Gmina Krobia ogłasza przetarg
- Adres: 63840 Krobia, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 655 711 111 , fax. 655 711 111
- Data zamieszczenia: 2018-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krobia
Rynek 1
63840 Krobia, woj. wielkopolskie
tel. 655 711 111, fax. 655 711 111
REGON: 41105062300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krobia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE NA PODSTAWIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (PFU) W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA PN.: KROBSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE NA PODSTAWIE PROGRAMU FUNKCJONALNO - UŻYTKOWEGO (PFU) W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ ZADANIA PN.: KROBSKIE CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych polegających na przebudowie wraz z rozbudową budynku starej gazowni w Krobi przy ul. Powstańców Wielkopolskich 103 A w formule "zaprojektuj i wybuduj" w związku z realizacją projektu „Krobskie Centrum Usług Społecznych ”w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura do kapitału ludzkiego, Działanie 9.1 Inwestycje w infrastrukturę zdrowotną i społeczną, Poddziałanie 9.1.2 Infrastruktura społeczna. Przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). Przedmiotowe zadanie obejmuje w szczególności: - wykonanie prac przedprojektowych, opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego oraz sporządzenie kosztorysów ofertowych i przedmiarów robót, projektów przebudowy kolidującej infrastruktury podziemnej tj. kompletnej i skoordynowanej międzybranżowo dokumentacji wykonawczej dotyczącej przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego zgodnie z zakresem PFU jak i uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę dla inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest do regularnego, tj. co najmniej raz w miesiącu, konsultowania z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego wszystkich istotnych rozwiązań projektowych. Wykonawca zobowiązany jest przed wystąpieniem z wnioskiem o pozwolenie na budowę przedstawić komplet dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. UWAGA: PROJEKT NIE ZAKŁADA ZAGOSPODAROWANIA TERENU I BUDOWY GARAŻY. PROJEKT ZAKŁADA UTWARDZENIE DOJAZDU DO MIEJSC POSTOJOWYCH DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH I UTWARDZENIE PARKINGÓW DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH. - wykonanie wielobranżowych robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie planowanego budynku wraz z niezbędną infrastrukturą; - dostawa i montaż elementów niezbędnego wyposażenia (UWAGA : PROJEKT NIE OBEJMUJE DOSTAWY WYPOSAŻENIA RUCHOMEGO) ; - wykonanie wszelkich wymaganych prób i odbiorów obiektów i instalacji oraz uzyskanie na rzecz Zamawiającego ostatecznego pozwolenia na użytkowanie w/w obiektów; - opracowanie "Harmonogramu realizacji robót budowlanych" i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Zamawiającego; - zapewnienie projektantów wymaganych branż, kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty; Cena ofertowa jest ceną ryczałtową. Wykonawca, przed ustaleniem ceny ofertowej, może dokonać wizji obiektu „starej gazowni”. Obiekt można oglądać po wcześniejszym skontaktowaniu się i umówieniu terminu z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza fakturowanie częściowe: a) Fakturowanie następować będzie na podstawie faktur częściowych (nie częściej niż raz w miesiącu kalendarzowym) oraz faktury końcowej; b) Podstawą do wystawiania faktur częściowych będą protokoły odbioru częściowego robót za zakończony etap robót potwierdzony przez Inspektora Nadzoru; c) Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 95% wartości zamówienia; faktura końcowa nie może wynosić więcej niż 10% wynagrodzenia należnego Wykonawcy, d) Podstawą wystawienia faktury końcowej będzie podpisany ze strony Zamawiającego protokół końcowy bezusterkowego odbioru zadania; faktura końcowa płatna nie później niż 29.09.2020 r. e) Wartość faktur wystawionych w roku 2019 nie może przekroczyć 50% wartości brutto umowy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na postawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, osób wykonujących w zakresie realizacji zamówienia roboty ogólnobudowlane, roboty izolacyjne, tynkarskie, malarskie, roboty montażowe instalacji sanitarnych i grzewczych, roboty montażowe instalacji urządzeń elektrycznych i teletechnicznych. Wykonawca udokumentuje zatrudnienie tych osób w następujący sposób: W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w związku z realizacją zamówienia; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy zawierających imię i nazwisko osób, które świadczyć będą czynności na rzecz zamawiającego, datę zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę oraz wymiar etatu; dokument potwierdzający opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. Wykonawca udzieli rękojmi na okres 60 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie dot. RODO (Urząd Marszałkowski) - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo (PEŁNOMOCNICTWO WINNO BYĆ DOŁĄCZONE DO OFERTY, O ILE NIE WYNIKA Z INNYCH DOKUMENTÓW ZAŁĄCZONYCH PRZEZ WYKONAWCĘ). PEŁNOMOCNICTWA, O KTÓRYCH MOWA WYŻEJ NALEŻY ZŁOŻYĆ W FORMIE ORYGINAŁU LUB NOTARIALNIE POŚWIADCZONEJ KOPII. Formularz ofertowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku administracyjno-garażowego Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gnieźnie- Etap III”
Dodano: 2024-07-16 - Remont wentylacji łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-07-15 - REWITALIZACJA DWORKU SWINARSKICH W CZARNKOWIE WRAZ Z JEGO ADAPTACJĄ NA FUNKCJE SPOŁECZNO–KULTURALNE - ETAP I
Dodano: 2024-07-12 - „Budowa Wiejskiego Domu Kultury wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi dla Szkoły Podstawowej w Baszkowie” w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-07-12 - „Modernizację dachu hali sportowej na ul. Paderewskiego 13” – montaż instalacji odgromowej
Dodano: 2024-07-09 - Przebudowa kuchni w sali wiejskiej w miejscowości Solec wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na zaplecze kuchenne
Dodano: 2024-07-08 - Remont dachu budynku Przedszkola nr 135 przy ul. Płowieckiej 5 w Poznaniu.
Dodano: 2024-07-03 - Remont łaźni pawilonu B w Zakładzie Karnym w Rawiczu
Dodano: 2024-06-13 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gminie Białośliwie
Dodano: 2024-06-12 - Budowa podwójnej kancelarii na terenie Szkółki leśnej Kuklinów
Dodano: 2024-06-11