Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Reymonta 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4222600 , fax. 032 4224958
  • Data zamieszczenia: 2011-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie Oddział w Rybniku
    ul. Reymonta 2 2
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 032 4222600, fax. 032 4224958
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej i na podstawie dokumentacji projektowej wykonanie robót budowlanych w zakresie schładzania pomieszczeń w budynku O/ZUS w Rybniku przy ul. Reymonta 2 Zakres zadania obejmuje : 1.Wykonanie dokumentacji projektowej oraz pełnienie nadzoru autorskiego. Zamówienie w zakresie dokumentacji projektowej obejmuje przygotowanie i dostarczenie projektu budowlano-wykonawczego wielobranżowego - branży sanitarnej, elektrycznej i budowlanej, który będzie zawierał : - część opisową ( podstawę formalną opracowania projektu, przedmiot opracowania, założenia i materiały wyjściowe, opis przyjętych rozwiązań), - rysunki i schematy, - zestawienie materiałów i urządzeń zaproponowanych w projekcie wraz z podaniem ich ilości, nazw, typów, - informację BIOZ. Dokumentacja projektowa powinna być zaopiniowana pod wzgledem zgodności z przepisami bhp i ergonomii przez rzeczoznawcę do spraw bhp i uzgodnienia pod względem wymagań higienicznych i zdrowotnych przez rzeczoznawcę ds. sanitarno-higienicznych. Dokumentacja projektowa dostarczona zostanie w ilości 4 egzemplarzy w formie papierowej w 1 egzemplarzu w formie elektronicznej na nośniku CD w formacie PDF i dwg . 2.Wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji projektowej robót polegających na: 2.1 wykonaniu instalacji schładzania w wybranych pomieszczeniach w budynku Oddziału ZUS w Rybniku przy ulicy Reymonta 2. Planowany zakres obejmuje wykonanie klimatyzacji w następujących pomieszczeniach: - Piętro I - nr: 145, 146, 147 - Piętro II - nr: 201,202,203,204,205,206,207,208,209 - Piętro III - nr: 301,302,303,304,305,306,307,308 - Piętro IV - nr: 409,410,411,412,413,414,415,416,417,418 Wszystkie pomieszczenia, poza Salą narad nr 301 są pomieszczeniami biurowymi. 2.2 wykonaniu wentylacji nawiewno- wywiewnej Sali narad - pomieszczenie 301, 2.3 wymianie sufitu podwieszonego i wymianą oświetlenia w Sali narad i na korytarzu przy Sali, 2.4 wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia klimatyzacyjno-wentylacyjne oraz oświetlenie w Sali narad i na korytarzu przy Sali, 2.5 wykonaniu rozruchu urządzeń, prób badań i sprawdzeń prawidłowości działania wentylacji i klimatyzacji, pomiarów elektrycznych, pomiarów natężenia oświetlenia w Sali narad oraz dokumentacji powykonawczej, przeszkolenie wybranych pracowników Zamawiajacego. Dokumentacja powykonawcza powinna zawierać : - dokumentację projektową wraz ze wszystkimi zmianami dokonanymi w trakcie realizacji robót, - protokoły z przeprowadzonych badań, prób, sprawdzeń, pomiarów oraz rozruchu instalacji wentylacji i klimatyzacji, - protokół z przeszkolenia wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji urządzeń, - instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim . Zakres szczegółowy określają Programy funkcjonalno-użytkowe stanowiące załączniki nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 175 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach