Przetargi.pl
Wykonanie napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznej dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.

Miasto Żyrardów ogłasza przetarg

  • Adres: 96300 Żyrardów, Plac Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 46 858 15 67 , fax. 46 858 15 11
  • Data zamieszczenia: 2017-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Żyrardów
    Plac Jana Pawła II 1
    96300 Żyrardów, woj. mazowieckie
    tel. 46 858 15 67, fax. 46 858 15 11
    REGON: 75014865000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zyrardow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw bieżących i awaryjnych nawierzchni bitumicznej dróg w granicach administracyjnych Miasta Żyrardowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Prace polegające na bieżącym i awaryjnym wykonywaniu napraw cząstkowych jezdni o nawierzchni bitumicznej zgodnie z obowiązującymi normami budowlanymi i technologią odbudowy nawierzchni drogowych oraz niezwłoczne zabezpieczenie ubytków w nawierzchniach stanowiących zagrożenie dla ruchu drogowego poprzez ich wypełnienie destruktem, na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Żyrardowa. Przez awaryjne wykonywanie napraw należy rozumieć naprawy rozpoczęte przez Wykonawcę w ciągu trzech godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (przez rozpoczęcie napraw należy rozumieć zabezpieczenie i właściwe oznakowanie miejsca, w którym ma być prowadzona naprawa) . Monitorowanie stanu technicznego nawierzchni asfaltowych dróg, dla celów wyeliminowania ewentualnych zagrożeń dla ruchu kołowego. W zakres napraw cząstkowych wchodzi m.in.: 1) naprawa nawierzchni jezdni masą z recyklera, 2) uzupełnienie podbudowy, 3) przy wystąpieniu dużej liczby ubytków równoczesne prowadzenie prac za pomocą min. dwóch recyklerów przez co najmniej 10 godzin dziennie, 4) regulacja urządzeń infrastruktury, w tym włazów i wpustów ulicznych na kanalizacji deszczowej, z odtworzeniem nawierzchni do stanu pierwotnego, 5) zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonanie napraw powinno zostać wykonane przez Wykonawcę w ciągu maksimum 18 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Czas realizacji jest jednym z kryteriów oceny ofert
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233141-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.2 Do oferty należy dołączyć 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści określonej w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające sposób reprezentowania Wykonawcy, potwierdzające że oferta została złożona przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (wypis z KRS, CEIDG, pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej). 3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu (zał. nr 2 do SIWZ). Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie należy złożyć na piśmie w formie oryginału a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Wzór zobowiązania stanowi zał. nr 3 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6.3 Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP. Wzór zał. nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach