Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg
- Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
- Data zamieszczenia: 2016-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
ul. Bogumińska 2 2
44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
REGON: 27625523000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach znajdujących się w budynku administracyjnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego Klimatyzacja wybranych pomieszczeń w budynku administracyjnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 - branża sanitarna i branża elektryczna opracowanego przez ELPROJEKT Piotr Garbaczewski z Wodzisławia Śląskiego. 2.Zakres robót: - montaż klimatyzatorów - jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż przewodów instalacji obiegu chłodniczego, - montaż przewodów odprowadzenia skroplin z podłączeniem do rur spustowych i do zlewu, - próby szczelności, - wykonanie instalacji elektrycznej 230V zasilania klimatyzatorów, - montaż wyposażenia elektrycznego istniejącej tablicy rozdzielczej TW-1, - izolacja przewodów instalacji i skroplin, - wykonanie przejść przez ściany i stropy oraz przejść szczelnych przez dach, - montaż korytek kablowych na dachu, - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach, - malowanie posadzki betonowej i gruntowanie ścian, - uzupełnienie tynków zewnętrznych, - obudowa rurociągów płytami gipsowo - kartonowymi. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 2)zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, 3)wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4)świadczenie nieodpłatne usługi serwisowej dla urządzeń, obejmującej okresowe przeglądy, odkażanie, czyszczenie i konserwację w terminach i w zakresie wymaganym przez producenta urządzenia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót do upływu gwarancji na wykonane zadanie, łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe; usługa serwisowa winna być prowadzona zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. poz. 881 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, 5)wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w dniu odbioru robót karty gwarancyjne urządzeń zawierające w szczególności: nazwę, model i numer seryjny urządzenia, rodzaj i ilość czynnika chłodniczego oraz datę produkcji urządzenia, 6)dodatkowo wykonawca w terminie do 10 dni od daty odbioru robót w porozumieniu z operatorem urządzeń wyznaczonym przez zamawiającego zobowiązany będzie dokonać wpisu do Kart Urządzeń zainstalowanych u zamawiającego, będących przedmiotem umowy (wpisu do Karty Urządzenia dokona osoba posiadająca certyfikat dla personelu uprawniający do instalacji przedmiotowych urządzeń), 7)przeszkolenie wskazanych przez inwestora pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji klimatyzacji w wybranych budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - II części
Dodano: 2016-06-21 - Budowa mechanicznej wentylacji w Archiwum Państwowym w Katowicach Oddział w Gliwicach
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Żużlowej 25 w Rybniku
Dodano: 2016-05-17 - Wykonanie instalacji klimatyzacji wraz z montażem urządzeń klimatyzacyjnych
Dodano: 2015-11-09 - Wykonanie instalacji klimatyzacji wybranych sal rozpraw w budynku Ośrodka Zamiejscowego Sądu Okręgowego w Gliwicach z siedzibą w Rybniku przy ul. Piłsudskiego 33
Dodano: 2015-10-29 - Wykonanie instalacji klimatyzacji centralnej VRF i multisplit dla wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach przy ul. Kościuszki 15
Dodano: 2015-10-29 - Wykonanie systemu wentylacji i klimatyzacji części IV piętra budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach - etap 0, VI, VII
Dodano: 2015-09-18 - Wykonanie instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz systemu nawilżania w pomieszczeniach wystawienniczych Willi Caro.
Dodano: 2015-06-29 - Wykonanie instalacji klimatyzacji, wentylacji oraz systemu nawilżania w pomieszczeniach wystawienniczych Willi Caro.
Dodano: 2015-06-05 - Wykonanie instalacji wentylacji Sali 147
Dodano: 2015-05-26