Przetargi.pl
Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2

Powiat Wodzisławski ogłasza przetarg

  • Adres: 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Bogumińska 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 412 09 30 , fax. 32 412 09 31
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wodzisławski
    ul. Bogumińska 2 2
    44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 32 412 09 30, fax. 32 412 09 31
    REGON: 27625523000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach znajdujących się w budynku administracyjnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie Projektu budowlano - wykonawczego Klimatyzacja wybranych pomieszczeń w budynku administracyjnym w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Bogumińskiej 2 - branża sanitarna i branża elektryczna opracowanego przez ELPROJEKT Piotr Garbaczewski z Wodzisławia Śląskiego. 2.Zakres robót: - montaż klimatyzatorów - jednostek zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż przewodów instalacji obiegu chłodniczego, - montaż przewodów odprowadzenia skroplin z podłączeniem do rur spustowych i do zlewu, - próby szczelności, - wykonanie instalacji elektrycznej 230V zasilania klimatyzatorów, - montaż wyposażenia elektrycznego istniejącej tablicy rozdzielczej TW-1, - izolacja przewodów instalacji i skroplin, - wykonanie przejść przez ściany i stropy oraz przejść szczelnych przez dach, - montaż korytek kablowych na dachu, - wykucie i zabetonowanie bruzd w ścianach, - malowanie posadzki betonowej i gruntowanie ścian, - uzupełnienie tynków zewnętrznych, - obudowa rurociągów płytami gipsowo - kartonowymi. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym. 3.Inne obowiązki wykonawcy: 1)zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 2)zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, 3)wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 4)świadczenie nieodpłatne usługi serwisowej dla urządzeń, obejmującej okresowe przeglądy, odkażanie, czyszczenie i konserwację w terminach i w zakresie wymaganym przez producenta urządzenia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót do upływu gwarancji na wykonane zadanie, łącznie z ponoszeniem kosztów za materiały serwisowe; usługa serwisowa winna być prowadzona zgodnie z wymaganiami Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. poz. 881 o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych, 5)wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć w dniu odbioru robót karty gwarancyjne urządzeń zawierające w szczególności: nazwę, model i numer seryjny urządzenia, rodzaj i ilość czynnika chłodniczego oraz datę produkcji urządzenia, 6)dodatkowo wykonawca w terminie do 10 dni od daty odbioru robót w porozumieniu z operatorem urządzeń wyznaczonym przez zamawiającego zobowiązany będzie dokonać wpisu do Kart Urządzeń zainstalowanych u zamawiającego, będących przedmiotem umowy (wpisu do Karty Urządzenia dokona osoba posiadająca certyfikat dla personelu uprawniający do instalacji przedmiotowych urządzeń), 7)przeszkolenie wskazanych przez inwestora pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji wykonanych instalacji. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy, bez ich wyodrębniania w kosztorysie ofertowym. 4.Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu robót poniesie Wykonawca. 5.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonane roboty oraz zabudowane materiały i urządzenia - minimum 36 miesięcy - maksimum 60 miesięcy gwarancji od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia - Dział II SIWZ. 7.Przedstawione w dokumentacji projektowej oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, ewentualne wskazania na konkretne materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art. 29. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować materiały inne niż wyszczególnione w dokumentacji projektowej, które jednak nie prowadzą do zmiany technologii - równoważne. Ponadto, zastosowane materiały równoważne winny charakteryzować się parametrami technicznymi, jakościowymi i użytkowymi nie gorszymi niż dobrane w projekcie, być I-go gatunku, muszą spełniać warunki określone w specyfikacji technicznej oraz muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatwodzislawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach