Przetargi.pl
dostawa materiałów opatrunkowych

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich 72
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4661086 , fax. 91 4661113
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
    Al. Powstańców Wielkopolskich 72 72
    70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4661086, fax. 91 4661113
    REGON: 00028890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2-szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa materiałów opatrunkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gąbki leczniczej oraz hemostatyków powierzchniowych, zwanych dalej opatrunkami. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane parametry zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Ilości opatrunków podane w załączniku nr 4 stanowią wielkości maksymalne i Zamawiający ma prawo zamówić mniejsze ilości opatrunków - z tym, że nie mniej niż 60 % szacowanej ilości. 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga, aby opatrunki: a) określone w zadaniu nr 1 stanowiły produkty lecznicze, których dopuszczenie do obrotu reguluje Ustawa z dnia 06 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z późn. zm.), b) określone w zadaniu nr 2 stanowiły wyroby medyczne, których dopuszczenie do obrotu reguluje Ustawa z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679). 5. Zamawiający wymaga, by dostarczane opatrunki posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od daty ich dostarczenia do siedziby Zamawiającego. 6. Zamawiający wymaga, by zamówione opatrunki zostały dostarczone do siedziby Zamawiającego w terminie do 2 dni roboczych od dnia złożenia zapotrzebowania faksem. Dzień złożenia zapotrzebowania nie jest wliczany do terminu realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2-szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach