Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, J.I. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
J.I. Kraszewskiego 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
REGON: 015834660 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„ Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto Pruszków” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:Wykonywanie remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowych na drogach gminnych na terenie Gminy Miasto PruszkówOpis przedmiotu zamówienia:- wykonywanie remontów (bieżącej konserwacji) nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów z elementów betonowych na ulicach gminnych miasta Pruszkowa na każdorazowe zlecenie inspektora Urzędu Miasta.Przewidywany zakres i ilości robót będący przedmiotem zamówienia określony został w Formularzu Cenowym stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.Cięcie elementów betonowych należy prowadzić w sposób ograniczający zapylenie powietrza (cięcie „na mokro”).UWAGA !Wykonawca w ramach realizacji zamówienia winien zapewnić i wykonać na swój koszt :a) tymczasową organizację ruchu na czas prowadzenia robót,b) zasilenie w energię elektryczną placu budowy,c) wykonanie całości robót będących przedmiotem umowy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 300 000,00 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że4.1/ wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w tym:- co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na wykonywaniu remontów nawierzchni chodników i zjazdów z elementów betonowychKażda z przedstawionych prac musi mieć wartość brutto min. 700 000,00 zł4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:- 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej,wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.4.3./ dysponuje wykazem narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.- Koparka 15 ton – 1 szt.- Samochód ciężarowy 18 ton – 1szt.- Równiarka drogowa min. 15 ton lub więcej – 1 szt.- Walec wibracyjny min. 8 ton – 1 szt.- Ciągnik rolniczy z polewaczką do wody poj. 10 000 l. – 1 szt.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-25
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Marcule
Dodano: 2024-07-16 - Utrzymanie, naprawa i równanie dróg gruntowych.
Dodano: 2024-05-14 - Bieżące utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Sokołów w 2024 r.
Dodano: 2024-05-06 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-26 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-17 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-04-04 - Wzmocnienie dróg gminnych gruntowych o nawierzchni utwardzonej za pomocą kruszyw niezwiązanych na terenie Gminy Tłuszcz
Dodano: 2024-03-24 - Usuwanie bieżących uszkodzeń nawierzchni dróg gminnych i wew.na terenie Dzielnicy Mokotów stanowiących własność lub będących we władaniu m.st. Warszawy i nieprzekazanych w zarząd innym podmiotom
Dodano: 2024-03-19 - Utrzymanie, naprawa i równanie dróg gruntowych.
Dodano: 2024-03-12 - Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych w technologii na gorąco
Dodano: 2024-03-10