Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1112 E - ul. Okołowicza w m. Krzywiec, gm. Aleksandrów Łódzki

Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Sadowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48422888100 , fax. +48427190816
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego
    Sadowa 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. +48422888100, fax. +48427190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1112 E - ul. Okołowicza w m. Krzywiec, gm. Aleksandrów Łódzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej Nr 1112 E – ul. Okołowicza w miejscowości Krzywiec, gm. Aleksandrów Łódzki, w granicach istniejącego pasa drogowego. Lokalizacja dz. ew. nr: 203 – obręb Krzywiec, jednostka ewidencyjna – Aleksandrów Łódzki - obszar wiejski. Lokalizację inwestycji przedstawiono na rysunku D -1 – Orientacja. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.: 1) przygotowanie terenu pod budowę – rozbiórka istniejących elementów drogi; 2) wykonanie jezdni bitumicznej o szerokości 5,0 m i przekroju daszkowym o spadkach 2%, o łącznej grubości konstrukcji – 8 cm; 3) wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o szerokości 0,75 m i spadku poprzecznym 6%, o łącznej grubości konstrukcji – 10 cm; 4) regulację wysokościową, w granicach istniejącego pasa drogowego wszystkich zjazdów o nawierzchni nieutwardzonej i utwardzonej w odniesieniu do nowej niwelety drogi; 5) wykonanie remontu istniejącego przepustu Ø 400 mm, polegającego na wymianie rur oraz wykonaniu ścianek czołowych; 6) odmulenie istniejącego rowu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) projekcie umowy – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opisie techniczny - stanowiącym załączniki nr 2 do SIWZ; 3) rysunkach: D-1- Orientacja oraz D 2.1 -D 2.7 – Plan zagospodarowania terenu - stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ; 4) STWiOBR – - stanowiąca załącznik nr 4 do SIWZ; 5) przedmiarze – stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ; Opracowania, o których mowa w pkt 2-5 zostały sporządzone przez Pana Łukasza Wyżykowskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod nazwą PRO – INVEST, Biuro Projektów i Realizacji Inwestycji z siedzibą w Brzozowie przy ul. Legionistów 4. Informację o podmiocie, który uczestniczył w przygotowaniu zamówienia ujawnia się w celu zapobieżenia zakłóceniu konkurencji, w przypadku gdy podmiot, który brał udział w przygotowaniu zamówienia, lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, będzie ubiegał się o udzielenie przedmiotowego zamówienia. 3. Wykonawca na własny koszt wykona oraz zatwierdzi projekt organizacji ruchu na czas rwania robót. Koszt zmiany organizacji ruchu, oznakowania tymczasowego, jego utrzymanie i demontaż zostaną uwzględnione w cenie robót. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do opracowania dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną wykonywanych robót z adnotacją geodety obsługującego inwestycję: „Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1112 E – ul. Okołowicza w m. Krzywiec, gm. Aleksandrów Łódzki”, że została ona zrealizowana w istniejącym pasie drogowym oraz wraz z pisemnym potwierdzeniem geodety, że w czasie wykonywania w/w inwestycji nie został naruszony żaden punkt osnowy geodezyjnej. Opracowanie, o którym mowa w zdaniu powyżej Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p. poż. i bhp, przepisami prawa techniczno- budowlanego. 6. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do zorganizowania zaplecza budowy oraz zapewnienia miejsca składowania odpadów oraz ich usunięcie, zabezpieczenia placu budowy, ustawienia obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz pokrycia wszelkie koszty niezbędne z ich realizacją. 7. Wykonawca zobowiązany będzie przejąć na siebie pełną odpowiedzialność za: właściwe wykonanie robót, zapewnienie warunków bezpieczeństwa, wykonanie robót zgodnie z SIWZ, sztuką budowlaną oraz należytą starannością, jakość materiałów oraz za metody organizacyjno-techniczne stosowane na terenie budowy. 8. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonanie całości robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia po odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu, najpóźniej w dniu przekazania terenu, do akceptacji szczegółowy harmonogram prac budowlanych, uwzględniający poszczególne etapy robót wraz z terminami ich rozpoczęcia i zakończenia, z wyszczególnieniem zadań prostych i złożonych, wynikających z technologii prowadzonych prac. Harmonogram prac budowlanych musi przewidywać takie rozłożenie prac realizacji przedmiotu zamówienia, aby gwarantował jego wykonanie w terminie określonym umową. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały czynności związane z realizacją zamówienia wyspecyfikowane w załączniku Nr 9 do SIWZ. 11. Wykonawca zobowiązany będzie, aby w zakresie realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności, wskazane w załączniku Nr 9 do SIWZ, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040) - obowiązek ten nie będzie dotyczył sytuacji, gdy czynności wymienione w załączniku, o którym mowa powyżej, wykonywane będą samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy. 12. W celu weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w załączniku Nr 9 do SIWZ Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy lub na każdorazowe wezwanie Zamawiającego w terminie 3 dni kalendarzowych od otrzymania wezwania, w szczególności: a) oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; b) poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; c) innych dokumentów; zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 13. W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości, co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 10, Zamawiający zawiadomi Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 14. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust. 12 , za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych, zero groszy). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się PRZELEWEM na rachunek bankowy Zamawiającego: konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Zgierzu, nr konta bankowego: 51878300040029006520000004. Na poleceniu przelewu należy w zależności od zadania wpisać: Wadium: 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 ro utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 5. W dokumentach potwierdzających wniesienie wadium w formie niepieniężnej wymienionych powyżej, przesłanki zawarte w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy muszą być wskazane wprost. 6. Każda forma wadium musi gwarantować Zamawiającemu natychmiastowe i bezwarunkowe uzyskanie kwoty wadium, po zaistnieniu przesłanek zatrzymania wadium, dlatego gwarancje i poręczenia wnoszone jako wadium powinny być, nieodwołalne w trakcie trwania terminu związania ofertą oraz nie mogą być zastrzeżone pod warunkiem. 7. Gwarant /poręczyciel nie może także uzależniać zapłaty od spełnienia jakichkolwiek warunków lub też przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 8. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie niepieniężnej nie mogą być uzupełniane, a ich brak powodować będzie odrzucenie oferty Wykonawcy. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany powyżej. 10. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu - oryginał dokumentu zachowującego ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą musi być wystawiony na rzecz Zamawiającego (Beneficjenta) tj. Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego. Oryginał dokumentu należy zabezpieczyć w sposób gwarantujący jego nienaruszalność i złożyć, przed upływem terminu składania ofert w kancelarii podawczej Starostwa Powiatowego w Zgierzu ul. Sadowa 6 A, 95-100 Zgierz –pokój 15, z dopiskiem „Wadium depozyt - Wykonanie nakładki asfaltowej w pasie drogi powiatowej Nr 1112 E - ul. Okołowicza w m. Krzywiec, gm. Aleksandrów Łódzki”. 11. Wykonawcy wspólnie składający ofertę w przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu – zaleca się, żeby w treści dokumentu zostali wymienieni z nazwy i adresu wszyscy Wykonawcy, którzy składają jedną ofertę. 12. Okoliczności i zasady zwrotu wadium określa Ustawa.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) zobowiązanie podmiotów trzecich - jeżeli dotyczy; Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów określonych w art. 22a Ustawy zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ oraz w oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Natomiast w celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający, żąda złożenia dokumentów, które określają w szczególności: i. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; ii. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu; iii. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; iv. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą (nie dotyczy w przypadku zamówienia na realizację dostaw); 2) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 Ustawy określającej firmy oraz adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub brak przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w formie oryginału), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy . W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wniesienie przedmiotowego oświadczenia stanowi obowiązek Wykonawcy i do podjęcia tych czynności, co do zasady nie jest wymagane otrzymanie wezwania Zamawiającego. Wykonawca, który nie dochowa obowiązku wynikającego z przepisu art. 24 ust. 11 Ustawy zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 Ustawy, jako podmiot, który nie wykazał braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach