Przetargi.pl
Wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Susz – Bałoszyce, Lubnowy Wielkie, ul. Żeromskiego

Gmina Susz ogłasza przetarg

  • Adres: 14240 Susz, ul. Wybickiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 786 015 , fax. 552 786 222
  • Data zamieszczenia: 2017-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Susz
    ul. Wybickiego 6
    14240 Susz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 786 015, fax. 552 786 222
    REGON: 53030100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Susz – Bałoszyce, Lubnowy Wielkie, ul. Żeromskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: ,,Wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Susz – Bałoszyce, Lubnowy Wielkie, ul. Żeromskiego”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2.Opis przedmiotu zamówienia na zadanie pn.: ,,Wykonanie nakładek bitumicznych na terenie Gminy Susz – Bałoszyce, Lubnowy Wielkie, ul. Żeromskiego” obejmuje: Zadanie I – Przebudowa drogi w Bałoszycach: Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna – 1kpl. Jezdnia: Wykonanie warstwy wyrównawczej z KŁSM 0/31,5, grubość po zagęszczeniu 10cm – 690,00m2, oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 690,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej/profilującej z BA KR 2, 4cm – 690,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR2 gr. 4cm wraz z regulacją urządzeń – 690,00m2, ustawienie krawężnika betonowego najazdowego na ławie betonowej z oporem – 400,00mb. Chodnik: Rozebranie krawężnika betonowego 15/30cm – 75,00mb, rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych – 65,00m2, wykonanie koryta w gr. kat. I-IV na gł. 35cm z odwiezieniem urobku do 1km – 133,00m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie chodnika – 133,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm po zag – 133,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM, gr. 15cm po zag. – 133,00m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cem.-piask. 1:4, gr 4cm (20%kolor) – 133,00m2, ustawienie obrzeża betonowego 6/20cm na ławie betonowej z oporem – 122,00mb. Parking: Regulacja nawierzchni z płyt drogowych – 50,00m2, wykonanie koryta w gr. kat. I-IV na gł. 45cm z odwiezieniem urobku do 1km – 225,00m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie chodnika – 225,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 15cm po zag – 225,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM, gr. 20cm po zag. – 225,00m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piask. 1:4, gr 4cm (20%kolor) – 225,00m2, ustawienie krawężnika betonowego 15/30cm na ławie betonowej z oporem – 65,00mb. Zadanie II – Przebudowa drogi do posesji Lubnowy Wielkie 22: Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna – 1kpl., Warstwa wyrównawcza z kruszywa łamanego 0/31,5mm o średniej grubości 10cm po zagęszczeniu – 920,00m2, oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 920,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej/profilującej z BA KR 2, gr. 4cm – 920,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR2 gr. 4cm wraz z regulacją urządzeń – 920,00m2, wykonanie poboczy utwardzonych z KŁSM 0/31,5mm, szerokość 0,5m, gr. po zagęszczeniu 20cm – 230,00m2, przebudowa studni kanalizacji sanitarnej FI1200 - montaż kręgu betonowego 0,5m, montaż pierścienia odciążającego, montaż pokrywy betonowej, montaż włazu żeliwnego D400 – 4szt. Zadanie III – Przebudowa ulicy Żeromskiego: Roboty pomiarowe, obsługa geodezyjna – 1kpl. Jezdnia: Frezowanie nierówności nawierzchni – 575,00m2, oczyszczenie i skropienie nawierzchni – 575,00m2, wykonanie warstwy wyrównawczej/profilującej z BA KR 2, gr. od 3 do 7cm (średnio 5cm) – 575,00m2, wykonanie warstwy ścieralnej z BA KR2 gr. 4cm wraz z regulacją urządzeń – 575,00m2. Chodnik: Rozebranie krawężnika betonowego 15/30cm – 120,00mb, rozebranie nawierzchni z płytek chodnikowych – 144,00m2, wykonanie koryta w gr. kat. I-IV na gł. 35cm z odwiezieniem urobku do 1km – 165,00m2, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża w korycie chodnika – 165,00m2, wykonanie warstwy odsączającej gr. 10cm po zag – 165,00m2, wykonanie warstwy podbudowy KŁSM, gr. 20cm po zag. – 165,00m2, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cem.-piask. 1:4, gr 4cm (20%kolor) – 165,00m2, ustawienie krawężnika betonowego najazdowego 15/22cm na ławie betonowej z oporem – 140,00mb, ustawienie obrzeża betonowego 6/20cm na ławie betonowej z oporem – 50,00mb, demontaż studzienki ściekowej – 1szt., Przebudowa studni betonowych (2 szt.) - montaż 2-óch kręgów betonowych h= 0,5m fi 1000, montaż 2-óch pokryw fi1200, montaż 1 pierścienia odciążającego, wymiana włazów na typ ciężki D400 – 1kpl., wykonanie przykanalików fi160 – 15,00mb, wykonanie studzienki ściekowej – 1szt. 3.Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji projektowej, ustaleń ze SIWZ, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną oraz zapewni pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - Przebudowa drogi w Bałoszycach: roboty przygotowawcze, jezdnia, chodnik, parking; - Przebudowa drogi do posesji w Lubnowy Wielkie 22: roboty przygotowawcze, jezdnia; - Przebudowa ulicy Żeromskiego: roboty przygotowawcze, jezdnia, chodnik; 5.Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV: 45 23 32 20-7, 45 23 32 22-1, 45 23 32 23-8, 45 23 32 60-9. 6.Do ceny oferty należy wliczyć koszty określone w § XIII SIWZ. 7.Zastosowanie w dokumentacji projektowej, oraz w innych dokumentach, wszelkich znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez Zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. W takim przypadku Wykonawca może zaoferować produkty „równoważne” pod warunkiem, że ofertowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca, który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać, że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8.Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników oraz określone we właściwym akcie prawa Unii Europejskiej. 9.Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca zobowiązuje się do tego, by wszyscy pracownicy wykonujący roboty budowlane w zakresie: - Przebudowa drogi w Bałoszycach: roboty przygotowawcze, jezdnia, chodnik, parking; - Przebudowa drogi do posesji w Lubnowy Wielkie 22: roboty przygotowawcze, jezdnia; - Przebudowa ulicy Żeromskiego: roboty przygotowawcze, jezdnia, chodnik; w ramach niniejszego zamówienia byli w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 10.W celu potwierdzenia spełnienia wymogu, o którym mowa wyżej, Wykonawca lub/i wskazany przez niego Podwykonawca, zobowiązany jest złożyć przed rozpoczęciem robót budowlanych, nie później niż w terminie 10 dni od dnia podpisania umowy, oświadczenie o wykonywaniu wskazanych przez Zamawiającego czynności przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy. 11.Za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (obowiązujących w chwili stwierdzenia zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy) oraz liczby miesięcy w okresie realizacji umowy, w których nie dopełniono przedmiotowego wymogu - za każdą osobę poniżej liczby wymaganych pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę wskazanej przez Wykonawcę w złożonym oświadczeniu. 12.Zamawiający jest uprawniony do odstąpienia od Umowy, jeżeli Wykonawca, pomimo wezwania Zamawiającego, nie złoży oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12, w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania. 13.Zamawiający ma prawo do dokonania kontroli w zakresie określonym w art. 36 ust. 8a ustawy Pzp. 14.Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby wykonawca powołuje się na podstawie przepisów ustawy pzp. 15.Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 16.Zamawiający informuje, że na etapie składania ofert nie żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego wg załączonego do SIWZ przedmiaru robót. Przedmiotowy kosztorys ofertowy wybrany Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć przed podpisaniem umowy. 17.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 18.Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych. 19.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części (zadań) - 3. W ramach poszczególnych zadań nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub więcej zadań. 20.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach