Przetargi.pl
Wykonanie na podstawie koncepcji architektonicznej programu funkcjonalno-użytkowego Centrum Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu

Szpital Wojewódzki w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-479 Poznań, ul. Juraszów 7/19
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8212 359, 61 8212 267 , fax. 61 8212 359, 61 8233 451
  • Data zamieszczenia: 2012-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Poznaniu
    ul. Juraszów 7/19 7/19
    60-479 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8212 359, 61 8212 267, fax. 61 8212 359, 61 8233 451
    REGON: 00029220900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lutycka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie na podstawie koncepcji architektonicznej programu funkcjonalno-użytkowego Centrum Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie na podstawie koncepcji architektonicznej programu funkcjonalno-użytkowego Centrum Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu.Program powinien zawierać szczegółowy opis przedmiotu zamówienia niezbędny do otrzymania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz przeprowadzenia procedury przetargowej na dokumentację projektową budowlaną i wykonawczą dotyczącą budowy Centrum Zdrowia Psychicznego w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu. Program funkcjonalno - użytkowy powinien w szczególności zawierać: I. DANE PODSTAWOWE 1. Nazwa i adres obiektu budowlanego 2. Inwestor 3. Autor programu 4. Podstawa formalna opracowania 5. Podstawy merytoryczne opracowania 6. Przedmiot opracowania 7. Zakres opracowania 8. Cel opracowania 9. Wykaz niezbędnych opracowań projektowych wchodzących w skład przedmiotu zamówienia 9.1. Dokumentacja projektowa budowlana wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę 9.2. Informacje projektanta dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 9.3. Dokumentacja projektowa wykonawcza II. CZĘŚĆ OPISOWA 1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia 1.1. Parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 1.2. Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia 1.3. Ogólne właściwości funkcjonalno -użytkowe 1.4. Szczegółowe właściwości funkcjonalno -użytkowe 2. Wymagania Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia 2.1. Wymagania dotyczące przygotowania terenu budowy 2.2. Wymagania dotyczące architektury 2.3. Wymagania dotyczące konstrukcji 2.4. Wymagania dotyczące instalacji 2.5. Wymagania dotyczące wykończenia i rozwiązań materiałowych 2.6. Wymagania dotyczące zagospodarowania terenu 2.7. Ogólne wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia 2.8. Ramowy harmonogram przygotowania i realizacji inwestycji 3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych III. CZĘŚĆ INFORMACYJNA 1. Dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów 2. Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego 3. Inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych 4. Dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budowa i jej przeprowadzeniem IV. CZĘŚĆ GRAFICZNA 1.Rysunki Dodatkowo wykonawca PFU oszacuje wstępnie koszty wykonania: - dokumentacji projektowej - realizacji inwestycji z uwzględnieniem kosztów robót budowlanych, nadzorów autorskich i inwestorskich. Przy realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia informacji zawartych w załącznikach od 1.1 do 1.8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wplaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lutycka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach