Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w m. Bronisławów, gm. Głowno - 2 zadania

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2018-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 472068423
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w m. Bronisławów, gm. Głowno - 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w miejsco-wości Bronisławów, gm. Głowno o grubość warstw: wyrównawcza: 100 kg/m2, ścieralna: 4,0 cm. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony przez Zamawiającego na dwie odrębne części zwane dalej zadaniami: 1) Zadnie Nr 1 – Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w m. Bronisła-wów, gm. Głowno – dalej zwane zadaniem Nr 1. Realizacja zamówienia w ramach Zadania Nr 1 obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 5119 E na odcinku o długości 1,500 km, od miasta Głowno do miejscowości Bronisławów: • dz. ew. nr: 1 – obręb Głowno 4, jednostka ewidencyjna Głowno – Miasto, • dz. ew. nr: 205 – obręb Antoniew, jednostka ewidencyjna Głowno – obszar wiejski, • dz. ew. nr. 69 - obręb Bronisławów, jednostka ewidencyjna Głowno- obszar wiejski, w granicach istniejącego pasa drogowego i obejmuje w szczególności: wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 5,5 m, obustronnych poboczy o szerokości 0,5 m, odmulenie istniejących rowów oraz wyregulowanie istniejących zjazdów do nowej niwelety drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 1, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: a) Projekcie zagospodarowania terenu – załącznik Nr 1.1 do SIWZ; b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącej załącznik Nr 1.2. do SIWZ; c) Przedmiarze - stanowiącym załączniki Nr 1. 3. do SIWZ; Realizacja zamówienia w ramach Zadania Nr 1 jest dofinansowana ze środków budżetu Województwa Łódzkiego pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych. 2) Zadnie Nr 2 – Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w m. Bronisławów, gm. Głowno (na długości 1,660 km) - dalej zwane Zadaniem Nr 2. Realizacja zamówienia w ramach Zadania Nr 2 obejmuje przebudowę drogi powiatowej Nr 5119 E na odcinku o długości 1,660 km, od miejscowości Bronisławów do miejscowości Domaradzyn: • dz. ew. nr. 69 - obręb Bronisławów, jednostka ewidencyjna Głowno- obszar wiejski, • dz. ew. nr: 479 – obręb Domaradzyn, jednostka ewidencyjna Głowno – obszar wiejski, w granicach istniejącego pasa drogowego i obejmuje w szczególności: wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 5,3 m, obustronnych poboczy o szerokości 0,5 m, odmulenie istniejących rowów oraz wyregulowanie istniejących zjazdów do nowej niwelety drogi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania Nr 2, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: a) Projekcie zagospodarowania terenu – załącznik Nr 2.1 do SIWZ; b) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – stanowiącej załącznik Nr 2.2. do SIWZ; c) Przedmiarze - stanowiącym załączniki Nr 2. 3. do SIWZ; 3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Maksymalna liczba części (zadań) na jaką ofertę może złożyć Wykonawca wynosi - 2. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia z materiałów własnych, zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 5. Wykonawca na koszt własny zorganizuje: zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 6. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale IV ust. 1 pkt 2 SIWZ. 8. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonanych robót, zawierającą w szczególności potwierdzenie geodety, że w trakcie realizacji robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, najpóźniej w dniu odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu następującej dokumentacji powykonawczej: 1) przedmiar robót – powykonawczy; 2) kosztorys powykonawczy; 3) przekrój poprzeczny wykonanego odcinka drogi; Zamawiający wymaga, aby poprawność sporządzenia dokumentacji, o której mowa w zdaniu pierwszym została potwierdzona na piśmie przez ustanowionego przez Wykonawcę kierownika budowy oraz osobę posiadającą uprawnienia do sporządzania projektów budowlanych w specjalności drogowej (o ile takowych uprawnień nie posiada osoba pełniąca funkcję kierownika budowy). Niedochowanie obowiązku o którym mowa powyżej skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kar umownych. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia wyspecyfikowane w załączniku Nr 6 do SIWZ. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy na realizację przedmiotu zamówienia, zobowiązany będzie do złożenia w siedzibie Zamawiającego , zanonimizowanego oświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia, przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonywujących czynności, o których mowa w ust. 10, ze wskazaniem dat zawarcia umów, lub w terminie 3 dni kalendarzowych od każdorazowego wezwania Zamawiającego do złożenia przedmiotowego oświadczenia w toku realizacji przedmiotu zamówienia. 12. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 11 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 13. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 11, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 14. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia oraz rozszerzyć odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na okres równy okresowi gwarancji jakości. 15. Wytyczne, o których mowa w ust. 4-14 mają zastosowanie do realizacji zarówno Zadania Nr 1 jak i Zadania Nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Zadanie Nr 1 - 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych, zero groszy); 2) Zadanie Nr 2 – 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. .Na poleceniu przelewu należy w zależności od oferowanego do wykonania zadania wpisać: Wadium: Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w m. Bronisławów, gm. Głowno z dopiskiem odpowiednio „Zadanie Nr 1” lub „Zadanie Nr 2”. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 8. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 5119 E w m. Bronisławów, gm. Głowno - zadanie Nr ….”. 10. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach