Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach Gminy Dobroń

Gmina Dobroń ogłasza przetarg

  • Adres: 95-082 Dobroń, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6772683, 6772130 , fax. 043 6772679
  • Data zamieszczenia: 2015-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
    ul. 11 Listopada 9 9
    95-082 Dobroń, woj. łódzkie
    tel. 043 6772683, 6772130, fax. 043 6772679
    REGON: 73093462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach Gminy Dobroń
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu fragmentów dróg gminnych, polegającego na wyrównaniu istniejącej podbudowy mieszanką mineralnoasfaltową z wbudowaniem mechanicznym i ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. W zakresie zamówienia zawiera się Zakup masy wyrównawczej asfaltowej, asfaltobetonu stosowanego na drogach oraz emulsji asfaltowej, Dostarczenie materiałów na drogi w Gminie Dobroń, wskazane przez Zamawiającego.Wbudowanie dostarczonego materiału, ułożenie i utwardzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Ilość dróg objętych zamówieniem wynosi, nakładka grubości 4 cm około 7685 m2 nakładka o grubości 3 cm 1575 m2 to jest, Dobroń ul. Łąkowa 310, 4 m, 4 cm 1270 m2, działka nr 78 obręb 4,1 zjazd i włączenie do drogi powiatowej nr 4912E,regulacja skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 11 szt.Dobroń ul. Zielona 245 m , 4,00 m, 4 1020 m2, działka nr 844 obręb 6, 2 wjazdy, włączenie do ul. Zakrzewki i ul. Poprzecznej, wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilość 5 szt. w tym 3 teleskopowe,Dobroń ul. Odrodzenia 345m, 4,00 m, 4 cm 1420m2, działka nr 777 obręb 6, włączenie do drogi powiatowej 1249E i ul. Poprzecznej, wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilość 5 szt.,Chechło Drugie ul. Zielona 360m, 4,00 m, 4 cm 1500m2, działki nr 169,211,382 obręb 3, włączenie do ul. Lipowej i ul. Poprzecznej i 4 zjazdy do ulic bocznych wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilości 10 szt. w tym dwie teleskopowe,wykonanie regulacji skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 10 szt. Wymysłów Francuski 550m, 4,5m, 4 cm 2475m2 działka nr 101,7 obręb 15, wykonanie regulacji skrzynek do zasuw wodociągowych 3 szt. Chechło Drugie ul. Kosobudzka 390 m, 3,5 m, 3 cm 1575m2 działka nr 243,4 obręb 3, wykonanie regulacji studzienek kanalizacyjnych w ilość 7,Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym, Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu deklarację zgodności lub certyfikat, jakości stosowanych materiałów,Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami,Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie;zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania, prowadzonych prac,w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich;przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał;utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów, jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, itp. na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót.Wykonawca powinien dysponować sprawnym technicznie, potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia,Remont nawierzchni bitumicznych na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności:czyszczenie uszkodzonych miejsc z kurzu, piasku, luźnego materiału itp. poprzez oczyszczenie szczotką mechaniczną,oczyszczenie nawierzchni,przepłukiwanie wodą, w miejscach mocno zakurzonych i skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,7 kg,m2, Remont i wyrównanie nawierzchni istniejącej nawierzchni przy użyciu rozkładarki do asfaltu mieszanką mineralno-bitumiczną w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ilości 40 kg,m2.Ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralnobitumicznych warstwa ścieralna asfaltowa grubość po zagęszczeniu 4 cm z wyłączeniem ul. Kosobudzkiej w Chechle Drugim gdzie warstwa ścieralna po zagęszczeniu wyniesie nie mniej niż 3 cm.Odbioru robót dokonuje Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu przez Wykonawcę. Z czynności odbioru sporządza się protokół z uwzględnieniem obmiaru powierzchni wykonanych robót i ilości wbudowanego materiału,Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokona komisja wyznaczona przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy. Komisja odbierająca roboty dokona ich oceny jakościowej na podstawie przedłożonych dokumentów. W przypadku nienależytego wykonania prac, wykryciu wad komisja przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych, Na wykonane roboty remontowe Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 24 miesięcy.Rozliczenie wykonanych robot nastąpi po ich odbiorze. Wykonawca za zrealizowane prace wystawi faktury odrębnie na każdy odcinek po bezusterkowym odbiorze wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach