Przetargi.pl
Wykonanie II etapu drogi wraz z siecią oświetleniową przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Droga do skomunikowania budynku koszarowego adaptowanego na budynek mieszkalny z budynkami TBS”

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie II etapu drogi wraz z siecią oświetleniową przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Droga do skomunikowania budynku koszarowego adaptowanego na budynek mieszkalny z budynkami TBS”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie II etapu drogi wraz z siecią oświetleniowa przy ul. Gen. Józefa Sowińskiego w Głogowie w ramach realizacji zadania pn. „Droga do skomunikowania budynku koszarowego adaptowanego na budynek mieszkalny z budynkami TBS”. Wykonanie brakującego odcinka ul. Gen. Józefa Sowińskiego o długości ok. 165,0 mb wraz z chodnikami i miejscami postojowymi. Zakres prac: 1. ROBOTY ZIEMNE a. Roboty pomiarowe b. Mechaniczne rozebranie podbudowy c. Wywiezienie gruzu d. Mechaniczne rozebranie nawierzchni e. Mechaniczne wykonanie koryta f. Roboty ziemne 2. PODBUDOWY a. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża b. Ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża c. Warstwy odsączające d. Podbudowa betonowa e. Podbudowa z kruszywa łamanego 3. NAWIERZCHNIA DRÓG a. Nawierzchnie z kostki brukowej 4. KRAWĘŻNIKI a. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe b. Ława pod krawężniki betonowa c. Krawężniki betonowe wystające 5. CHODNIKI – NAWIERZCHNIA a. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża b. Warstwy odsączające c. Podbudowa z kruszywa d. Nawierzchnie z kostki brukowej 6. CHODNIKI – OBRZEŻA a. Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe b. Ława pod krawężniki betonowa c. Obrzeża krawężnikowe 7. DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU a. Słupki do znaków drogowych b. Przymocowanie tablic znaków drogowych 8. PREFABRYKOWANY MUR OPOROWY TYPU L a. Roboty ziemne b. Podbudowa z kruszywa łamanego c. Ława betonowa d. Montaż ścianki oporowej e. Zasypanie wykopów f. Składowanie gruntu na wysypisku 9. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE a. Mechaniczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego b. Humusowanie i obsianie skarp c. Ręczne plantowanie powierzchni gruntu rodzimego d. Rozścielenie ziemi urodzajnej e. Wykonanie trawników dywanowych siewem 10. ROBOTY KANALIZACJI DESZCZOWEJ a. Wykopy oraz przekopy b. Kanały z rur PVC c. Podłoża pod kanały i obiekty z materiałów sypkich d. Studzienki uliczne z osadnikiem e. Zasypywanie wykopów o ścianach pionowych 11. ROBOTY NAPRAWCZE – WOKÓŁ DRZEWA a. Rozebranie nawierzchni z kostki betonowej b. Rozebranie krawężników betonowych c. Rozebranie ław pod krawężniki z betonu d. Ręczne wykonanie koryta e. Podbudowa betonowa f. Podbudowa z kruszywa łamanego g. Nawierzchnie z kostki brukowej 12. ROBOTY KABLOWE a. Kopanie rowów dla kabli b. Nasypanie warstwy piasku c. Układanie rur ochronnych d. Układanie kabli wielożyłowych e. Układanie bednarki f. Przewody uziemiające i wyrównawcze g. zasypywanie rowów 13. INSTALOWANIE ZEWNĘTRZNEGO SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO a. Fundamenty prefabrykowane b. Ręczne stawianie słupów oświetleniowych c. Montaż wysięgników rurowych d. Montaż oświetlenia zewnętrznego e. Montaż przewodów do opraw oświetleniowych f. Zarobienie na sucho końca kabla g. Podłączenie przewodów pojedynczych 14. BADANIA KONTROLNE a. Badanie linii kablowej nn b. Badania i pomiary instalacji uziemiającej c. Badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania d. Obsługa geodezyjna 15. Uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary robót oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000,00 zł słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BNP PARIBAS w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik Nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach