Przetargi.pl
Wymiana zużytych elementów w zasilaczu UPS Oddział ZUS w Jaśle, I/ZUS w Sanoku.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-075 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8675000 , fax. 017 8523638
  • Data zamieszczenia: 2013-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie
    Al. Piłsudskiego 12 12
    35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8675000, fax. 017 8523638
    REGON: 00001775600180
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana zużytych elementów w zasilaczu UPS Oddział ZUS w Jaśle, I/ZUS w Sanoku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia Przedmiotem zamówienia jest jednokrotne wykonanie odpłatnej usługi pogwarancyjnej polegającej na dostawie i wymianie zużytych elementów (podzespołów) w zasilaczu bezprzerwowym UPS Eaton PW 9305-25I-N-0, 30 kVA oraz zamontowaniu karty SNMP współpracującej z detektorem środowiskowym, a także detektora środowiskowego temperatury i wilgotności w ww. zasilaczu. 2. Zakres zamówienia 1.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w zasilaczu UPS Eaton 9305-30-N-O 30 kVA w Oddziale ZUS w Jaśle, Inspektorat w Sanoku, 38-500 Sanok, ul. Konarskiego 20: a)dostawę i wymianę kompletu baterii 48 sztuk (wykonane w technologii VRLA, projektowany okres używania 10-12 lat według normy Eurobat, gwarancja 36 miesięcy, pojemność 24 Ah, napięcie znamionowe 12 VDC) wraz z mostami łączeniowymi do wymiany w module baterii Powerware BAT D dla UPS PW 9305-25I-N-0. Baterie nie mogą być wyprodukowane wcześniej niż pół roku przed datą montażu. Po montażu baterii należy wykonać konfigurację serwisową zasilacza (dostosowanie parametrów ładowania zasilacza do nowych baterii) - jeśli producent zasilacza zaleca wykonanie takiej konfiguracji po wymianie baterii. b)dostawę i wymianę kompletu kondensatorów AC 60 uF oraz DC 3300 uF. c)dostawę i montaż karty SNMP w ww. zasilaczu współpracującej z detektorem środowiskowym temperatury i wilgotności, d)dostawę i montaż w ww. zasilaczu detektora środowiskowego temperatury i wilgotności. 2. Po wykonaniu wymiany ww. zużytych elementów Wykonawca dodatkowo sprawdzi funkcjonowanie zasilacza a. przeprowadzi procedurę startu i zatrzymania UPS, b. wykona test baterii, c. wykona ocenę stanu i pojemności baterii, a w szczególności wykona pomiar napięcia i rezystancji wewnętrznej dla każdego akumulatora; Wykonawca zmierzy aktualną pojemność baterii w odniesieniu do pojemności nominalnej (w procentach) i poda wyniki w protokole powykonawczym. Dodatkowo Wykonawca wykona diagnostykę obwodów ładowania akumulatorów oraz toru DC. d. sprawdzi poprawność sygnalizacji stanu UPS (działanie panelu monitorującego, panelu RSP). 3.Wszystkie wymieniane elementy (podzespoły) muszą być zgodne z zaleceniami producenta urządzenia. Po zakończeniu prac parametry zasilacza muszą być zgodne z zaleceniami producenta zasilacza. 4.Na wykonane prace Wykonawca udziela Odbiorcy usługi 24-miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołów: wymiany baterii, wymiany wentylatorów. 5.Wykonawca udziela Odbiorcy usługi 36-miesięcznej gwarancji na baterie, kondensatory AC i DC, kartę SNMP i detektor środowiskowy. 6.Wykonawca odbiera od Odbiorcy usługi zużyte baterie i zobowiązuje się do postępowania z tymi bateriami zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami (np. utylizacja, zwrot do dystrybutora). 7.Wykonawca na własny koszt wywiezie i zutylizuje wymienione zużyte części (kondensatory) oraz wszelkie odpady powstałe w trakcie prac. Potwierdzeniem przekazania odpadu będzie protokół wykonania naprawy. 3.Termin wykonania prac: 1.Wyżej wymienione prace zostaną wykonane w terminie do siedmiu tygodni od daty zawarcia umowy. 2.Prace będą wykonywane w godzinach pracy Odbiorcy (7:30 - 15:30), a jeżeli zajdzie potrzeba również po godzinie 15:30 (15:30 - 22:00).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505320003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 49 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach