Przetargi.pl
Wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.

Miasto Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96-300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 15 67 , fax. 46 858 15 11
  • Data zamieszczenia: 2019-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1
    96-300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 15 67, fax. 46 858 15 11
    REGON: 75014865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace polegające na bieżącym i awaryjnym wykonywaniu napraw cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi i technologią odbudowy nawierzchni drogowych oraz niezwłoczne zabezpieczenie ubytków w nawierzchniach stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego poprzez ich wypełnienie destruktem, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa. Przez awaryjne wykonywanie napraw należy rozumieć naprawy rozpoczęte przez Wykonawcę w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (przez rozpoczęcie napraw należy rozumieć zabezpieczenie i właściwe oznakowanie miejsca, w którym ma być prowadzona naprawa). Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego. W zakres napraw cząstkowych wchodzi m.in.: 1) naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, 2) uzupełnienie podbudowy, 3) przy wystąpieniu dużej liczby ubytków równoczesne prowadzenie prac za pomocą min. dwóch recyklerów przez co najmniej 10 godzin dziennie, 4) regulacja urządzeń infrastruktury, w tym włazów i wpustów ulicznych na kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, 5) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonanie napraw powinno zostać wykonane przez Wykonawcę w ciągu maksimum 18 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert, wg następujących zasad: 1) Termin wykonania robót w czasie do 2 godzin – 40 pkt. 2) Termin wykonania robót w czasie powyżej 2 i poniżej 6 godzin – 30 pkt. 3) Termin wykonania robót w czasie powyżej 6 i poniżej 12 godzin – 20 pkt. 4) Termin wykonania robót w czasie powyżej 12 godzin i nie dłużej niż 18 godzin– 10 pkt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 6.000,00zł. (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 zł.), Wadium może być wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miasto Żyrardów, Plac Jana Pawła II nr 1, 96-300 Żyrardów, nr rachunku 57 1020 1026 0000 1502 0274 1171 w banku PKO BP. Do wnoszenia, zwracania i zatrzymywania wadium Zamawiający będzie stosował art. 45-46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty, które mają zostać złożone przez Wykonawcę: 1) Kosztorys ofertowy, opracowane na podstawie załączników. 2) Referencje bądź inne dowody potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wskazanych przez Wykonawcę w formularzu - wykaz wykonanych robót budowlanych. 3) Dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień dla osoby pełniącej funkcję kierownika budowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach