY DEOTYMY 15A W SŁUPSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie nawierzchni asfaltowej na boisku sportowym, wielofunkcyjnym w Gimnazjum Nr 1 im. Roberta Schumana w Słupsku. Zakres zamówienia określa kosztorys inwestorski. Informacje o terenie budowy, boisko znajduje się na terenie szkoły przy ul. Deotymy 15a w Słupsku. Na boisku jest istniejąca nawierzchnia asfaltowa, która wymaga wyrównania poprzez częściową rozbiórkę frezowanie oraz wylanie na tę powierzchnię nawierzchni asfaltowej piaskowej. Wokół boiska należy również wykonać a.nowe obrzeże chodnikowe b.trawniki dywanowe z nawożeniem w gruncie. Roboty rozbiórkowe. Należy rozebrać istniejące fundamenty i chodniki z płytek betonowych oraz obrzeże boiska. Należy zwrócić uwagę na prawidłowe zutylizowanie rozebranej masy asfaltowej i gruzu. Przed ułożeniem warstwy nawierzchniowej należy skropić podbudowę emulsją asfaltową w ilości 0,5kg m2, następnie wykonać nawierzchnię z masy asfaltowej żwirowo- piaskowej dla kategorii ruchu KR1.Wykonanie robót należy przeprowadzić zgodnie z Polskimi Normami i Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót.Wykonawca dostarczy do odbioru niezbędne atesty dopuszczające dane wyroby do stosowania w budownictwie oraz inwentaryzację powykonawczą. Wykonawca przedstawi receptę laboratoryjną mieszanki Inspektorowi Nadzoru do zatwierdzenia przed wykonaniem robót. Wbudowanie mieszanki winno się odbywać w sprzyjających warunkach atmosferycznych tj.przy suchej i ciepłej pogodzie w temp. otoczenia powyżej 10stopni C. Po ułożeniu warstwy należy dokonać sprawdzeń na dwóch próbkach wyciętych z nawierzchni i wyniki badania przekazać inwestorowi.Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót i z Przedmiarem Robót. Roboty należy prowadzić zgodnie z umową i sztuką budowlaną z zachowaniem należytej staranności gwarantujący spełnienie warunków i wymagań określonych w dokumentacji Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca odpowiedzialny jest także za jakość zastosowanych materiałów. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji zadania w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych przez Zamawiającego na stronie w ramach niniejszego postępowania. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiaru robót, które stanowią Załącznik nr 8 oraz obejmuje również wszystkie prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy Załącznik nr 9 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Organizacja pracy podczas wykonywania przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym w aktualnych przepisach przeciwpożarowych. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy i musi zapewniać prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. Nazwy własne, które występują w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia określają wymagany minimalny standard jakości materiałów. Wymagana gwarancja jakości i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi minimum 3 lata, licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. PODWYKONAWSTWO.Wykonawca zobowiązany jest do podania w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku braku określenia podwykonawcy Zamawiający będzie traktował, iż przedmiot zamówienia zostanie samodzielnie wykonany przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452361197
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gim1.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach