Przetargi.pl
Wykonanie naprawy pogwarancyjnej zasilacza UPS Powerware Plus 560 60kVA zlokalizowanego w siedzibie Inspektoratu ZUS w Mielcu oraz jego uruchomienie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2010-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie naprawy pogwarancyjnej zasilacza UPS Powerware Plus 560 60kVA zlokalizowanego w siedzibie Inspektoratu ZUS w Mielcu oraz jego uruchomienie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie naprawy pogwarancyjnej zasilacza UPS Powerware Plus 560 60 kVA, zlokalizowanego w siedzibie Inspektoratu ZUS w Mielcu, ul. Sikorskiego 4 oraz jego skuteczne uruchomienie (włączenie do eksploatacji). 2. Zakres wykonywanych prac 2.1 W ramach niniejszego zamówienia, w ramach ustalonej kwoty, Wykonawca wykona zgodnie z ekspertyzą techniczną stanowiącą załącznik do części III SIWZ niżej podane prace, to jest: a) wymiana wszystkich części zepsutych na wolne od wad z wykorzystaniem części własnych (lub części zamiennych z odłączonego od sieci i wycofanego z eksploatacji z dniem 13.08.2010r. zasilacza UPS Powerware Plus 560 60 kVA, zlokalizowanego w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim), w tym: - pobranie z UPS w Radzyniu Podlaskim potrzebnej ilości części i podzespołów (opcjonalnie, jeżeli Wykonawca uzna, że takie części są potrzebne). - wymiana koniecznej ilości rezystorów na modułach falowników, - wymiana 6 sztuk kondensatorów toru AC 3300 mikroF/450 V, Pobranie części z UPS w Inspektoracie ZUS w Radzyniu Podlaskim Wykonawca przeprowadza we własnym zakresie (dojazd, robocizna, transport) b) podłączenie istniejącego panela RSP do zasilacza przy użyciu istniejącego kabla, który łączył panel RSP z zasilaczem UPS Fiskars 9300 (zasilacz Fiskars 9300 wycofany z eksploatacji w 2010 r), c) podłączenie serwera KSI ZUS do zasilacza przy użyciu istniejącego kabla, który łączył serwer KSI z zasilaczem UPS Fiskars 9300 oraz sprawdzenie działania oprogramowania LanSafe i prawidłowości wskazań oprogramowania na komputerze Wykonawcy lub Zamawiającego, d) przegląd techniczny UPSa, e) pozostawienie w Inspektoracie w Mielcu niewykorzystanych części zamiennych i podzespołów, które zostały pobrane w Radzyniu Podlaskim 2.2 Przegląd zasilacza powinien być wykonany z uwzględnieniem wytycznych Centrali ZUS, po wykonaniu innych robót przewidzianych umową, a określonych w § 2 ust.1, punkty a) - c) , to jest: a) sprawdzenie środowiskowych warunków eksploatacji UPS-ów (temperatura pomieszczenia UPS-a, zabezpieczenie swobodnego dostępu do urządzenia, zabezpieczenie obwodu obejściowego (by -pass przerwowy), b) diagnostyka urządzenia wraz z zakwalifikowaniem do wymiany podzespołów ulegających naturalnemu zużyciu (np. kondensatory elektrolityczne, wentylatory , filtry, inne) , c) sprawdzenie funkcjonalności urządzenia:- przeprowadzenie procedury startu i zatrzymania UPS,- test baterii,- sprawdzenie poprawności sygnalizacji stanu UPS (panel monitorujący, panel RSP),- sprawdzenie poprawności działania interfejsów komputerowych - w miarę możliwości,- sprawdzenie skuteczności działania wyłącznika awaryjnego EMS (jeśli istnieje) za zgodą klienta (związane jest to z wyłączeniem UPS-a), d) ocena stanu technicznego baterii wraz ze wskazaniem tych jednostek, które muszą być wymienione.Protokół przeglądu (wzór sporządzi Wykonawca) powinien zawierać wszystkie wymagane informacje o stanie urządzeń i baterii oraz zalecenia dotyczące eksploatacji, niesprawności i uszkodzeń (w tym obciążenia każdej z faz: prądowe i procentowe). 2.3 Przed podpisaniem umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy pomieszczenia celem zapoznania się z warunkami technicznymi serwisu (wizja lokalna) i stanem urządzenia. 2.4 Na wykonane prace Wykonawca udziela Zamawiającemu 1-miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu przeglądu. 3. Terminy wykonania prac. 3.1 Strony ustalają, że wyżej wymienione prace zostaną wykonane w terminie do jednego miesiąca od daty podpisania umowy. 3.2 Prace będą wykonywane w godzinach pracy Zamawiającego (7:00 - 15:00), a jeżeli zajdzie potrzeba również po godzinie 15:00 (15:00 - 22:00). 4. Obowiązki stron. 4.1 Zamawiający ma obowiązek zapewnić wykonawcy dostęp do obiektów, związanych z realizacją niniejszej umowy w uzgodnionym terminie. Zamawiający zapewni dostęp do obiektów w wymiarze minimum 12 godzin dziennie w dni robocze Zamawiającego oraz prowadzenie prac zgodnie z warunkami niniejszej umowy. 4.2 Strony zobowiązują się do wzajemnego wywiązywania się z przyjętych zobowiązań w celu terminowej realizacji umowy. 4.3 Zamawiający zobowiązuje się do wyznaczenia osób, z którymi będą koordynowane wszystkie sprawy dotyczące umowy. 4.4 Wykonawca wyznacza kierownika prac, który będzie na bieżąco prowadzić i koordynować wykonanie umowy. 5. Na wykonane prace Wykonawca udzieli 1-miesięcznej gwarancji. 6. Sposób obliczenia ceny oferty. a) Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę wyrażoną w złotych polskich (PLN) kompletną, jednoznaczną i ostateczną . b) W cenę oferty należy wliczyć wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenie oferty c) W cenę oferty należy również wliczyć wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym między innymi cenę usług naprawczych wraz z kosztami dojazdów, kosztów części zamiennych i innych materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia. Kwota ryczałtu obejmuje także ryzyko kursowe walut, podatek VAT .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach