Przetargi.pl
Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego w Szpitalu Rehabilitacyjno-Kardiologicznym w Kowanówku

Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku ogłasza przetarg

  • Adres: 64-600 Oborniki, Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2973400, 2973486 , fax. 061 2961615
  • Data zamieszczenia: 2016-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Rehabilitacyjno-Kardiologiczny w Kowanówku
    Kowanówko, ul. Sanatoryjna 34 34
    64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2973400, 2973486, fax. 061 2961615
    REGON: 63106716800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kowanowko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego w Szpitalu Rehabilitacyjno-Kardiologicznym w Kowanówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego w Szpitalu Rehabilitacyjno-Kardiologicznym w Kowanówku Przedmiot zamówienia obejmuje: - wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego na docieplenie budynków C, D i administracyjno - leczniczego oraz zadaszenie podestu z barierkami budynku D, wymianą okien, drzwi i oświetlenia, malowaniem elewacji w budynkach C, D oraz administracyjno - leczniczym, z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii do budynku administracyjno - leczniczego i wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku C uwzględniając opracowane audyty energetyczne do ww. budynków stanowiące załącznik Nr 1 do umowy, - wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego przy uwzględnieniu aktualnego stanu technicznego budynków, obejmującego: projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego we wszystkich branżach obejmujący przedmiotowy zakres umowy, przedmiary robót w wersji pełnej, kosztorysy inwestorskie wszystkich branż, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykonania wszystkich robót budowlanych i prawidłowego odbioru ich wykonania, - uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszystkich niezbędnych decyzji administracyjnych i uzgodnień dla wykonania całego zadania (w tym decyzji o pozwoleniu na budowę, oraz innych wynikających z przepisów prawa, warunków technicznych i uzgodnień potrzebnych do realizacji zadania), - projekt budowlany wielobranżowy wymaga opinii Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, uprawnionego rzeczoznawcy BHP, ppoż. i Sanepidu, -uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ekspertyzy ornitologicznej wraz z ekspertyzą chiropterologiczną, -opracowanie raportu o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko -projekt powinien spełniać wymogi wniosku Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, -zaprojektowanie zadaszenia i podestu z barierkami przy wejściu do budynku D, - pełnienie nadzoru autorskiego. W ramach wykonania projektu budowlanego wielobranżowego Wykonawca wykona specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski, przedmiar robót w wersji pełnej w 2 egzemplarzach, odpowiadający najnowszej wiedzy technicznej oraz wymaganiom określonym w aktualnie obowiązujących przepisach prawnych, a w szczególności: -Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.); -Ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 z późn. zm.); -Ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. 2016 poz. 655 późn. zm). -Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 883 późn. zm.); -Ustawą z dnia 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 322 późn.zm.); -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.); -Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 14 października 2015 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, prac restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich, badań architektonicznych i innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań zabytków (Dz.U.2015.1789); -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie określania szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.); -Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130 poz. 1389); -Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2010 r. Nr 109 poz. 719); -Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739). Cały projekt budowlany wielobranżowy sporządzony zostanie dodatkowo w wersji elektronicznej na płycie CD (w formacie plików pdf).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kowanowko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach