Przetargi.pl
Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec - Użranki - etap I

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Nowogródzka 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897419580
  • Data zamieszczenia: 2024-06-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MRĄGOWIE
    ul. Nowogródzka 1
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897419580
    REGON: 510751088
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.mragowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec - Użranki - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji dla zadania pn: „ Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec – Użranki – etap I”. Łączna długość 2160 m, od km 0+000 do km 2+160. Inwestycja realizowania będzie na terenie Gminy Mrągowo, powiatu mrągowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 30 000,00 zł(słownie zł: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu,- gwarancjach bankowych,- gwarancjach ubezpieczeniowych,- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2020,poz. 299).Poza wyżej wymienionymi, Zamawiający nie dopuszcza innych form wniesienia wadium.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:Bank Pekao SA o/Mrągowo 60 1240 1037 1111 0011 3300 1410z adnotacją : Wadium dla zadania pn.„Modernizacja drogi powiatowej nr 1751N, odcinek Zalec – Użranki – etap I”.Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna (poręczeniach lub gwarancjach) należy wnieść w oryginale, w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać co najmniej następujące elementy:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty Zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie Pzp;3) Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji;4) Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Powiat Mrągowski – Powiatowy Zarząd Dróg w Mrągowie, ul. Nowogrodzka 1, 11-700 Mrągowo5) termin obowiązywania gwarancji lub poręczenia nie może być krótszy niż termin związania ofertą.6) w przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia, to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia, jak i wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej – zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji – wymaga się , by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zostanie odrzucona.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach i w okolicznościach wskazanych w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1. wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane (przez jedną robotę Zamawiającyrozumie zamówienie objęte jedną umową o roboty budowlane) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 brutto każda,polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie drogi o nawierzchni bitumicznej,a) w przypadku wykazania kilku robót lub usług za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające zpoświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku. Zamawiającyinformuje,że nie dopuszcza sumowania robót lub usług w ramach wymaganego warunku wiedzy i doświadczenia.b) warunek ten ma być spełniony:- samodzielnie przez Wykonawcę, lub- przez minimum jeden podmiot udostępniający Wykonawcy swoją wiedzę i doświadczenie, i który zrealizuje te robotybudowlane lub usługi lub- w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - samodzielnie przez minimum jednego zWykonawców występujących wspólnie.c) jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przezWykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, byWykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie niewykonywał wykazywanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia wzakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowykonsorcjum, z której wynika zakres obowiązków, czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.d) Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcęobejmuje szerszy zakres robót budowlanych lub usług od wymaganych przez Zamawiającego.e) w przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dlapotrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kursdanej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie ZamówieńPublicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polskinie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowanypierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie onopublikowany.2. dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia dokierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowylub odpowiadające im (równoważne) uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązującychprzepisów, czynne członkostwo we właściwej izbie i min. 2 lata doświadczenia jako kierownik robót budowlanych wspecjalności drogowej,Wykonawca zapewni stałą obecność kierownika budowy lub branżowych kierowników robót na placu budowy.Poza personelem wskazanym w ofercie, Wykonawca musi mieć do dyspozycji w miarę potrzeb odpowiedniowykwalifikowany personel (kierowników dla pozostałych branż), posiadający wymagane obowiązującymi przepisamiuprawnienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach