Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji systemu pożaru w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b I etap

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Rynek 18b
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108 , fax. 0-13 4462917
  • Data zamieszczenia: 2011-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Jaśle
    ul. Rynek 18b 18b
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4462917, 4484700 w. 108, fax. 0-13 4462917
    REGON: 00001775600499
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji systemu pożaru w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle ul. Rynek 18b I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji systemu sygnalizacji pożaru w budynku A Oddziału ZUS w Jaśle, ul. Rynek 18b I etap zgodnie z przedmiarem robót, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót. 2.Zakres rzeczowy robót. Ogólny zakres robót:I etap Przedmiotem zamówienia jest : demontaż istniejącej centrali sygnalizacji demontaż gniazd z czujkami montaż nowych urządzeń sygnalizacji oraz oprzewodowania testowanie oprogramowania systemu alarmowego Prace wykonywane będą w czynnym obiekcie i Wykonawca będzie zobowiązany zorganizować je tak, aby nie narażać pracowników i Interesantów Zamawiającego na niebezpieczeństwo. Roboty będące przedmiotem zamówienia mogą być prowadzone w dni robocze, poza godzinami pracy Zamawiającego tj. od godz. 16.00 oraz w dni wolne od pracy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym bez ograniczeń czasowych. Obowiązki Wykonawcy: - przyjęcie od zamawiającego terenu budowy -prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i p.poż., oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt, narzędzia i odzież. - Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia przy pomocy pracowników posiadających świadectwo szkolenia lub autoryzację producenta aparatury (centrali) na montaż , uruchomienie przeprowadzenie testów zgodnie DTR producentów -zapewnienie nadzoru nad personelem w zakresie porządku i dyscypliny pracy -wykonanie niezbędnych prób i badań wymaganych do prawidłowej oceny jakości wykonanych robót oraz wykonania wszelkich badań i atestacji umożliwiających przekazanie obiektu do użytkowania ( badanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej) -dostarczenie atestów używanych materiałów oraz kart gwarancyjnych -utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych -ochrony mienia i zabezpieczenia p.poż. - pokrywanie kosztów zużycia mediów -wykonanie wszystkich prac z uwzględnieniem wszystkich warunków i nakazów wynikających z uzgodnień i zobowiązań wzajemnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM 1.Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert . 2. Wadium w wysokości : 2 200 zł , ( słownie: dwa tysiące dwieście złotych ) Wykonawca może wnieść w jednej lub kilku następujących formach : 2.1 pieniądzu 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym ,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 2.3 gwarancjach bankowych 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. nr 109 poz.1158 ze zm) 3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Jeżeli przedłużenie terminu związania ofertą dokonywane jest po wyborze najkorzystniejszej oferty, obowiązek wniesienia nowego wadium lub jego przedłużenia dotyczy jedynie Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4.Zamawiający wykluczy Wykonawcę z udziału z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku gdy Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie o którym mowa w art. 46 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , albo nie zgodził się na przedłużenie okresu związania ofertą. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Handlowy Warszawa SA 19103010160000000061715053 na przelewie umieścić dopisek (wadium - modernizacja p,poż. ) 6. Wadium wnoszone w formach określonych w pkt.2.2,2.3,2.4,2.5 należy składać w ZUS O/Jasło ul. Rynek 18b Wydział Rachunkowości pok.409 budynek A pani Bożena Wojdyła. 7. Zamawiający informuje, że za termin wniesienia wadium zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 8. Zamawiający informuje że wadium wniesione w formach określonych 2.2, 2.3, 2.4, 2.5 musi zawierać następujące elementy : - określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji (musi obejmować okres związania ofertą, początek od upływu terminu składania ofert) - określenie kwoty poręczenia lub gwarancji ( musi być równa kwocie wadium) - wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji ( instytucja wystawiająca gwarancję lub poręczenie) - wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji ( ZUS Oddział w Jaśle ) - bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją ( poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazywania kwoty poręczenia lub gwarancji - na pierwsze żądanie beneficjenta na jego konto) - płatność na pierwsze żądanie ( poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności ,o których mowa w pkt. 14 ) - nieodwołalność poręczenia lub gwarancji ( poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji) 9. Brak w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych ,poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art.6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz.1158 ze zm.) jakiegokolwiek z wymienionych w pkt. 29 elementów , Zamawiający będzie traktował jako nie wniesienie wadium co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania ( art. 24 ust.2 pkt. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych ) 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania , z wyjątkiem Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium , na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę , któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli Wykonawca , którego oferta została wybrana : a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; oraz jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw , chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu , Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach