Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew - gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew - II etap

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2019-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew - gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew – gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew – II etap. Lokalizacja inwestycji przedstawiona została w części rysunkowej znajdującej się w opisie technicznym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Inwestycja realizowana będzie na działkach o numerze ewidencyjnym: nr 150/2 – obręb Stary Chrząstów oraz nr 175 – obręb Śniatowa jedn. ewid.– Parzęczew. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia wymaga wykonania następujących robót budowlanych: roboty bitumiczne, roboty ziemne, oznakowanie pionowe, a także pobocza stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. 3. Szczegółowe wytyczne dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zawarte zostały w: 1) Części rysunkowej znajdującej się w opisie technicznym stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ; 2) Opisie technicznym stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ; 4) Przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ; 5) Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Wyżej wymienione opracowania o których mowa w ust. 3 pkt 1 – 4 zostały sporządzone przez Pana Łukasza Wyrzykowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą Pro-Inwest, Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji z siedzibą przy ul. Legionistów 4, 36-200 Brzozów. Informację o podmiocie, który uczestniczył w przygotowaniu zamówienia ujawnia się w celu zapobieżenia zakłóceniu konkurencji, w przypadku gdy podmiot, który brał udział w przygotowaniu zamówienia, lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, będzie ubiegał się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 5. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas trwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew - gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew - II etap - mieści się w istniejącym pasie drogowym, oraz pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 8. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcia. Wykonawca pokryje wszelkie koszty niezbędne do realizacji tych robót. 9. Wykonawca przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 10. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wskazać termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia wyrażony w liczbie – 3 dni kalendarzowych, 5 dni kalendarzowych lub 7 dni kalendarzowych. Dni liczone będą od dnia przejęcia od Zamawiającego terenu budowy na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wskazanego zgodnie w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 5. 11. Na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36, 48 lub 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wskazanego zgodnie w formularzu ofertowym, który stanowi załącznik nr 5. Okres gwarancji zaczyna się w dzień po odbiorze ostatecznym zadania. 12. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy, przedstawić Zamawiającemu do akceptacji szczegółowy harmonogram robót budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram robót budowlanych musi zawierać takie rozłożenie prac w trakcie realizacji przedmiotu umowy gwarantujące ich wykonanie w terminie, o którym mowa w dziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ. 13. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dniu odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót, zawierającą w szczególności potwierdzenie geodety, obsługującego inwestycje: Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew – gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew – II etap, że mieści się w istniejącym pasie drogowym oraz z pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie realizacji przedmiotowej inwentaryzacji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. 14. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia wyspecyfikowane w załączniku Nr 8 do SIWZ: 1) Roboty bitumiczne - Opis czynności: frezowanie nawierzchni, oczyszczenie nawierzchni, skropienie nawierzchni, ułożenie warstwy podbudowy, ułożenie warstwy wyrównawczej, ułożenie warstwy ścieralnej. 2) Roboty ziemne - Opis czynności: wykonanie wykopów, wykonanie nasypów, profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, zagęszczenie podłoża. 3) Oznakowanie pionowe - Opis czynności: wyznaczenie lokalizacji znaków pionowych zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu, wykopanie wykopów pod znaki drogowej, umocowanie tarcz znaków do słupków, ustawienie znaku w wykopie, zasypanie i zagęszczenie wykopu. 4) Pobocza - Opis czynności: ścięcie lub wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne pobocza, ułożenie podbudowy na poboczu, ułożenie materiału. 15. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego Wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 13, Zamawiający powiadomi o tym fakcie, Państwową Inspekcję Pracy, w celu przeprowadzenia kontroli. 16. Niedochowanie obowiązków, o których mowa w ust. 14 skutkować będzie nałożeniem na Wykonawcę kary umownej w wysokości 5.000,00 zł, za każde zdarzenie. 17. Wykonawca zobowiązany jest do okazania Zamawiającemu, w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika lub innych dokumentów zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika – wskazane dokumenty mają potwierdzać fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 11 lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 18. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy w następującym zakresie i na określonych warunkach: 1) Roboty będą obejmować m.in.: roboty pomiarowe przy robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym; cięcie i frezowanie nawierzchni na włączeniach w istniejącą nawierzchnię; ścinanie i uzupełnienie poboczy; wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne; profilowanie i zagęszczanie podłoża; wykonanie podbudowy; mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na gorąco istniejącej nawierzchni; wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną asfaltową mechaniczne w ilości 100 kg/m2; nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna); wymiana oznakowania pionowego; inwentaryzacja powykonawcza. odcinek długości ok. 0,500 km. 2) Natomiast warunkiem udzielenia zamówienia uzupełniającego może być: pogorszenie lub degradacja stanu nawierzchni na odcinku przedmiotowej drogi powiatowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium: Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew – gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew – II etap. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Gwarant /poręczyciel nie może także uzależniać zapłaty od spełnienia jakichkolwiek warunków lub też przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 10. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz – pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt – Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 3705 E relacji Parzęczew – gr. powiatu (Budzynek), gm. Parzęczew – II etap. 11. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy; d) Wykonawca który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ;. Natomiast w celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 2) Wykonawca, który zamierzy powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Informacje zawarte w oświadczeniach, o których mowa w ust. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli dotyczą. 4. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach