Przetargi.pl
wykonanie nakładki mineralno - bitumicznej jezdni ul. Kołłątaja w Stargardzie Szczecińskim

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie nakładki mineralno - bitumicznej jezdni ul. Kołłątaja w Stargardzie Szczecińskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. 1. Nazwa przedmiotu zamówienia: wykonanie nakładki mineralno - bitumicznej jezdni ul. Kołłątaja w Stargardzie Szczecińskim 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z wykonaniem nakładki mineralno-bitumicznej jezdni ulicy Kołłątaja w granicach określonych planem sytuacyjnym oraz w zakresie wynikającym z przedmiaru robót, a w tym: 1) roboty rozbiórkowe wraz z wywozem (częściowe korytowanie, frezowanie, usunięcie kruszywa stanowiącego tymczasowe utwardzenie jezdni), 2) budowa nowej studni kanalizacji deszczowej wraz z wpustem ulicznym, 3) wykonanie nowej konstrukcji jezdni w miejscach gdzie prowadzono remont sieci wodociągowej, 4) remont cząstkowy uszkodzonej nawierzchni bitumicznej, 5) cząstkowa regulacja rynsztoku z kostki kamiennej, 6) regulacja istniejących studni kanalizacyjnych, zaworów i wpustów, 7) wykonanie dwóch warstw Slurry Seal wraz z siatką wzmacniającą, 8) wyrównanie istniejącej nawierzchni przy ścieku - warstwa wyrównawcza AC 11 W, 9) wykonanie warstwy ścieralnej AC 5 S o grubości 4 cm, 10) wykonanie innych robót ujętych w przedmiarach robót; oraz: 11) wszelkich innych, nie wymienionych w pkt 1) - 10), robót i prac niezbędnych dla osiągnięcia zamierzonego celu (rezultatu technicznego, funkcjonalnego i użytkowego). Dla uznania, że roboty takie nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia muszą być spełnione następujące warunki: a) roboty wykonywane są w granicach określonych planem sytuacyjnym, b) rodzaj robót budowlanych nie wykracza tematycznie i branżowo poza zakres zagadnień opisywanych przedmiarem robót i specyfikacjami technicznymi, 12) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń od sposobu określonego w projekcie budowlanym, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp, ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania, 13) roboty ujęte w przedmiarach robót, w ilościach rzeczywistych przekraczających ilości założone przedmiarami robót - są robotami mieszczącymi się w przedmiocie zamówienia podstawowego i nie wykraczającymi poza określenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbędne jest dla osiągnięcia zamierzonego projektem budowlanym celu (rezultatu). Wszystkie roboty nie przewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nie ujęte w przedmiarach robót) są robotami dodatkowymi. Roboty dodatkowe nie wykraczające poza określenie przedmiotu zamówienia są tym samym objęte przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa się w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej). Zamówienie dodatkowe to zamówienie, którego przedmiot wykracza poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w niniejszej siwz. 3. Opis przedmiotu zamówienia: 1) celem zadania jest wykonanie nowej nawierzchni jezdni ulicy Kołłątaja w Stargardzie Szczecińskim, 2) obecnie ulica znajduje się w złym stanie technicznym, posiada liczne ubytki nawierzchni bitumicznej. Dodatkowo w jezdni prowadzone były prace związane z modernizacja sieci wodociągowej i jezdnia odtworzona została w sposób tymczasowy. Dlatego konieczne jest odtworzenie w miejscach wykopów konstrukcji jezdni. 3) w 2013 r. wykonano remont chodników wzdłuż tej ulicy wraz z obustronnym ściekiem. Niweleta została podniesiona o około 5 cm, dlatego docelowa nawierzchnia zostanie podniesiona, 4) na potrzeby zadania opracowano projekt budowlanym, który zakładał wykonanie nawierzchni jezdni z kostki betonowej - odmiennej od planowanej do wykonania nawierzchni bitumicznej, 5) zgodnie z projektem należy wybudować studnię kanalizacji deszczowej oraz wpust, 6) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wg stanu znanego Zamawiającemu na dzień wszczęcia postępowania, określony jest przez: projekt budowlany (w treściach odnoszących się do zakresu robót będących przedmiotem zamówienia), przedmiar robót, szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (ST), w odniesieniu do robót związanych z wykonaniem nawierzchni bitumicznych ogólne specyfikacje techniczne opracowane przez GDDKiA oraz niniejszą siwz - rzeczywisty, niezbędny dla realizacji przedmiotu zamówienia zakres robót, mieszczący się w definicji określenia przedmiotu zamówienia, może się różnić od zakresu opisanego dokumentacją projektowo-kosztorysową, 7) materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać ze strony internetowej Zamawiającego. 8) sposób sporządzenia oferty cenowej opisuje instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej (kosztorysu ofertowego) - załącznik nr 3 do siwz, 9) w opinii Zamawiającego, przed sporządzeniem oferty Wykonawca winien dokonać oględzin istniejącego stanu jezdni, 10) jeżeli postanowienia specyfikacji technicznych w zakresie zasad rozliczania robót, jednostek obmiarowych, płatności itp. różnią się od ustaleń niniejszej siwz i przedmiarów robót - zastosowanie mają ustalenia siwz i przedmiarów robót. 11) jeżeli postanowienia niniejszej SIWZ stoją w sprzeczności z wymaganiami ST - zastosowanie mają ustalenia SIWZ; 4. Orientacyjne wielkości ilustrujące skalę zamówienia: 1) warstwa ścieralna o powierzchni około 1300 m2 2) remont cząstkowy - wbudowanie ok. 13 t masy 3) odtworzenie konstrukcji istniejącej nawierzchni 110 m2 5. Pozostałe obowiązki Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania robót zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami i normami oraz zasadami sztuki budowlanej, wymogami ochrony środowiska i bhp, b) właściwego zorganizowania, zabezpieczenia i oznakowania placu budowy - zgodnie z wymogami Prawa budowlanego, c) opracowanie projektu organizacji ruchu podlegającemu uzgodnieniu z Zamawiającym oraz zatwierdzeniu przez Starostę Stargardzkiego (dopuszcza się całkowite zamknięcie ulicy na czas wykonywania robót bitumicznych oraz warstwy Slurry Seal), d) wykonania własnym kosztem i staraniem w ramach zamówienia wszystkich prac wynikających z projektu organizacji ruchu (Wykonawca nie ponosi opłat związanych z zajęciem pasa drogowego), e) uprzedniego informowania właścicieli posesji o zamiarze prowadzenia robót w pasie drogowym i związanych z tym utrudnieniach, f) dokonywania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych zgłoszeń, zajęć, wyłączeń, podłączeń i ich odbiorów, g) gromadzenia i wywozu ewentualnych materiałów rozbieranych i demontowanych oraz ich utylizacji zgodnie z właściwymi obowiązującymi przepisami. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania udokumentowania tych czynności, h) prowadzenia niezbędnych wytyczeń i pomiarów geodezyjnych, i) pozostawienia do dyspozycji Zamawiającego wybranych demontowanych materiałów, a w tym kruszywa stanowiącego tymczasowe utwardzenie jezdni zlokalizowane przy ścieku ulicznym, frez drogowy, zdemontowane wpusty uliczne - przewiezienie materiałów we wskazane miejsce na odległość do 5 km, j) realizacji innych obowiązków wynikających ze specyfikacji technicznych (ST), k) sporządzenia przewidzianych Prawem budowlanym właściwych planów, informacji i ogłoszeń dotyczących bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, l) dokonywania wszelkich niezbędnych badań i pomiarów, m) dostarczenia Zamawiającemu kompletu wszelkich niezbędnych: atestów, świadectw i certyfikatów wbudowanych materiałów budowlanych, n) uczestnictwa w przeglądach gwarancyjnych oraz niezwłocznego usuwania w okresie gwarancyjnym stwierdzonych wad i usterek. o) poinstruowania podwykonawców (oraz ich dalszych podwykonawców) o obowiązkach i wymaganiach związanych z umowami o podwykonawstwo wynikających z niniejszej siwz, p) monitorowania i egzekwowania od swoich podwykonawców obowiązku zapłaty wynagrodzenia dalszym podwykonawcom, 2) Inwentaryzacja geodezyjna - w zakresie kanalizacja deszczowej. Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu nie później niż 7 dni od daty odbioru powykonawczą mapę geodezyjną przyjętą do państwowych zasobów geodezyjno-kartograficznych. Dodatkowo Wykonawca przekaże Zamawiającemu: a) operat geodezyjny zawierający mapę powykonawczą w formie zapisu cyfrowego - plik w formacie EWMAPA lub DXF lub DWG w układzie współrzędnych 2000 oraz w układzie współrzędnych 65 oraz, b) w formie elektronicznej w formacie PDF, mapę w takiej skali, która będzie odzwierciedlała widoczność i uszczegółowienie powykonawczej mapy geodezyjnej jaka będzie przekazana w formie papierowej, 3) Wykonawca w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy przedłoży Zamawiającemu do akceptacji proponowany Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy poszczególnych etapów realizacji zamówienia. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl (www.stargard.pl / Miasto / Bieżące informacje / Zamówienia publiczne (BIP) lub bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.um.stargard.pl / Urząd Miejski / Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach