Gmina Jordanów Śląski ogłasza przetarg
- Adres: 55065 Jordanów Śląski, ul. Wrocławska
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 713 911 580 , fax. 713 911 590
- Data zamieszczenia: 2018-07-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jordanów Śląski
ul. Wrocławska 55
55065 Jordanów Śląski, woj. dolnośląskie
tel. 713 911 580, fax. 713 911 590
REGON: 93193503000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jordanowslaski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCIACH GLINICA-JANÓWEK, JORDANÓW ŚLĄSKI UL. KOMBATANTÓW, POŻARZYCE I WILCZKOWICE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nakładek bitumicznych na drogach gminnych w miejscowościach: Glinica-Janówek (działki nr 147 dr i 112 dr), Jordanów Śląski ul. Kombatantów (działka nr 855 dr), Pożarzyce (działka 164 dr) oraz Wilczkowice (działka 135, 136). Orientacyjne wymiary drogi Glinica-Janówek: długość – 957 m, szerokość nawierzchni 3,25 m oraz pobocza o szerokości 0,75 m. Orientacyjne wymiary drogi Jordanów Śląski ul. Kombatantów: całkowita długość 924 m, szerokość nawierzchni 3,5 m oraz pobocza o szerokości 0,75 m. Orientacyjne wymiary drogi w miejscowości Pożarzyce: długość – 200 m, szerokość nawierzchni 3,5 m, ilość wjazdów indywidualnych na posesje 8 szt. oraz pobocza o szerokości 0,50 m. Orientacyjne wymiary drogi w miejscowości Wilczkowice: długość – 286 m, szerokość nawierzchni 4,0 m, ilość wjazdów indywidualnych na posesje 5 szt. oraz pobocza o szerokości 0,75 m. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych. 14.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Kobierzyce, nr rachunku: 16 9575 1014 0030 1774 2000 0030 z adnotacją "Wadium - WYKONANIE NAKŁADEK BITUMICZNYCH NA DROGACH GMINNYCH " b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 poz. 359, ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Po badaniu ofert pod kątem spełniania przesłanek odrzucenia oraz po wstępnej weryfikacji oświadczeń dotyczących spełniania warunków oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 p.z.p. składa następujące oświadczenia lub dokumenty: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub remoncie dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej długości min. 2000 m. wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykazu osób, co najmniej jedną osobę na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, mogącą się wykazać co najmniej 3-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych w kierowaniu robotami drogowymi. Propozycje treści wykazów o jakich mowa w pkt 8.1.2 pkt 1 zostaną przekazane tylko Wykonawcy wzywanemu do ich złożenia. Na etapie ofertowania nie należy składać przedmiotowych dokumentów. Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy załączyć Załącznik nr 5 do SIWZ. 2) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 5 pkt 1 p.z.p. – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, chyba że Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 8.1.3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8.1.4. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 8.1.5. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty, o których mowa w pkt 8.1.2 ppkt 1 a) budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 8.1.6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.1.2 ppkt 2, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8.1.7. Dokumenty, o których mowa w pkt 8.1.6. SIWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.1.8. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „ROZBUDOWA ULICY KASOPEI W LEGNICY W ZAKRESIE BUDOWY CHODNIKA ORAZ MIEJSC POSTOJOWYCH”
Dodano: 2024-05-17 - BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – nawierzchnie
Dodano: 2024-01-04 - „BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – nawierzchnie”
Dodano: 2023-10-03 - Modernizacja dróg gminnych w ramach zadania: Program modernizacji dróg gminnych
Dodano: 2023-06-09 - REMONTY BIEŻĄCE NAWIERZCHNI CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH I TERENÓW GMINNYCH
Dodano: 2021-01-28 - WZMOCNIENIA NAWIERZCHNI DRÓG GMINNYCH
Dodano: 2021-01-28 - Przebudowa nawierzchni odcinków dróg dojazdowych do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Wieś Lubińska (odcinki B, C) w ramach zadania budżetowego pn. „Przebudowa dróg wraz z odwodnieniem w Nowej Wsi Lubińskiej - etap 2 i 3” - zamówienie nr 1 udzielane w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1. pkt 6) ustawy Pzp
Dodano: 2021-01-25 - „Modernizacja ciągów komunikacyjnych położonych na terenach wokół budynków mieszkalnych”
Dodano: 2020-10-29 - Wykonanie II etapu drogi wraz z siecią oświetleniową przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Droga do skomunikowania budynku koszarowego adaptowanego na budynek mieszkalny z budynkami TBS”
Dodano: 2020-09-22 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ŚRÓDMIEŚCIA WRAZ Z OŚWIETLENIEM, ODWODNIENIEM ORAZ ELEMENTAMI MAŁEJ ARCHITEKTURY W RAMACH REWITALIZACJI MIASTA OŁAWA . ETAP II. PODETAP II.
Dodano: 2020-08-19