Przetargi.pl
„ Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków”

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, J.I. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    J.I. Kraszewskiego 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 015834660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „ Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto PruszkówOpis przedmiotu zamówienia:- wykonywanie remontów (bieżącej konserwacji) nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z elementów betonowych na ulicach gminnych miasta Pruszkowa na każdorazowe zlecenie inspektora Urzędu Miasta.Przewidywany zakres i ilości robót będący przedmiotem zamówienia określony został w Formularzu Cenowym stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.Cięcie elementów betonowych należy prowadzić w sposób ograniczający zapylenie powietrza (cięcie „na mokro”).UWAGA !Wykonawca w ramach realizacji zamówienia winien zapewnić i wykonać na swój koszt :a) tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót,b) zasilenie w energię elektryczną placu budowy,c) wykonanie całości robót będących przedmiotem umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 300 000,00 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że4.1/ wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w tym:- co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na wykonywaniu remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowychKażda z przedstawionych prac musi mieć wartość brutto min. 700 000,00 zł4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:- 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.4.3./ dysponuje wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.- Koparka 15 ton – 1 szt.- Samochód ciężarowy 18 ton – 1szt.- Równiarka drogowa min. 15 ton lub więcej – 1 szt.- Walec wibracyjny min. 8 ton – 1 szt.- Ciągnik rolniczy z polewaczką do wody poj. 10 000 l. – 1 szt.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach