Przetargi.pl
Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie

GMINA JONKOWO ogłasza przetarg

  • Adres: 11-042 Jonkowo, ul. Klonowa 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA JONKOWO
    ul. Klonowa 2
    11-042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    REGON: 510743166
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sprawowanie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad inwestycją : Przebudowa drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego podczas realizacji robót budowlanych polegających na Przebudowie drogi (nawierzchni) ulic Zygmunta Starego, Księcia Witolda, Mieszka I, Królowej Bony i Władysława Jagiełły w Jonkowie.Zakres realizowanej inwestycji obejmuje m. in.: 1) roboty ziemne, rozbiórka istniejącej nawierzchni z kruszywa, wykonanie korytowania, 2) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bitumiczne, 3) przebudowa skrzyżowań poszczególnych dróg osiedlowych 4) wykonanie nawierzchni bitumicznej dróg osiedlowych na długości około 985m i szerokości 3,5 m z mijankami. 5) wykonanie zjazdów na poszczególne działki, 6) wykonanie nawierzchni poboczy o szerokości 0,75 m z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. 7) roboty wykończeniowe: 8) umocnienie skarp przez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw, 9) plantowanie powierzchni skarp wykopów i nasypów, 10) regulacja pionowa i pozioma studni i zaworów, ułożenie rur osłonowych 11) montaż tablic informacyjnych zgodnie z art. 38 ust 4 ustawy o Rządowym Funduszu Rozwoju Dróg, z zastosowaniem obowiązku informacyjnego wskazanego w art. 38 ust. 1 ustawy oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. poz. 953). 12) montaż urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z Projektem Stałej Organizacji Ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:a) zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresieb) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.d) zdolności technicznej lub zawodowej.1) Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem: przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalizacji drogowej do nadzorowania robót budowlanychW zakresie wyżej wymienionych uprawnień zamawiający uzna równoważne kwalifikacje zawodowe (dyplomy) wydawane przez inne niż Rzeczpospolita Polska państwa członkowskie Unii Europejskiej, konfederacji szwajcarskiej oraz państwa członkowskie europejskiego porozumienia o wolnym handlu (EFTA).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach